És szerintetek megérni lecserélnem a drz-t egy rmz450 2009-re?Persze h megérné attól függően h mire akarnám használni!Pályázni akarnék akkor igen v ha indulnék idén Erzberg-rodeon!Erdőbe endúrózni ökörködni meg nem érné meg mert üzemórás!8-10üó és olajcsere ez kb 800km!150üó max 170 és komplett motorgenerál kiszámolva 230ezer forint!Ezt ha használod rendesen akko minden évben ezt kérhetném karácsonyra!Ehelyett van egy tök égénytelen gépem amit ha akarok akkor indul nem kell átnézni egy komoly aprítás után 2500km-ként olajcsere!Beledobom az sm szettem rendszámot is felrakom akkor utca és irány túrázni vele!Átkell gondolni mire kell!De amúgy sztem a crf-x hiába butított crf akkor is egy cross és nem egy endúró!Et az én szerény véleményem!
hát lehet jobban járnál vele amikor beszéltem a CRFX es srácokkal akkor a szelep problémát emlegették náluk
elégnek fiatal motoroknál is
de más rosszat nem mondtak
50lóerösek és kb 115kg körül vannak
olajcsere sürün kell náluk,mivel versenygépek
amugy szevasztok
elégnek fiatal motoroknál is
de más rosszat nem mondtak
50lóerösek és kb 115kg körül vannak
olajcsere sürün kell náluk,mivel versenygépek
ezt BP és Rétsák szakaszra értendö
akkor itt a jó idö
szerintetek megerne elcserelnem a drz 400E modelomat 1 crf 450x re?
meg menyivel lehet erosebb a crf450R a crf450X nel?
elore is kosz
majd itt fórumon megkereslek, csak még gyűjteni kell rá a lét
Amúgy ő is motorozik.
Ha gondolod küld el a számod a 20-5-636-213-as számomra és szólok.
üdv.BoB.
sárga - vastagfekete fehér
fekete - szürke
piros vékonyfekete fehér