Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pasz, én azthittem vmi speckó egyedi csavar
az elvileg szabvány nem?
nemtudom befére, nekem 41es van
mennyi a sűlyesztésnek a kúpszöge nem tudod? ugyan ilyet tudnak nekem adni?
apropó!
a 48-49 fogú lánckerék belefér hátra?
akár egy csavarboltban is megveheted,feltéve ha van jó minőségű csavar
nekem is le kellett flexelni mert oxidálodik a csavar és a lánckerék közti terület
ezért én vettem rozsdamentes extra keménységű csavart önzáró anyával.
azóta nyista oxidáció

150ft volt anyával/db
Sziasztok ma én is gurultam egy 80 km,egy két helyen volt sár pocsékolásig!
rakhatnál fel te is pár képet
nekem szerelőm azt mondta full generál után hogy olyan 1,5-2 óráig ne húzzam neki aztán mehet is
Sziasztok ma mentem kb 15 kilométert a generálon átesett motorral véleményem szerint kicsit nyomatékosabb lett fél gáz ig mert csak addig szabad húzni 2 tankig.
na király használd egészséggel
sziasztok, láncszettet cseréltem ma, de az 1ik csavart nem sikerült leszedni a hátsó lánckeréknél... le kellett flexelnem, nincs vkinek 1 ilyen csavarja elfekvőben?
trobee mikorteszedfel a lánckereket nagyonkéne
nemtudom
majd szét lessz szedve valamikor és megleszek okosodva
lehet csinálok rá másik dobot...
az addig tiszta hogy perforált cső de mi lett vele! összeolvadt?
az ott 1 perforált cső volt még amikor elindultam
aztán halkabb is volt meg nem is akart menni, hát ez volt.
mi ez?
asszem megvan h mért nem ment olyan jól és mért nem volt nagy hangja
Csőőőő Gabi ! maradok a finsternél jóó lessz az ha meg nem odaadom neked ! elvileg nem kéne utánna állítani a karbit dehát majd meglátom ha itt lessz mit csinál vele ! este leszek madj még kérdezek!

csőőő
Ja és eladó a mocim
ITT megnézheted.
Ha nem tetszene, akkor bocsi.
hun piros fehér zöld