Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van itt nálunk is egy két bátor, aki már nem bír magával. De ilyenkor veszélyes valóban
majd egyszer ha meglesz a vas de itt már vmi gixxeres buzi szarakodik
Csak arra is gondolj, hogy az út kb. 2-3 fokos lehet...
Esetleg csatlakozni valaki?
Gyerekek kifele 11 fok van és szárad az aszfalt Én nemsoká kinézek sztm
Boncsad ráa bortot
Remélem egy hónaposan már megkomolyodtál. Különben csak olyan wallride fotóid lesznek,mint aki felé megy egy IFA 120-al
Biker bácsi (vagy más is) tudnál olyan oldalt írni,ahol ezeket leírják -zársebesség,hogyan állítható,meg ilyenek-. Vagy próbálgatni kell?
már csak 1 óra, és 1 hónapos leszek, az új szülinapom szerint!
helló!
Én már SMR ből is láttam kéket.
DE a második képen lévő sokkal jobban tetszik
Újabb fajta LC4-hez volt gyárilag (sötét)kék idomszett, szóval könnyedén megoldható a dolog...
te is kék fanatik vagy?
jóis az
eddig minden gépem kék volt, de a KTM et nincs szivem átpingálni
ez kell neked jo szar minőség de remélem kvehető
Nekem csak a váza színe tetszik!
Nekem az SXVn 16,5" felni volt elöl, az a tapasztalatom, hogy jobban fordul az R420as gumi. Most a KTMen is ilyen van, de ezzel még nem mentem. Az R420 profilja ducibb mint a 17"es gumié, jobban enged korrigálni, több a felfekvő felület. Nagyjából ennyi az én véleményem.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha elöl 16,5" hátul pedig 17" felni van az mennyiben befolyásolja a motort? elvileg jobban kanyarodik vagy ennyi eltérés nem számít?
Nem...azért ennyire durvában még én se nyomom
Nitro Circus 5
Íme a Pastrana videógyár újabb gyöngyszeme! Ezek valóban földönkívüliek!
Nagyon igaza van GDnek!
Az alapoktól kell kezdeni a fotózást sajnos. Pl. ha tisztában vagy azzal, hogy mi az a zársebesség, akkor már eleve nem kenődik el a fotód. Vagy ha követed az optikával...
Gyakorlati tanácsokat lehet adni természetesen, de olyan beállítás nincs ami mindenre jó. Ha ilyet keresel akkor gyurcsók mágus a te embered az ATVn!