Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudtam, hogy milyen gumi, csak sajnálom, hogy most nem ilyen lesz rajta. Már feldobtam rá egy 15-ös, gumi nélküli első fogaskereket, a gyárit meg megkapta az E-s haverom, aki ledarálta az első fogaskerekét, és most kapóra jött neki ez, mert még használható. Majd alkalom adtán kiderítem, hogy egyáltalán kapható-e gumis első fogaskerék, de most nem vettem a fáradtságot hozzá.
Üdv!
Januártól új szabályok lépnek érvénybe a KRESZ-ben, méghozzá jó szabályok

Azt tudtuk már egy ideje, hogy a kormány szavazni fog a KRESZ módosításáról, mely által főleg a gyalogosok, kerékpárosok és motorosok biztonságát szeretnék növelni. A jövő idő immár múlt idő, hiszen a politikusok -ugyan pár hónap csúszással, de- nem csak napirendere tűzték, hanem meg is szavazták a több mint 60 pontból álló módosítási javaslatot, így ezek január elsejétől érvénybe is lépnek.

Szó volt a biciklisek sebességhatárairól, egyes esetekben az elsőbbségi viszonyok változtatásáról és persze arról is, hogy a motorosoknak a jövőben mit szabad és mit nem. Előrelépésről tudunk beszámolni, hiszen több, minket érintő, pozitív módosítás is született.

Az egyik legfontosabb, hogy a jövő évtől minden motoros szabadon használhatja a buszsávokat. Ez Európa több országában már működő eleme a közúti közlekedésnek, azt hiszem mondhatom, hogy éppen itt volt az ideje nálunk is bevezetni. Az örömmel azonban csínyján bánjunk, hiszen a buszsávban való közlekedés a plusz vesélyforrások miatt fokozott óvatosságot igényel. Például sSok esetben vágnak az ott közlekedők elé az autósok, amikor sajnos könnyen előfordulhat, hogy nem vesznek majd észre minket. Illetve sűrűn látni olyat is, amikor a buszsáv előbb-utóbb elfogy, amikor is vissza kell sorolnunk a többiek közé.

A másik komoly előrelépés pedig, hogy az álló forgalomban előrearaszolhatunk a sorok között a piros lámpához. Tehát a jövő évtől ebben az esetben nem mi, hanem a minket akadályozó közlekedők követnek el szabálysértést. Nem gondoltam volna, hogy egyszer ezt még megéljük...

forrás:http://www.tesztmotor.hu/hir/hi
rek/valtozasok-a-kresz-ben.html
Egy dolog biztos, magasan a tied a legjobb minőség.
Hozzunk össze egy motorozást, és megyek előtted.
Bocs tévedtem tényleg csak egy sima gumi megnéztem az enyémet
Az HARDI gumi. Külső és belsőrészt rugalmas gumi köti össze.
Ez ugyan olcsóbb mint az enyém, de mondjuk nem is csinál olyan jó minőségű videót...
na szep!no leptem alvas van ! jo ejt
Tartalék? Még rendes sincs

Komolyan, műszakira úgy kaptam kölcsön egy párat...
ajandek neked tartalek
Halihó, tükröddel mi legyen
Most találtam meg a táskámban
hello,beszéltem a hűtőssel,egy haver leviszi hozzá és megcsinálja.köszi
olyat csak gyárilag raknak rá a zajcsökkentés érdekében szerintem
és télleg marhajó
nalatok mi a helyzet?
hat igen meg szervizben vannak a kicsik De hamarosan ujra boldog szulok leszunk
Szia
rég jártál erre mi újság az ikrekkel?
kösz a felvilágítást (pedig láttam már ilyet)
Parilla-ban nézted már? Lehet hogy ott olcsóbb
cr500af? ezt hol találtad?
szep estet hogy vagytok?
Kérlek szépen az S-nek a gyári első fogaskerekén a fogak alatt körben mindkét felén van egy vastag gumigyűrű, amire a lánc szépen ráül, és gondolom ez a zajt hivatott csökkenteni. Nagy jelentősége nincs, de az utángyártott fogaskerék gumigyűrű nélkül 3600 pénz, és csak sejtem, hogy a gyári meg gumigyűrűvel 465829279664245656-ba kerül.
Szerintem megveszem, vagy majd a Jézuska?
és megveszed, vagy majd a Jézuska
gumigyűrűs első lánckerék az mi fán terem? milyen az?
Ráhibáztál.
Vele váltottam néhány e-mailt.
867534261447064375 dollár