Erre nagyon kell figyelni pedig...a 2 görgő durván 16.000,- és van, hogy 500.000,- kárt csinálnak, ha nincsenek cserélve időben...sajnálom ami történt...
már nagyon sokba van...épp ésszel kell most gondolkodni, hogy megússzam relatív jó áron... viszont jó is legyen. jó hát faszom,80ezer van már a blokkban... ill most minden új benne,ez még nem volt cserélve..itt volt az ideje,mondhatni
az lehet, de a vezérműtengely csapágyazását úgy készítik, hogy a hengerfejet összecsavarozzák a vezérműfedéllel, és akkor fúrják ki, hogy egytengelyű legyen. Így csak párban tudod cserélni...
hát...1-2-3 hét és kész...de igen,zsebbe nyúlok eléggé.kérdés hogy a darabok merre távoztak...oké hogy a vezlánc felhozz a dolgokat és nem nagyon enged lemenni semmit...de az apró görgők... bele se merek gondolni...holnapra szét lesz szedve
Ezt még nem is hallottam, pedig ismerek pár 690 Sm-est.Az ennyimben már 10.000km lesz mindjárt. Bár Én betartom sőt még gyakrabban is a szerviz intervallumokat. Akkor most megint nyúlhatsz zsebbe rendesen mi?!mikor lesz belőle valami?
és valószínüleg nem karburálási hiba van...hanem itt dörzsölte ennek a fedélnek a falát és valszeg nem tudott 1-2 szelep rendesen mozogni,azért dadogott. 1-2ben szépen ment,mert ott még volt annyi ereje hogy ez a surlódás ne izgassa...de után 3-4-5 már nem volt elég
hát basszátok meg, nem egyszerű..nem a szelep fedél,hanem a vezérlés fedele, a himba elment meg a görgők...és kiverték a fedelet,darabokra repedt...mindjárt tolok képeket csak levedlek
már csak 1 nagyobb akksi kéne....
Sztem görgőket ne bontóból vegyél....