Szia!
Áttételt nem kell módosítani, azokon elég hosszúra van véve.
Nekem K60 heidenau 5000km, Iris lánc 10000km, Regina 18!000-et bírt.
100 kilómter után aszfalton már ide-oda ülök, 200km-nél, ahol tankolni kell, már kurvára jó megállni.
Kiváncsi is leszek hogy a Banditán mennyit fog bírni a Bridgestone......
A Gs-en 18300-at mentem.....mikor még ment volna, csak szálszakadásos lett a sok kátyú miatt
fene se tudja...most úgyis jön a tél,majd jövőre kap újat...csak hát ugye nem túl olcsó egy lánc szett...lánckerekeim vannak,de akkor már az is legyen új...lánckerekek 10. meg most tudok did láncot 12ért...o gyűrűset.
Pedig jó móka egy SM, évi 1-2 alkalommal meg ki lehet bírni rajta párszáz km-t. Tavaly pl. gond nélkül megjártam Faaker See-t az SC-vel és visszafelé csak tankolni meg a határon álltunk meg (600 km).
simán....
Tavasszal sokat pályáztam Adony-Százhalombatta, Adony- Budapest közt....és igy bírt 8-9000-ret a Heidenau
Volt nekem is 1 hengeres gépem (Yamaha TZR, Aprilia Futura) de azokkal is elmentem 18-20.000-ret
Pedig ugye ott a végét jártam a teljesítménynek:-)
Itt szerintem a kulcsszó a "tépés".....
Vagyis hogy szépen mész, vagy nekirántasz.....
No mivel Én túrás vagyok ugye van hely és idő kigyorsulni.....a haverok akik Pesten használják ők már nem mennek el 18-20-at.....hanem csak 10-12-öt.....
Úgy ahogy egy a mienknél 2x erősebb, csak 4hengeres motor (Hornet 600) ilyen D207-D208 jellegű gumikkal elmegy 8-10-12e km-t...mivel a 4 henger folyamatosan hajt, nem lökésszerűen mint az 1, ezért nem kap akkora terhelést a gumi és sokkal kevésbé kopik.
Az előjátéka az hogy szakaszosan nyúlik..... ilyenkor sokan beállítják és ha pechük van akkor épp a laza résznél......ergo a feszült rész tovább feszül és tovább nyúlik
De mikor már 2-300.anként kell feszíteni az már gáz, mert akár szakadás is lehet a vége, ami nagyon nem jó egy 100-as tempónál.....főleg ha megakad a lánc és elviszi magával a blokkot, tengelyt akármi....
Hallotam már mikor a lánc nem legurult (leeset), hanem felcsavarodott és szétverte a blokkot.....
Ülepfüggő, de azért van egy határ ami fölött/alatt már nem az...képzeld el hogy egy 15 centi széles deszkán kell ücsörögjél egész nap - jó szórakozást!
Azokat a gumikat amik egy S2 vagy S4 nakeden/túragépen elmennek 10-12e-t azokat egy egyhengeres lezabál 5-6e km alatt. Sokkal durvábban adják le az erejüket (mondjuk ez a DR-Z-re pont nem igaz - meg nincs is nagyon mit leadnia ) ezért fogy el lényegesen hamarabb a gumi.
de amúgy igen, a gyorsítás+fékezés is eléggé rájátszik...főleg hogy néha járok pályázni is,meg amúgy sem vagyok mindig normális,van hogy rám jön az 5 perc és akkor közveszélyes vagyok a láncot meg a motorfék eszi meg nagyon szerintem( pályán amikor 2 gangot visszadobok meg ilyesmi)
nekem dunlop d207 d208 ami éppen van eddig 4ezer volt a max lánc...hát nem tudom,az enyém mostanában nagyon nyúlós kell majd vennem újat... 2-300 km után már utána kell állítani 1-2 tekerést a feszítőn
?
Micsoda?
És milyen gumád van fent? Mert ahogy a barátosnőmét néztem az igazi utcai guma, vagyis alapban elmegyek vele 18-20.000-ret.... hiszen a gumit mi gyilkolja?
A gyorsítás és a fékezés.....
Már használtam Pirelli, Michelline, Dunlop, Heidenau gumikat de mindegyik tovább bírta ALAP esetben mint 10.000....(ennyit bír a Heidenau)....a márkásabb gumik meg 20-at mentek - pedig ugye kicsit nehezebb motorok alatt voltak és ugye kicsit erősebb is volt a gépezet.....
Szerintem Andi a haját tépi ha ezt elolvassa:-)))) De majd megovosoljuk:-)
Lánc? Az mennyit bírt nálad?
Bár ha a gumi ennyit akkor a láncra se mondanék 30.000-ret:-)
Ja, csak azt felejted el hogy a tiednek 2x olyan széles az ülése mint a DR-Z-nek!
Én mentem anno 300+ km-t az EXC-mmel, annak kb. hasonló "komfortú" az ülése mint a DR-Z-nek és a végén már nagyon jólesett hazaérni - konkrétan az volt az érzésem hogy nem leszállok, hanem kiveszem a két farpofám közül az ülést...SC-n meg mentem már egy nap 600 km-t is különösebb gond nélkül.
Segitsetek ha valaki tud egy pár enduró kereket gumi nélkül DRZ-be. Kösz!
Tud valaki méreteket féknyereg-adapterhez, hogy milyen kell? DRZ-hez kellene, 320-as tárcsához!
Köszi, ÜDV. Bandi!
Amugy köszi misoc a szettet!
Áttételt nem kell módosítani, azokon elég hosszúra van véve.
Nekem K60 heidenau 5000km, Iris lánc 10000km, Regina 18!000-et bírt.
100 kilómter után aszfalton már ide-oda ülök, 200km-nél, ahol tankolni kell, már kurvára jó megállni.
Nem véletlenül te hirdeted a 99-es ktm-et 950ezer(!)ft-ért?Pályát nem látott hm?
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=80490
Kakucsi képek,mi?
Kár hogy idén csak 1X sikerült eljutni.
Venni szeretnék egy jófajta nyitott csövet a drz-re,
Tudtok valakit aki utána kalibrálná nekem a mocit, mert sajnos ehez nem értek...
Kiváncsi is leszek hogy a Banditán mennyit fog bírni a Bridgestone......
A Gs-en 18300-at mentem.....mikor még ment volna, csak szálszakadásos lett a sok kátyú miatt
Tavasszal sokat pályáztam Adony-Százhalombatta, Adony- Budapest közt....és igy bírt 8-9000-ret a Heidenau
Volt nekem is 1 hengeres gépem (Yamaha TZR, Aprilia Futura) de azokkal is elmentem 18-20.000-ret
Pedig ugye ott a végét jártam a teljesítménynek:-)
Itt szerintem a kulcsszó a "tépés".....
Vagyis hogy szépen mész, vagy nekirántasz.....
No mivel Én túrás vagyok ugye van hely és idő kigyorsulni.....a haverok akik Pesten használják ők már nem mennek el 18-20-at.....hanem csak 10-12-öt.....
Az előjátéka az hogy szakaszosan nyúlik..... ilyenkor sokan beállítják és ha pechük van akkor épp a laza résznél......ergo a feszült rész tovább feszül és tovább nyúlik
De mikor már 2-300.anként kell feszíteni az már gáz, mert akár szakadás is lehet a vége, ami nagyon nem jó egy 100-as tempónál.....főleg ha megakad a lánc és elviszi magával a blokkot, tengelyt akármi....
Hallotam már mikor a lánc nem legurult (leeset), hanem felcsavarodott és szétverte a blokkot.....
No igen, ez már ÜLLEPFÜGGŐ:-))))
Micsoda?
És milyen gumád van fent? Mert ahogy a barátosnőmét néztem az igazi utcai guma, vagyis alapban elmegyek vele 18-20.000-ret.... hiszen a gumit mi gyilkolja?
A gyorsítás és a fékezés.....
Már használtam Pirelli, Michelline, Dunlop, Heidenau gumikat de mindegyik tovább bírta ALAP esetben mint 10.000....(ennyit bír a Heidenau)....a márkásabb gumik meg 20-at mentek - pedig ugye kicsit nehezebb motorok alatt voltak és ugye kicsit erősebb is volt a gépezet.....
Szerintem Andi a haját tépi ha ezt elolvassa:-)))) De majd megovosoljuk:-)
Lánc? Az mennyit bírt nálad?
Bár ha a gumi ennyit akkor a láncra se mondanék 30.000-ret:-)
Én mentem anno 300+ km-t az EXC-mmel, annak kb. hasonló "komfortú" az ülése mint a DR-Z-nek és a végén már nagyon jólesett hazaérni - konkrétan az volt az érzésem hogy nem leszállok, hanem kiveszem a két farpofám közül az ülést...SC-n meg mentem már egy nap 600 km-t is különösebb gond nélkül.