Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nocsak nocsak a Malájok is már mennyien és hogyan nyomják!
http://www.youtube.com/watch?v...
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata, hogy kitől érdemes az országban vágott slickket venni. 120 160 méretben.
Ha valakit érdekel még mindig megvannak az ÖSSZES LC4-re (625, 640, 660, 690, SMC, LC4, SC, SMR, Duke stb) való első lánckerekek.
14fogas és 16 fogas, teljesen újak.
A hirdetéseimnél megtalálható az elérhetőségem
Cserélném kecskére!
Köszönöm a véleményt, így már egyre okosabb vagyok a témában! :)
És mi van vele?
Találtam az út mellett eldobva 2 pár gumit. Michelin 12/60-16/63, Metzeller 120/70, Maxxis Goldspeed 160/60. Pár/10eFt. Bocs az off-ért.
Új!
A gyári Dunlop adatbázis szerint a 165/55 R17 KR108 5,5" széles kerékre való (Best RIM), de felszerelhető 5,0-5,5" között (RIM Range). Ennek ellenére én is használtam ebben a méretben 4,5" széles felnin (Kawa ZXR 400, OB-SSP400 versenyeken) és annak ellenére, hogy láthatóan is picit összehúzta, valamint maradt pici rinyacsík, amikor már az oldaldekni is leért , semmi panaszom nem volt rá (mai napig pályacsúcs a köridőm = nem nagyképűségből, csak hiteles alátámasztása a gumi felhasználásának ). Amúgy 5,5-es keréken 162 mm széles.

A 125/80-as slicket 3,5-3,75" széles felnire lehet szerelni.
Köszi! Hát, úgy néz ki vegyesek a vélemények!
nekem jol allt a 4,25os felnin a 165os Dunlop slick.
Nekem már smr 450 em van csak a kicsit még nem vettem le innen azért írtam a 450 esen van a 165 ös meg a 120 as pirelli slick a 125 ösön el se férne a 165 ös.
Köszi, hát igen ezt tudtam! Akkor szerintem cseréljünk! :) Úgyis fölösleges a 25-ösre ilyen böszme felni+gumi.............:)
Nekem 5 ös a hátsó 3.5 ös az első az elsőn 120 as a hátsón 165 ös pirelli slickek vannak de ha a hátsód 4.25 ös ami a 125 husky felnije akkor arra 150 es a jó:)
Köszi az infókat! Nekem leginkább pályára kéne, csak ha nem kellett volna nem cserélem le a felniket. Viszont úgy néz ki be kell fektetnem egy 3,5-esre és egy 5 -ösre...........
Hello! :)

A DT-men még sajnos a gyári tárcsafék van, de szeretném átalakítani egy 320mm-esre. Olyan kérdésem lenne, hogy hozzá átalakítót honnan lehetne venni olcsón, vagy milyen anyagból lenne érdemes csináltatni? Meg annyi, hogy a 2 dugattyús nyerget lecserélném egy 4 dugattyúsra, érdemes-e a felső fékmunkahengert is cserélni akkor hozzá, vagy az jó lesz?

Előre is köszi!
Nagyon jól néz ki a vas!


Széles utat!
Próbáltam (utcán.., tehát pályán lehet hogy jó) én is olyan 4'25/ 165-öt az nekem nem volt jó mert billenős volt kanyarból-kanyarba és terhelésváláskor!
Most a 150-es hátsóval (ez rá való méret) és szemre is szépen áll.. szóval ezzel nekem jobban tetszik! Majd idővel egy 5' azért be kell szereznem mert arra több és jobb gumit lehet kapni!
Elől a 3'5-ös felnin jó a 125-ös gumi! A tiéden ami ennél kisebb nem tudom!
Köszi! Ezt már olvastam én is. Inkább az első gumi lesz szerintem itt necces a 125-ös a 2,75-ön........... szóval erről is kéne valami vélemény!
Ne fáradj a visszaolvasással, bemásolom neked Pepííító véleményét.(remélem nem fog érte haragudni): "Mi feltettük a 165ös dunlopot, a 16/63 michelint, és a 170es dunlopot is 4,25ös felnire. Az első 2 majdnem hibátlanul kezelhető volt, a 170es viszont már lapközeli helyzetben csúszkált.
Eladó egy összesen csak kipróbált,tiszta új FTE Beringer alsó-felső fék,karcmentes állapotú!
Tel:706657560
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, olyanoktól akiknek van tapasztalata a témában: 4,25-ös felnin a 165-ös slick, 2,75-ösön a 125 -ös slick nagyon hülyén feszül? Mennyire használható?
Eddig D208 volt (160,120), ami egész jól szerepelt - de az nem slick.
Metzeler slickeket szeretnék, de ha van jó tippetek szivesen veszem!
Előre is köszönöm a segítséget!
Igazad van Vazz, nekünk akik a seggünket használjuk a kanyarokban, nem kell csizma.