Pedig szerintem érdemes egy kicsi időt ráforditani, vannak okosságok. Visszahivás / fesszabályzó/, kuplungkosár menetrögzités, hátsógumiméret /kisebb/ stb. De ha tudunk segitünk.
Először is hatalmas RESPEKT a gyógyuláshoz. Nem ecsetelem hogy milyen kár hogy nem térsz vissza két kerékre, mivel ismerem az ilyenkor felmerülő gondolatokat (Fater is épp egy bukásból lábadozik csak azért az jóval kisebb volt, Jobb combcsont alul felül törve) Na mindegy nem is ez a lényeg. Szóval RESPEKT.
Aljas indok is vezérelt abban hogy írjak mégpedig a kipufogó téma vonzott ide. Én is dobokat keresek a Hodámra és mivel a Kingen is dupla van érdekelne hogy nincs e maradék kipufogód ami nem a gyári King hanem valami más. Értelem szerűen dupla. Mert ha már találok két egyforma dobot az összekötő cső meg a többi szirszar már csak idő.
na, szóval mielőtt írtál, már megegyeztem egy dobra, igaz 20 ropiért, de nem akartam megszegni az adott szavam. de azért köszi! van még egyébként más maradék is a királyból?
kemény időszak lehetett.. azért tudsz élni, meg minden?
Probléma, hogy a szerelők nem tudják, hogyan kell levenni
- az indexet tartó idomokat, emiatt letördelik a tartófüleket
- a slusszkulcs körül levő műanyagot, amin a feliratok vannak, ezért ezt is letörik (ezt be kell nyomni és el kell fordítani és akkor kijön!)
Szóval ezekben jobb ha segítesz nekik, még ha meg is sértődnek...
A lámpa nagyon gyengusz én most próbálok kezdeni vele valamit.
Ezek apróságok, egyebekben nagyon kezes paripa, élményekkel túladagolva :) Én újonnan vettem és 60ezer körül van már a számláló. Pályán nem voltam sohasem, inkább túráztam, de imádom a véget nem érő nyomatékot...
Tavaly kapott egy K&N légszűrőt, mert meguntam a drága utángyártott papírszűrőket, (a Louisnál meg akciózva alig volt drágább a K&N, mint a normál) és az egyébként is bitang teljesítmény bombasztikus lett. Olyan kiegyensúlyozott érzés, egyszerűen bárhonnan tol, imádom.
50ezernél vezérműlánc csere, ha valaki elfelejtette volna!
Maximális üdv Bking mesterek.2014 novemberében vettem meg az álmaim motorját ,a királyt.6500 km rel vettem,most 12500 van benne.Nagyon tipp topp imádom.Szeretnék érdeklődni a típushibákról illetve a javításuk vagy a megelőzésük lehetőségeiről.A mocin majdnem minden gyári,kivéve fékkar és tükör.Tudom utánaolvashatnák a fórumban,de arra gondoltam ha esetleg pár mondatan valakinek kedve lenne leírni sok melótól szabadítana meg. :) Előre is köszönöm a segítséget.
Amikor mondtad, hogy mégy Nyiregyre, utánna. Mindegy. Amugy jó a motor? Amiket még régebben irtam csináld vagy csináltasd meg. Elővigyázatból. Sok szerencsét hozzá. Ha van kérdésed irjál, ha tudok segitek.
A családot már amúgy sem szeretném még egyszer ilyen helyzetbe hozni, így könnyebb lemondani róla, mintha fel tudnék rá ülni.Nyolc hónapig voltam kórházba, jól megszenvedtettem őket. Amúgy pesti vagyok, XVII. ker.
Hát ezt szomorúan hallom... és jobbulást! hogy dolgoztad fel? 10es lenne a dob? Elég jól hangzik, de lehet már nem aktuális, holnap kiderül. Merre vagy egyébként helyileg?
Világítás tuningolására van tippetek, ami legális? Annyira gyenge a lámpa, hogy siralom.
Azért titkon remélem hogy valami kisebb masinával egy két év múlva vissza térsz majd a kétkerekűek közé. Sok sikert hozzá.
Aljas indok is vezérelt abban hogy írjak mégpedig a kipufogó téma vonzott ide. Én is dobokat keresek a Hodámra és mivel a Kingen is dupla van érdekelne hogy nincs e maradék kipufogód ami nem a gyári King hanem valami más. Értelem szerűen dupla. Mert ha már találok két egyforma dobot az összekötő cső meg a többi szirszar már csak idő.
kemény időszak lehetett.. azért tudsz élni, meg minden?
- az indexet tartó idomokat, emiatt letördelik a tartófüleket
- a slusszkulcs körül levő műanyagot, amin a feliratok vannak, ezért ezt is letörik (ezt be kell nyomni és el kell fordítani és akkor kijön!)
Szóval ezekben jobb ha segítesz nekik, még ha meg is sértődnek...
A lámpa nagyon gyengusz én most próbálok kezdeni vele valamit.
Ezek apróságok, egyebekben nagyon kezes paripa, élményekkel túladagolva :) Én újonnan vettem és 60ezer körül van már a számláló. Pályán nem voltam sohasem, inkább túráztam, de imádom a véget nem érő nyomatékot...
Tavaly kapott egy K&N légszűrőt, mert meguntam a drága utángyártott papírszűrőket, (a Louisnál meg akciózva alig volt drágább a K&N, mint a normál) és az egyébként is bitang teljesítmény bombasztikus lett. Olyan kiegyensúlyozott érzés, egyszerűen bárhonnan tol, imádom.
50ezernél vezérműlánc csere, ha valaki elfelejtette volna!
Világítás tuningolására van tippetek, ami legális? Annyira gyenge a lámpa, hogy siralom.