Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

....Nem vagyok én milliomos,
Nem csinált engem motoros,
Csinált engem csizmadia...
Lábamon az SM csizma ...
Jucus ezt csak neked.....
Megy,csak a magyarokból sok nem,mint rtltv2filmplusszesportokstb,hábjó,ilyenek mennek.
sziasztok.mi újság?pár napig nem látogatom az oldalt és kimaradok mindenből......
mindjárt kimegyek összesarazomkicsit
Hey! Megy még nálad a digi? mer1 én kéthete szopok vele.
Grat,piszkold mán össze,aszony is akart ilyet,gyorsan lebeszéltem,
Csak a sanyahetvenkedőt(72) kérdezd,mást neeeeeee
Sanya, dollár a szivarzsebbe
Szevasztok meglett az lc4 az első benyomásaim szeretném veletek megosztani vele kapcsolatban. előszöris a rázásról: sokan intettek tőle hogy nagyon ráz hát nekik azt ajánlom hogy üljenek fel egy 250-es vagy nagyobb két ütemű motorra. nah az ráz egyáltalán nem tűrhetetlen engem speciál nem is zavar egy kis feeling-et ad az egész motorozásnak. az ülés elég kemény 100 km után kezdett kényelmetlen lenni picit de ezt egy 5 perces állva motorozással kompenzálni tudtam. a motor: dupla akrapovic kipuffal durván jó hangja van 2.-ban gázra nagyon szépen jön fel kerékre kanyarodni nagyon jó vele egyszerűen a motor végzi a dolgát onnantól hogy elértem az első körforgót másodszor is szerelmes lettem a motorba szinte peremig döntöttem ehhez mondjuk azért a krosszos tapasztalat jól jött. utazósebesség: 110-120 körül még nem zavaró a menetszél szélcsendben. 130-nál azért már kapaszkodni kell. fogyasztásról kb 120-130 km-ert mentem a motorral ebben benne volt felvonulás tiltásokkal éjszakai vendelkedés Durván 8 liter nyelt be szerintem ez eggyáltalán nem vészes. kinézetről: Szerintem beszéljenek ezek a képek.
Sziasztok!
Most kezdtem supermotozni,és az lenne a kérdésem,hogy mi a titka a jó Powerslidenak?Tehát lényegében az,hogy hogy tartom meg a motort magam alatt miközben csúzik,gázadás a kanyarból kijövet,stb.!

Válaszokat előre is köszönöm!
szép délutánt!:)
nem tudja véletlen valaki hogy megyibe kerülhet ktm öninditohoz szabadon futo....?
ha csak dupla lenne..
Okés, bár nem hinném, hogy sokan vannak kint. vagy te tudsz valami tutit? kiugorjak?
Hi
Duplavessző rulez, inkább kettő mint egy se...;)

Du, 6 körül érek a pályához.
Myki , ezt odatetted
1mondatba megoldottál vagy 5öt

ez nem cinkelés, én mindig felvidulok amikor olvasom az írásaid
Skype?!?!
Azért meglesném hogy mit lép élőbe az smc-hez képest...Sztm akkor se jobb a súly eloszlás és a + tömeg miatt De ki kéne próbálni. Telók, váz...stb
visontán jó az idő
Jó reggelt!
Koph! Jó nem?

Duke R
Engine type Single cylinder, 4-stroke
Displacement 690 cc
Bore x stroke 102/84,5 mm (4.01 / 3.33")
Performance (homologated) 51,5 kW/7500 rpm
Max. torque 70 Nm/5500 rpm
Compression ratio 12,5:1

SMC
Engine type Single cylinder, 4-stroke
Displacement 654 cc
Bore x stroke 102 / 80 mm (4.02 / 3.15")
Performance (homologated) 46.3 kW / 7500 rpm
Max. torque 64 Nm / 6000 rpm
Compression ratio 11.8:1
elméletileg visontán is süt.leinfózom mindjárt.
Itt is süti ....van nem elesős eső gumim
itt éppen elkezdett szakadni.
Jól teszed...Itt is süt a nap ezerrel....
reggelt mindenkinek! úgy néz ki én betámadom ma visontátE
Supermotos auto mata váltó