Tegnap voltam az Egri Suzuki szervizben, nekem ez volt az egyik legközelebbi "187km" csak oda. Ez volt az első "hosszabb utunk. Nagyon stabil a gép, úgy érzem jó választás volt. Most raktam rá michelin pilot road 4 gumikat, szerintem nagyon jók.
"Ha tisztításnál ha van valami, amire oda kell figyelni, akkor azt szívesen venném!"
Minden tisztító - és olajozó folyadék dobozán rajta van a megfelelő procedúra...azt kell követni...vagy attól saját félélőségre kedved szerint eltérni...mondjuk félfamentes A4-es rajzlapokba becsomagolni, és óvatos mozdulattal a kukába csúsztatni, majd utána gyári, tiszta szűrővel pótolni.
Nem értem mi a baj... én nem mondtam, hogy nincs igazatok. Oké, hogy tudod ezt a boltot, meg is kérdezhettem volna korábban is.
Én innen vettem: http://filtershop.hu/spl/210264/Legszuro
Magyar oldalon nem találtam anno mást. A Buzuki szervizekben is aranyáron mérték.
Ha tisztításnál ha van valami, amire oda kell figyelni, akkor azt szívesen venném!
Az tényleg borzasztó!!! Tankolni még futja???
Mennyibe kerül a tisztító folyadék meg a légszűrő olaj szetteben ? Akkor mennyit is fogsz rajta valójában egy évben
Ezekben a motorokban a Suzuki már vagy 15 éve kerámiával vonja be a hengerek felületét...Ha sérül, megkopik, nem lehet fúrni...csere.
Ne fossál, 2x kitisztítod egy évben. Legalább kicsit mókolsz a gépen. Nem ettől fog kifeküdni a technika. Én is a spórolás miatt vettem, no meg a hangja miatt ofc.
Röhögni fogtok, de azért vettem, hogy ne kelljen annyit költeni légszűrőre! szóval én nem _sportlégszűrőt_ vettem, hanem _moshatót_, ogg yeahh!
Tele volt a tököm a bazidrága légszűrőkkel és ez kb. ugyanannyiba volt, mint amennyiért legutóbb vettem. Jött az ákciós Louis hírlevél, olvastam én is a giga számot, hogy végtelenségig elmegy. A biztonság kedvéért megkérdeztem egy britt cimborámat, aki minden évben szétszedi, összerakja a széttuningolt XJR-jét, meg előtte dragversenyzéssel is foglalkozott, ő mondta a 6000-et, meg hogy egy tisztítószettből több tisztítás is kijön, úgy voltam vele, hogy az még ok lehet..
Szóval nem lóerőket kergettem, hanem idegesített a drága légszűrő. Fakk.. a 2000-3000 km nem hangzik túl jól, bár már sokkal kevesebbet megyek vele. Most adjam el? Nem szeretnék kárt tenni a gépezetben...
Egyébként életképes embernek gondolom magam, de a motor technikai részéhez nem sokat konyítok..
Ha már itt tartunk, a tisztításhoz vannak tippjeitek? Úgy érzem 5000 km után már illendő akkor....
Szerintem a sportlégszűrő által megnyert " tized-század-ezredeket" nem lehet hasznosítani a verseny motorozást kivéve. Viszont kockára teszed a motorod élettartamát, és szerzel egy pár ősz hajszálat a szét-össze szereléssel.
Azért milyen furcsa, hogy szinte kivétel nélkül mindenki arról számol be, hogy "mennyivel jobb lett a sport szűrőtől a motor", közben meg nincs meg a "vájt fül" , hogy észleljék, hogy milyen mértékben esik a szűrő kapacitása és ideje lenne cserélni, vagy tisztítani...
Èn 2008 elején vittem az 1400-esem AGO-hoz padra, hogy PCIII illeszkedjen a motoromhoz megfelelően (tökéletese soha nem lesz, mert az éppen aktuális állapothoz állítja be az "ideális" értékeket" ami lehet fél óra vagy fél év múlva már nem lesz ugyanaz .) Rám tukmált egy sportlégszűrőt, hogy azzal majd hú milyen jó lesz...1 évig kínlódtam vele, az állandó takarítással, buktam rajta egy rakás pénzt, aztán eladtam. Azóta csak gyári(!!!) szűrőt teszek bele, és mivel csak hegyekben , igen tiszta körülmények között, vagy szakadó esőben használom, simán elmegyek vele 20 ezer km, vagy felette is, úgy hogy nem igen fújkálom sűrített levegővel sem, mert aki nekiesik 6-8 barral, az szétbarmolja a rostokat, azzal téve tönkre a szűrő szerkezetét.
Lent nem kamuból írtam, két olajcsere között (6000 km) a 50% a fővárosban használt bandit lefulladt, annyira nem kapott már levegőt...gondolhatod, hogy előtte már mit kínlódhatott az a motor...mert ugye ilyenkor már nem a többlet levegöröl beszélünk amit be tudna juttatni, hanem az éppen elégségesről...de pont azért nehéz észrevenni, mert szépen , de folyamatosan változik.
Azt sem szabad elfeledni, hogy porlasztós motornál a levegö viszi magával a benzint, szóval, ha nincs levegö, nem visz magával üzemanyagot, nem mászik el annyira dúsba a keverék, melynek "kedvező" hatása, hogy a dús keverék lemossa a hengerfalról a kenőfilmet, gyorsabban kopik a motor, és kormozva ég el, mely lerakódás öngyulladást, detonációs égést eredményez az izzó korom miatt, és a megnövekedett sűrítési viszony miatt, mely miatt átég a dugattyú, és szétveri a mechanikát a detonáció...a befecskendezős motornál hiába a légnyomás, és léghőmérséklet merő, az elduguló szűrő miatti kevesebb levegőt nem igen tudja rendszer figyelembe venni (ezért is kell/kéne fékpadra tenni ) csak locsolja be a gázállásnak és fordulatszámnak megfelelő mennyiségű üzemanyagot ez dús járást eredményez, melynek fentebb leírtam a következményeit...
Ezért nagy paradoxon ez az egész történet...a versenycuccok nem arról váltak híressé, hogy általuk csökken a karbantartások mennyisége, és hogy oly kedvező hatással lennének a motor élettartamára.Ha így lenne, nem zabálna fel annyi fejlesztést, és pénzt az állandó versengés, ami pont kockás zászlóig működik (vagy addig sem).
Ez szerintem fals, amit K. István írt azt igen hosszú tapasztalat bizonyítja, volt akinek 1000-ként kellett takarítania mert olyan környéken lakott ahol a homok volt az úr.
K&N Dauerluftfilter
Nie mehr Filterwechsel - das ölimprägnierte Baumwollgewebe des Filters sorgt für eine wartungsfreie Lebensdauer, der Filter muss lediglich ab und zu gereinigt und wieder eingeölt werden!
Der Filter muß erst gereinigt werden, wenn sich eine 2-3 mm starke Schmutzschicht auf dem Filtermaterial gebildet hat. Eine Reinigung ist meist nur alle 80.000 km im Strassenbetrieb nötig!
Die Verwendung eines K&N Filters kann Ihnen bis zu 5% mehr Motorleistung sowie einen niedrigeren Benzinverbrauch bescheren!
Das Ansprechverhalten Ihres Motors verbessert sich, denn durch den besseren Luftdurchsatz wird das Gemischvolumen schneller aufgebaut und zur Verfügung gestellt. Der Motor reagiert spontaner beim Gasgeben und setzt die schnellere Füllung der Zylinder in bessere Beschleunigung um.
Zum anderen kann der K&N Filter oft Verluste ausgleichen, die durch komplizierte Luftzufuhrwege und Luftfilterkästen entstehen, welche meist einen Kompromiss zwischen Platzverhältnis und Effektivität darstellen. Deshalb sollten Sie zumindest einen optimalen Filter verwenden - eben einen K&N Tauschfilter!
Der K&N Dauerluftfilter ist die optimale Verbindung von Motorsporttechnik und Wirtschaftlichkeit (auswaschbar und wiederverwendbar). Die K&N-Filter ersetzten die originalen Filtereinsätze.
Hergestellt aus 100% umweltfreundlicher Baumwolle, Befestigung in einem Aluminiumgitter.
Durch die Verwendung eines K&N-Dauerluftfilters an serienmäßigen Motorrädern mit Originalauspuffanlage und unmodifizierten Luftfilterkästen wird in der Regel keine Änderung an Vergasern oder Einspritzanlagen nötig. In diesem Zusammenhang ist der Luftfilter straßenzugelassen und muß nicht in die Fahrzeugpapiere eingetragen werden.
In Ausnahmefällen (z.B. an Fahrzeugen der Suzuki Bandit Baureihe oder wenn eine Zubehörauspuffanlage eingesetzt wird) ist eine fettere Abstimmung der Vergaser oder der Einspritzanlage notwendig - bitte lesen Sie dazu die "allgemeine Produktbeschreibung" in in unserem Download-Bereich.
hát ezt írták a louis oldalon a szűrőhöz.
röviden:80 000 kmután kell átlagosan közúton tisztítani
sztem baromság de az én évi 6-8000 km-t ki fogja bírni 1 pucolással
Nekem is MOL van benne és szépen ketyeg. A légszűrőre én is hallottam 2000-et, meg 6000-et is. Nekem 5000 km óta van benne, most fogom takarítani. Nem erősebbnek érzem, hanem "kiegyensúlyozottabnak". Nekem nagyon bejön. Nem vagyok egy szerelő típus, szóval a "hozzáértésem" abból táplálkozik, amit innen-onnan hallok... Remélem nem lesz vele gond.
Telószárat nekem cserélni kellett, mert lecsipegette a jobbosról a krómot csíkokban...
Nyilván a te neved van a forgalmiban...én nem tennék ilyet a motorba. Főleg a b-kingbe. Egyes ajánlások szerint, max. 2000 km-t szabad megtenni a frissen tisztított és kezelt szőrűvel, utána ismét karbantartás. Most ahol annyi törékeny-körülményes bisz-basz van mint ennél a motornál, az külön ajándék, ha 12-18 ezer km helyett 6 szor sűrűbben kell nekifogni.
Pontos adatot soha nem lehet mondani, mert állati nagy különbségek vannak beszívott levegő szennyezettsége között pl a fővárosban, vagy egy félreeső hegyi úton. Erre saját tapasztalat az a 2 bandit amit én tartottam karban sok éve...az egyikkel Bp-en közlekedett a gazdája, a másikat vidéken használtak. Az első 6000 km múlva már nem indult el durrogott, csattogott...olyan volt a tisztító folyadék, mint a malteros víz...a másiknak ugyanennyi után meg alig volt benne valami. Továbbá ha kezedbe fogsz egy ilyet és átnézel rajta, már nem fogsz annyira hinni a marketinges dumának, hogy ugyan olyan hatásfokkal szűr mint a gyári...ha így lenne, akkor nem engedne át több levegőt, és nem lenne semmi esély a teljesítmény növekedésre...amire amúgy is csak akkor van, ha padon hozzá van igazítva a befecskendezés is mondjuk egy Power Commanderrel.
Természetesen ha versenycélra vetted, és nem számít az élettartam, meg költségek, akkor hajrá...
Miért mi van a teleszkópszárral.? Én nem vettem észre rajta semmit. Olaj: Castrol egy kalap szar. Hangos a váltó, 5-6 között üreset talált. Utánna volt MOL. Na azzal nagyon fasza volt. Most Motul 7100. Tapasztalat nagyon nincs még vele, de lehet, hogy ismét bármilyen hihetetlen Mol lesz./busások ajánlották/
Ha kísérletezni kívánsz, van két Yoshi dobom a B-kinghez. Tri Ovál- karbon. Seggre esett a motor olajfolton kitörés miatt, és sérültek...Szétszedtem öket , amit tudtam kiegyengettem, de carbont nem palástolt 5-6 éve senki...
köszi a tippeket.a gumiméretet már pipa,a fesszabályzó folyamatban.a kuplungkosár még előttem van.a telószár még érdekes kérdés,esetleg érdemes valamivel kezelni vagy tényleg csak esztétikai hiba ahogy a gyár mondja.A lámpa egyenlőre nem zavar,viszont az olajkérdés még nyitott.power 1 van most benne,de nem győzött meg.előtte cbr 900 asom volt,65000 km el puhább volt a váltás.most motul 7100 ast szeretnék kipróbálni.
Hát respect hogy ilyen jól viselted a balesetet.Szegény te,szegény család,szegény király
Minden tisztító - és olajozó folyadék dobozán rajta van a megfelelő procedúra...azt kell követni...vagy attól saját félélőségre kedved szerint eltérni...mondjuk félfamentes A4-es rajzlapokba becsomagolni, és óvatos mozdulattal a kukába csúsztatni, majd utána gyári, tiszta szűrővel pótolni.
Én innen vettem: http://filtershop.hu/spl/210264/Legszuro
Magyar oldalon nem találtam anno mást. A Buzuki szervizekben is aranyáron mérték.
Ha tisztításnál ha van valami, amire oda kell figyelni, akkor azt szívesen venném!
http://www.bike-parts-suz.de/s...
Az tényleg borzasztó!!! Tankolni még futja???
Mennyibe kerül a tisztító folyadék meg a légszűrő olaj szetteben ? Akkor mennyit is fogsz rajta valójában egy évben
Ezekben a motorokban a Suzuki már vagy 15 éve kerámiával vonja be a hengerek felületét...Ha sérül, megkopik, nem lehet fúrni...csere.
Tele volt a tököm a bazidrága légszűrőkkel és ez kb. ugyanannyiba volt, mint amennyiért legutóbb vettem. Jött az ákciós Louis hírlevél, olvastam én is a giga számot, hogy végtelenségig elmegy. A biztonság kedvéért megkérdeztem egy britt cimborámat, aki minden évben szétszedi, összerakja a széttuningolt XJR-jét, meg előtte dragversenyzéssel is foglalkozott, ő mondta a 6000-et, meg hogy egy tisztítószettből több tisztítás is kijön, úgy voltam vele, hogy az még ok lehet..
Szóval nem lóerőket kergettem, hanem idegesített a drága légszűrő. Fakk.. a 2000-3000 km nem hangzik túl jól, bár már sokkal kevesebbet megyek vele. Most adjam el? Nem szeretnék kárt tenni a gépezetben...
Egyébként életképes embernek gondolom magam, de a motor technikai részéhez nem sokat konyítok..
Ha már itt tartunk, a tisztításhoz vannak tippjeitek? Úgy érzem 5000 km után már illendő akkor....
Èn 2008 elején vittem az 1400-esem AGO-hoz padra, hogy PCIII illeszkedjen a motoromhoz megfelelően (tökéletese soha nem lesz, mert az éppen aktuális állapothoz állítja be az "ideális" értékeket" ami lehet fél óra vagy fél év múlva már nem lesz ugyanaz .) Rám tukmált egy sportlégszűrőt, hogy azzal majd hú milyen jó lesz...1 évig kínlódtam vele, az állandó takarítással, buktam rajta egy rakás pénzt, aztán eladtam. Azóta csak gyári(!!!) szűrőt teszek bele, és mivel csak hegyekben , igen tiszta körülmények között, vagy szakadó esőben használom, simán elmegyek vele 20 ezer km, vagy felette is, úgy hogy nem igen fújkálom sűrített levegővel sem, mert aki nekiesik 6-8 barral, az szétbarmolja a rostokat, azzal téve tönkre a szűrő szerkezetét.
Lent nem kamuból írtam, két olajcsere között (6000 km) a 50% a fővárosban használt bandit lefulladt, annyira nem kapott már levegőt...gondolhatod, hogy előtte már mit kínlódhatott az a motor...mert ugye ilyenkor már nem a többlet levegöröl beszélünk amit be tudna juttatni, hanem az éppen elégségesről...de pont azért nehéz észrevenni, mert szépen , de folyamatosan változik.
Azt sem szabad elfeledni, hogy porlasztós motornál a levegö viszi magával a benzint, szóval, ha nincs levegö, nem visz magával üzemanyagot, nem mászik el annyira dúsba a keverék, melynek "kedvező" hatása, hogy a dús keverék lemossa a hengerfalról a kenőfilmet, gyorsabban kopik a motor, és kormozva ég el, mely lerakódás öngyulladást, detonációs égést eredményez az izzó korom miatt, és a megnövekedett sűrítési viszony miatt, mely miatt átég a dugattyú, és szétveri a mechanikát a detonáció...a befecskendezős motornál hiába a légnyomás, és léghőmérséklet merő, az elduguló szűrő miatti kevesebb levegőt nem igen tudja rendszer figyelembe venni (ezért is kell/kéne fékpadra tenni ) csak locsolja be a gázállásnak és fordulatszámnak megfelelő mennyiségű üzemanyagot ez dús járást eredményez, melynek fentebb leírtam a következményeit...
Ezért nagy paradoxon ez az egész történet...a versenycuccok nem arról váltak híressé, hogy általuk csökken a karbantartások mennyisége, és hogy oly kedvező hatással lennének a motor élettartamára.Ha így lenne, nem zabálna fel annyi fejlesztést, és pénzt az állandó versengés, ami pont kockás zászlóig működik (vagy addig sem).
Produktinformation
Produktinformation
Produktinformation
K&N DAUERLUFTFILTER
K&N Dauerluftfilter
Nie mehr Filterwechsel - das ölimprägnierte Baumwollgewebe des Filters sorgt für eine wartungsfreie Lebensdauer, der Filter muss lediglich ab und zu gereinigt und wieder eingeölt werden!
Der Filter muß erst gereinigt werden, wenn sich eine 2-3 mm starke Schmutzschicht auf dem Filtermaterial gebildet hat. Eine Reinigung ist meist nur alle 80.000 km im Strassenbetrieb nötig!
Die Verwendung eines K&N Filters kann Ihnen bis zu 5% mehr Motorleistung sowie einen niedrigeren Benzinverbrauch bescheren!
Das Ansprechverhalten Ihres Motors verbessert sich, denn durch den besseren Luftdurchsatz wird das Gemischvolumen schneller aufgebaut und zur Verfügung gestellt. Der Motor reagiert spontaner beim Gasgeben und setzt die schnellere Füllung der Zylinder in bessere Beschleunigung um.
Zum anderen kann der K&N Filter oft Verluste ausgleichen, die durch komplizierte Luftzufuhrwege und Luftfilterkästen entstehen, welche meist einen Kompromiss zwischen Platzverhältnis und Effektivität darstellen. Deshalb sollten Sie zumindest einen optimalen Filter verwenden - eben einen K&N Tauschfilter!
Der K&N Dauerluftfilter ist die optimale Verbindung von Motorsporttechnik und Wirtschaftlichkeit (auswaschbar und wiederverwendbar). Die K&N-Filter ersetzten die originalen Filtereinsätze.
Hergestellt aus 100% umweltfreundlicher Baumwolle, Befestigung in einem Aluminiumgitter.
Durch die Verwendung eines K&N-Dauerluftfilters an serienmäßigen Motorrädern mit Originalauspuffanlage und unmodifizierten Luftfilterkästen wird in der Regel keine Änderung an Vergasern oder Einspritzanlagen nötig. In diesem Zusammenhang ist der Luftfilter straßenzugelassen und muß nicht in die Fahrzeugpapiere eingetragen werden.
In Ausnahmefällen (z.B. an Fahrzeugen der Suzuki Bandit Baureihe oder wenn eine Zubehörauspuffanlage eingesetzt wird) ist eine fettere Abstimmung der Vergaser oder der Einspritzanlage notwendig - bitte lesen Sie dazu die "allgemeine Produktbeschreibung" in in unserem Download-Bereich.
hát ezt írták a louis oldalon a szűrőhöz.
röviden:80 000 kmután kell átlagosan közúton tisztítani
sztem baromság de az én évi 6-8000 km-t ki fogja bírni 1 pucolással
Nekem is MOL van benne és szépen ketyeg. A légszűrőre én is hallottam 2000-et, meg 6000-et is. Nekem 5000 km óta van benne, most fogom takarítani. Nem erősebbnek érzem, hanem "kiegyensúlyozottabnak". Nekem nagyon bejön. Nem vagyok egy szerelő típus, szóval a "hozzáértésem" abból táplálkozik, amit innen-onnan hallok... Remélem nem lesz vele gond.
Telószárat nekem cserélni kellett, mert lecsipegette a jobbosról a krómot csíkokban...
Pontos adatot soha nem lehet mondani, mert állati nagy különbségek vannak beszívott levegő szennyezettsége között pl a fővárosban, vagy egy félreeső hegyi úton. Erre saját tapasztalat az a 2 bandit amit én tartottam karban sok éve...az egyikkel Bp-en közlekedett a gazdája, a másikat vidéken használtak. Az első 6000 km múlva már nem indult el durrogott, csattogott...olyan volt a tisztító folyadék, mint a malteros víz...a másiknak ugyanennyi után meg alig volt benne valami. Továbbá ha kezedbe fogsz egy ilyet és átnézel rajta, már nem fogsz annyira hinni a marketinges dumának, hogy ugyan olyan hatásfokkal szűr mint a gyári...ha így lenne, akkor nem engedne át több levegőt, és nem lenne semmi esély a teljesítmény növekedésre...amire amúgy is csak akkor van, ha padon hozzá van igazítva a befecskendezés is mondjuk egy Power Commanderrel.
Természetesen ha versenycélra vetted, és nem számít az élettartam, meg költségek, akkor hajrá...
84 euró
én is fogok beszerezni 1 et
Hát respect hogy ilyen jól viselted a balesetet.Szegény te,szegény család,szegény király