Nekem az SXVn 16,5" felni volt elöl, az a tapasztalatom, hogy jobban fordul az R420as gumi. Most a KTMen is ilyen van, de ezzel még nem mentem. Az R420 profilja ducibb mint a 17"es gumié, jobban enged korrigálni, több a felfekvő felület. Nagyjából ennyi az én véleményem.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha elöl 16,5" hátul pedig 17" felni van az mennyiben befolyásolja a motort? elvileg jobban kanyarodik vagy ennyi eltérés nem számít?
Nagyon igaza van GDnek!
Az alapoktól kell kezdeni a fotózást sajnos. Pl. ha tisztában vagy azzal, hogy mi az a zársebesség, akkor már eleve nem kenődik el a fotód. Vagy ha követed az optikával...
Gyakorlati tanácsokat lehet adni természetesen, de olyan beállítás nincs ami mindenre jó. Ha ilyet keresel akkor gyurcsók mágus a te embered az ATVn!
Remélem egy hónaposan már megkomolyodtál. Különben csak olyan wallride fotóid lesznek,mint aki felé megy egy IFA 120-al
Én már SMR ből is láttam kéket.
DE a második képen lévő sokkal jobban tetszik
jóis az
eddig minden gépem kék volt, de a KTM et nincs szivem átpingálni
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha elöl 16,5" hátul pedig 17" felni van az mennyiben befolyásolja a motort? elvileg jobban kanyarodik vagy ennyi eltérés nem számít?
Íme a Pastrana videógyár újabb gyöngyszeme! Ezek valóban földönkívüliek!
Az alapoktól kell kezdeni a fotózást sajnos. Pl. ha tisztában vagy azzal, hogy mi az a zársebesség, akkor már eleve nem kenődik el a fotód. Vagy ha követed az optikával...
Gyakorlati tanácsokat lehet adni természetesen, de olyan beállítás nincs ami mindenre jó. Ha ilyet keresel akkor gyurcsók mágus a te embered az ATVn!