Kedvem az igencsak lenne, de szombaton sajnos gályarab vagyok.
Vasárnap meg meg kén tekergetni a motor szarvát ha jó idő lesz.
Bár én tegnap is motorztam a jó időben, elővettem Pepét
Sziasztok. Eladó a vasam. Majd csinálok hirdetést ha lesz időm. Addig is.
RMz450 k8. 26 üzemóránál blokk csere volt. 2009esre. Most 115 óra van benne, a blokkban ennél 26 al kevesebb. Amikor megvettem rögtön leszervizeltettem a futóművet és blokkot. Friss olajcserés.
A fékben, láncszettben ,gumiban kb 15 óra van. Féktárcsa: braking. Betét: brembo. Láncszett ranthal.
És akkor az extrák: Hűtővédő, blokk védő, dekni védő. két pár kézvédő, két pár kuplung-fékkar. Yoshimura kipufogórendszer. Interface. Plusz acerbis idomszett. Plusz komplett blokk.( hajtókar, főtengely, kuplung, váltó, dekni, stb stb stb....) Nagyjából talán ennyi, de majd még megnézem, és megcsinálom a hirdetést.
Kicsit erős a motor, ha elkel befizetek egy 250es négyütemre.
Kérdésekre, érdeklődésre csak e-mailban, vagy telefonon válaszolok, itt nem fogok!
Bázz Norbi,elkezdtem fűrészelni. Az anyás oldal még ment is,de a másik oldalon a csapágyat is fűrészelgetni kell Ott fogom magam lecumizni Ja,és már nincs mit ütni,mert levágtam...
Na jól lebuktam,,pedig parókában voltam,meg ál bajuszban:)Nagyon nagy hiba lett volna kihagyni Visontát November 14-én Jó páran voltunk. Szerintem mindenki jól érezte magát. A Sanyi volt a szerencse fia, mivel elcsúszott de megúszta baj nélkül. Mivel az öreg "Dudi" óta tudjuk, hogy ez mivel járhat. Véget ért egy korszak amikor is azt hittük, a pályázós társadalom más mint az emberek nagy része. I. futamban nyerő volt Luki24 majd Feri és zárta a sort Hévizgyörk! II. futamban Feri, mögötte Lucki24 majd Hévizgyörk! Köszönet a Kakucsiaknak Péternek-Istvánnak Zsoltinak ez utóbbinak a versenyzést! Tamás és Corben biztos nyerő lesz csak még tartalékolnak! Ha valakit kihagytam csak azért nézze el mert Gyuszi ráöntötte az olajat a motoromra
Van sok ember itt a fórumon is akiknek meg lett csinálva.Kérdezz utána.Okosabbat nem tudok javasolni Azt ha többen szidják mint dícsérik, akkor tudod,hogy nem kell idehozni Tényleg,nem is hülyeség,mert nagyon sunnyognak,és nem ketten vannak
nemtom én ha a gyári értékekre vágynék akkor beállítanám itthon gyári könyv-be benn is van minden úgyis ráfér egy felújítás a telóra én a saját beállításomat is megtaláltam azt is tudom hogy volt jó minden fel van írva de kíváncsi vagyok hogy mit fog változni
tudsz adni egy e-mail címet?
Vasárnap meg meg kén tekergetni a motor szarvát ha jó idő lesz.
Bár én tegnap is motorztam a jó időben, elővettem Pepét
RMz450 k8. 26 üzemóránál blokk csere volt. 2009esre. Most 115 óra van benne, a blokkban ennél 26 al kevesebb. Amikor megvettem rögtön leszervizeltettem a futóművet és blokkot. Friss olajcserés.
A fékben, láncszettben ,gumiban kb 15 óra van. Féktárcsa: braking. Betét: brembo. Láncszett ranthal.
És akkor az extrák: Hűtővédő, blokk védő, dekni védő. két pár kézvédő, két pár kuplung-fékkar. Yoshimura kipufogórendszer. Interface. Plusz acerbis idomszett. Plusz komplett blokk.( hajtókar, főtengely, kuplung, váltó, dekni, stb stb stb....) Nagyjából talán ennyi, de majd még megnézem, és megcsinálom a hirdetést.
Kicsit erős a motor, ha elkel befizetek egy 250es négyütemre.
Kérdésekre, érdeklődésre csak e-mailban, vagy telefonon válaszolok, itt nem fogok!
Az smc-s fickoknak tetszeni fog :)