Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aham... nekem most kell himba,görgőkkel...ez a fedél meg lehet 1-2 szelep...
végre bent a xenon

már csak 1 nagyobb akksi kéne....
gyárilag miket írnak erre? milyen időközönként kell cserélni?Vagy honnan lehet tudni?
Mármint a himba meg a görgők?! ugye!
mit hallani a cuccrol giraffe azt mondtad max 2 hét
Erre nagyon kell figyelni pedig...a 2 görgő durván 16.000,- és van, hogy 500.000,- kárt csinálnak, ha nincsenek cserélve időben...sajnálom ami történt...
ez nem volt cserélve... faszom se gondolta volna.nem olyan kopó alkatrész ez
Azt mondtad a főtengely kivételével mindent cseréltél nem?!80 ezer nem kevés ja, de ha most minden uj akkor?!..pff lehet egy uj blokk bele jobb lenne.
már nagyon sokba van...épp ésszel kell most gondolkodni, hogy megússzam relatív jó áron... viszont jó is legyen. jó hát faszom,80ezer van már a blokkban... ill most minden új benne,ez még nem volt cserélve..itt volt az ideje,mondhatni
Hát, az is egy megoldás...
be lesz heggesztve..
az lehet, de a vezérműtengely csapágyazását úgy készítik, hogy a hengerfejet összecsavarozzák a vezérműfedéllel, és akkor fúrják ki, hogy egytengelyű legyen. Így csak párban tudod cserélni...
a hengerfej épp maradt...
Ez akkor hengerfej csere lesz...
hát...1-2-3 hét és kész...de igen,zsebbe nyúlok eléggé.kérdés hogy a darabok merre távoztak...oké hogy a vezlánc felhozz a dolgokat és nem nagyon enged lemenni semmit...de az apró görgők... bele se merek gondolni...holnapra szét lesz szedve
Ezt még nem is hallottam, pedig ismerek pár 690 Sm-est.Az ennyimben már 10.000km lesz mindjárt. Bár Én betartom sőt még gyakrabban is a szerviz intervallumokat. Akkor most megint nyúlhatsz zsebbe rendesen mi?!mikor lesz belőle valami?
inkább felrobbantam...
na én is lemostam a vasat...király volt a mai nap kár hogy az egyik sm rider lerobbant.
azért mert keine thousand meter.
Neked miért hal meg mindig a motorod?
Sztem görgőket ne bontóból vegyél....
és valószínüleg nem karburálási hiba van...hanem itt dörzsölte ennek a fedélnek a falát és valszeg nem tudott 1-2 szelep rendesen mozogni,azért dadogott. 1-2ben szépen ment,mert ott még volt annyi ereje hogy ez a surlódás ne izgassa...de után 3-4-5 már nem volt elég
hát...nem tudni. igazából semmi köze az eddigi szerelésekhez. mondta szerelőm hogy most pl sok 690esnek is ez a baj 3-4ezer km után....
Részvétem...és lehet tudni , hogy ez minek a következménye lehetett?
na ez a nem semmi bassza meg kéne bontóból himba,görgők...
hát basszátok meg, nem egyszerű..nem a szelep fedél,hanem a vezérlés fedele, a himba elment meg a görgők...és kiverték a fedelet,darabokra repedt...mindjárt tolok képeket csak levedlek