Végre kitoltam a verdát a garázsból, mivel müszakira kell majd vinni, így mentem 1 kanyart ebben a pompás időben (0-3 fok). Csináltam képeket is az új felniről, akit érdekel nézze meg! Legyen már jóidő!
Nekem a robogó kontra nagymotor okozott egy kisseb incidenst például: sikerült egyszer nagyonszépen a seggemre-hátamra landolni egy xt 250-el.
A hiba ott volt hogy túlmentem a holtponton és beidegződésből a kuplungra nyúltam rá mivel a robogókon ott van a hátsófék.Az eredmény szép lett mondhatom, mert a bukón kívül semmilyen védőfelszerelés nem volt rajtam, csak egy rövdgatya+ póló.
2hétig úgy zuhanyoztam hogy melkastól seggem aljáig betekertem magam folpackkal .
Mondjuk ennél durvább eset is volt: 500 ATV-vel (360 kg) olyat estem hogy az utána még átgurult rajtam miközben a füldön csúsztam (nemtudom hogy,de tényleg így történt).Akkor meg 2 hétig a kerék mintája volt a melkasomon. pedig azon a kezelőszervek pont úgy voltak ahogy egy robogón...
Persze ezt vágom, hogy felhasználói döntés, hogy hova pakolja, meg azis vili, hogy bmx-nél másképp van, de az dühít, hogy a sima kiskölköknek összerakott mtb-ket is jobbos hátsóval szerelik a bringaboltokban, ennek nem értem a miértjét. 15 évvel ezelőtt még nem így volt, az tuti, vagy gondoljatok csak a régi dörzsfékes Csepel cangákra, mindig jobb oldalon volt az első!
bmxnél attól is függ, hogy trükk közben melyik lábad van elől a pedálon. ha a bal, akkor a legtöbb esetben jobb kéznél van a hátsó fék. az országuti versenybringákon úgy van, mint a robogókon. a jobb oldali hátsófék a legtöbb esetben MTB illetve bmx felhasználásban jellemző. de abszolút felhasználói kérdés, hogy melyik fék, melyik fékkarhoz fusson be.
Csámindenki!
Féktéma: én eleve nem értem, hogy bringákon miért szerelik bal oldalra az elsőféket, mert ugye józan paraszti észzel gondolkozva is (jobbkezeseknél persze) az első fék az, ami igazán hatásos, a hátsó csak becsapódáslassító, szerintem tök egyértelmű, hogy az első féknek jobb oldalon a helye! Legyen szó versenypályáról, vagy sima utcai közlekedésről.
Pont emiatt a biciklis beidegződés miatt nem áll rá a lábam a fékezgetésre egykerekezésnél. Biciklivel elmegyek kilométereket egykeréken fékezgetve, motorral meg mindig csak gyorsulok, mert nem merem felhúzni holtpontra.
teljesen más a mozgás. de nagyon nagyon különbözik és az a több mint 14év beidegződés, nagyon be tud zavarni. alapvető probléma, hogy a bmxen a hátsófék jobb kéznél van. motoron az ugye az első. és ha hátast ugrok, akkor nem a lábammall pöckölöm a hátsóféket, hanem rányúlok az elsőre. ezért nem merek egykerekezni sem.
Én az egykerekezéssel vagyok így.Robogóval már mondhatom hogy elég jól ment,(bár Corben barátomat nem tudtam megközelíteni) Ezzel meg csak bénázok.Akikkel voltam gurulni szombaton,kérdezték tudok-e? Mondtam:nem. elküldtek a picsába,hogy ez hogy lehet? (robogóval nem nagyon bújtunk el és láthattak)Tök más az egész.Nekem félelmetesebb sokkal.Gondolom neked is ilyesmi. Szerintem a súlya miatt van De lehet nagy hülyeség.
a legnagyobb frusztrációt az okozza, hogy BMX-el jóval nagyobbakat ugrottam mint motorral merek. ráadásul nem csak egyenesen, hanem trükkben. itt meg lóf@sz. csak dobálom a motort és szerencsétlen vagyok. de így legalább van kihívás bőven.
Luki ne aggódj,az év eleje ilyen! Én legalábbis ezzel nyugtatom magam,miután tegnap valami kiflire hasonlító rácsot csináltam a balos hűtőmből. Na jó,nem lett durva,de kihagytam volna ezt az átalakítást.De ezzel egy időben rájöttem a motorkeskenyítés leggyorsabb módjára. Tovább kell fejlesztenem a hűtővédőmet.
Mennyiért nyomod az első gumit?
A hiba ott volt hogy túlmentem a holtponton és beidegződésből a kuplungra nyúltam rá mivel a robogókon ott van a hátsófék.Az eredmény szép lett mondhatom, mert a bukón kívül semmilyen védőfelszerelés nem volt rajtam, csak egy rövdgatya+ póló.
2hétig úgy zuhanyoztam hogy melkastól seggem aljáig betekertem magam folpackkal .
Mondjuk ennél durvább eset is volt: 500 ATV-vel (360 kg) olyat estem hogy az utána még átgurult rajtam miközben a füldön csúsztam (nemtudom hogy,de tényleg így történt).Akkor meg 2 hétig a kerék mintája volt a melkasomon. pedig azon a kezelőszervek pont úgy voltak ahogy egy robogón...
Gulakám! a kép ismerős?!
Féktéma: én eleve nem értem, hogy bringákon miért szerelik bal oldalra az elsőféket, mert ugye józan paraszti észzel gondolkozva is (jobbkezeseknél persze) az első fék az, ami igazán hatásos, a hátsó csak becsapódáslassító, szerintem tök egyértelmű, hogy az első féknek jobb oldalon a helye! Legyen szó versenypályáról, vagy sima utcai közlekedésről.
örülök hogy tetszik