Az Eringnek nagyon fos az aszfaltja. Én 3-4 alkalommal buktám már rajta. Legutoljára a Békával is (2 csepp eső esett és ~30-al elcsúszott: fasza gyári gumi...). Én senkinek nem javaslom. Akkor már ninkább a Kakucs. Jobb az aszfalt és fele az ár. Igaz, hogy a békának kicsit túl technilás.
engem az zavart a műsorban, hogy egyfolytában két hülyegyerek erőltetett jópofizása ment, a Freon nem ismerte az adatokat, még a súlyt sem, és a motorról kevés szólt. Megszűntek?
Ma találkoztunk az Ering vezetőjével mert úgy gondoltuk pár délelőttöt az évben kivennénk. Nem sok lesz belőle mert eszméletlen árat mondott a kizárólagos használatra. De azért van lehetőség, ha konkretizálódik(szép magyar szó ) Akkor majd itt is toborzunk jelentkezőket.
A tank feltámaszótja a szerszámok mellett van, a vázzal párhuzamosan becsúsztatva. A bovden szerű cucc elvileg egy sisak rögzítő dolog: áthurkolod az állrészen, beakasztod az ülés alatti fülbe, rápattintod a zárható ülést és máris "lophatatlanul" rögzítetted a sisakod.
Azt ezt biztos nem magyarországra fejlesztették....
Van még ilyen vhol?
80-as IQ kell az újságíráshoz, vagy mi?
http://www.webcsatorna.hu/page....
Szerintem Jó.
Ilyesmi mindegyik gépemen volt, de vmiért eszembe nem jutott használni...
sok hasznát veszik a sisaknak aztán....
Azt ezt biztos nem magyarországra fejlesztették....
nem tudom mi van a hátsó ülésem alatti nejlonban, de szerintem az....