Mennyiért adnád a kerekeket?
Hogy lehet az első kerekeket beszerelni, mert nekem supermoto kerékkel van a vas és az én féktárcsám, az első sokkal nagyobbnak tűnik mint ezek.
Bazz! Itt van 35 oldalnyi fórumgenyó, lapozgasd át ! Mert ezt már 20ezren megkérdezték, vagy ha van agyad, akkor felmész a suzuki honlapjára és megnézed ott a különbségeket, vagy keresel róla teszteket. ennyi
Sziasztok!
Motort szeretnék venni és láttam egy egész jó DRZ-t.Az E változat mennyivel tud többet mint az S?Miben különböznek? Mennyire alkalmas a gép hétköznapi utcai(Supermoto) használatra?Hosszabb távon mennyire kényelmes.Jó tudom endúróknál a kényelem az "jugó skála"... Mit érdemes tudni erről a típusról(esetleges hibák amire oda kell figyelni...)Valaki esetleg írna egy "ajánlót" a típusról azt nagyon megköszönném!
Üdv
Ha valakit érdekel DR-Z 400 SM-re carbon (kevlárból vagy üvegszálból is akár) idom, az szóljon bátran!
Amint kész az első szett, teszek fel fotókat róla.
Készül első telószárvédő, első sárvédő, fejidom, hátsó sárvédő, tankra kerülő jobb és bal idom, jobb hátsó idom, légszűrőházfedél, bal hátsó idom, bal alsópáncél, vízpumpavédő, kipufogóra hőpajzs (térdnél lévő), jobb oldali deklivédő. A bal oldali deklivédő picit később lesz.
Persze hogy alkalmas...hiszen az RM telója van benne :-)
Én ezért vettem ilyet...lesz majd endúrókerékszett bele...a mocit meg felpiszkáljuk..és mehet az endúrózás...meg persze a supermotyózás....
Hi!
Kazincbarcika.Viszont szept 1-2 járok Pécs felé,el tom vinni ha az az irány jó,vagy valami... Vagy Pestre.
Előre lehet hogy kell esztergáltatnod majd valami távtartót,az enyémen nincsen méterszámláló,nem tom azzal hogy lehet összehozni.Amúgy annak ehhez semmi értelme az átmérőkülönbségek miatt.A biciklióra úgyis sokkal jobb.
Szal kell majd 2 csőarab na.
Te merre?
G.
Haller!
Sajna csak 168.SM kerékkel minden ok,endúró kerékkel már nem annyira.Ha nem sima talajon kell megállni,már előre röhögnek a többiek...
De ha főként utcán használod,nem lehet ilyen gond.Ott még én is elvagyok nagy kerékkel is.
A terepgumi neked mit jelent?Cross,vagy endúró?Nagyon nem mindegy.A crossal ne is próbálkozz,mert annak a tapadása aszfalton egy jó erős nulla.Vagy egy.Húszas skálán.Legalább előre jó kell!
Köszi!
Gerincvédőm már van.Csizma az lesz. Mindenképp... Kesztyű alap, bukó szintén.
Te milyen magas vagy? Csak viszonyításképp. Én 174 szoktam lenni.
Terepgumi van most rajta, de jó lenne lecserélni aszfaltra... de ezt a szezont már kibírja. Meg gyakorolni nem biztos, hogy okés az aszfalt. ;)
Hát én sokat szívok(főleg terepen) az alacsonyságom miatt .Ha kezdesz terepen,érdemes leereszteni.Ha utcán használnád és endúró gumi van rajta,szerintem nincs mitől parázni.Annyira nem vad gépek ezek... Egy cross csizma mindenképpen biztonságot ad (és jól is néz ki).Még a legolcsóbb W2 is jobb -nekem az van-mint a bokádat drótoztatni egy kis baki miatt!A kesztyű meg alap,bármi van,úgyis leteszed a tenyered.Én robogóra sem ülök nélküle.
Hi!
G.
Eddig úgy voltam vele,hogy amíg a motor megvan,addig legyen meg a kerék is,de ha megfizeted...
150eFt az ára.Fékadapter,2 kerék féktárcsával(az is kettő).
Gondold át!
Szasz!
120km már sok?
Nekem van egy eladó,sm+off-road kerékkel.Ha érdekel írj,vagy itt a számom:70/5124001
Ez meg a ráró.Koszos már volt,de szétbaszva nincsen!
Mennyiért adnád a kerekeket?
Hogy lehet az első kerekeket beszerelni, mert nekem supermoto kerékkel van a vas és az én féktárcsám, az első sokkal nagyobbnak tűnik mint ezek.
Üdv: Zsolt