Szevasztok meglett az lc4 az első benyomásaim szeretném veletek megosztani vele kapcsolatban. előszöris a rázásról: sokan intettek tőle hogy nagyon ráz hát nekik azt ajánlom hogy üljenek fel egy 250-es vagy nagyobb két ütemű motorra. nah az ráz egyáltalán nem tűrhetetlen engem speciál nem is zavar egy kis feeling-et ad az egész motorozásnak. az ülés elég kemény 100 km után kezdett kényelmetlen lenni picit de ezt egy 5 perces állva motorozással kompenzálni tudtam. a motor: dupla akrapovic kipuffal durván jó hangja van 2.-ban gázra nagyon szépen jön fel kerékre kanyarodni nagyon jó vele egyszerűen a motor végzi a dolgát onnantól hogy elértem az első körforgót másodszor is szerelmes lettem a motorba szinte peremig döntöttem ehhez mondjuk azért a krosszos tapasztalat jól jött. utazósebesség: 110-120 körül még nem zavaró a menetszél szélcsendben. 130-nál azért már kapaszkodni kell. fogyasztásról kb 120-130 km-ert mentem a motorral ebben benne volt felvonulás tiltásokkal éjszakai vendelkedés Durván 8 liter nyelt be szerintem ez eggyáltalán nem vészes. kinézetről: Szerintem beszéljenek ezek a képek.
Sziasztok!
Most kezdtem supermotozni,és az lenne a kérdésem,hogy mi a titka a jó Powerslidenak?Tehát lényegében az,hogy hogy tartom meg a motort magam alatt miközben csúzik,gázadás a kanyarból kijövet,stb.!
Duke R
Engine type Single cylinder, 4-stroke
Displacement 690 cc
Bore x stroke 102/84,5 mm (4.01 / 3.33")
Performance (homologated) 51,5 kW/7500 rpm
Max. torque 70 Nm/5500 rpm
Compression ratio 12,5:1
SMC
Engine type Single cylinder, 4-stroke
Displacement 654 cc
Bore x stroke 102 / 80 mm (4.02 / 3.15")
Performance (homologated) 46.3 kW / 7500 rpm
Max. torque 64 Nm / 6000 rpm
Compression ratio 11.8:1
Nem csinált engem motoros,
Csinált engem csizmadia...
Lábamon az SM csizma ...
Jucus ezt csak neked.....