Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor már csak a jobb csuklón múlik
motul rfb 600...és a gyári racing libress
Nekem ne mond,én is szíttam ezzel,nekem segített a fékhűtő felszerelése,és egy kicsit le kell szokni a sok fékezésről, mert nincs az a rendszer amit ne lehetne rottyantani ...ne fékezz olyan agresszíven kicsit ratyisabban de, komolyan
az újon már a főhenger is radiális
Sanya bácsi!Az én olom nehéz vasamhoz ,milyen fékolajat és betétet ajánlasz?//Ne intimre gondolj///!
ezeken én már tul vagyok sanya.mégis szar pályán.má kezdem azt hinni bennem van a hiba.de féktávon egy koppig beeső fékkar nem valami vitzes.
A Vorlicheknek gyári munkahengere van (RMZ450 cross ) valószínűleg nem fékezi túl a kanyarokat, ezétr is geci gyors
Versenybetét, motul rbf600 fékolaj de lehet a tiéd az mást igényel, lényeg magas forráspontú legyen, és szigorúan fém fékcső, és akkor tényleg SATU..de,lehet még fűszerezni radiális munkahengerrel
vedd le nyugodtan a jobb lábad és a jobb kezed a fékekről, az egyenesekben.........is!
lesz vagy 1 óra
nemjó telemegy sárral a közepe
a lényeg hogy a radiálissal ugyanúgy be lehet nézni a féktávot és már bent is vagy az osztrák kolléga alatt

Tapasztalat
Akkor te attól leszel spanolt, hogy neked nem radiális van és mégis ott tudsz lenni féktávon a többiekkel, sőt még ki is tudod fékezni őket.
Neked ez fogja az óriási plusszt adni!
ja ezt múltkor kielemeztük ...schnelle raifen repariren aszem
nem neked van féknélkül menős videód?
nekem nincs pénzem nyugodtságra
radiális van gyárilag a kawán és nagyon mocskos jo féke volt...amíg pályán agyonra nem forraltam..de érezhetően jobba radiális ..
neked fék sem kell waszki
Sanya majd kiváncsi leszek a sógorokra ,mert ők már idén ilyennel jönnek az 7szencség
Még 1x mondom "MI nem érezzük a különbséget"... de az biztos a lényeg az ,hogy tudd a riválisoknak sem jobb a cuccuk ,mert az nyugtat
Sanya papa igazad van
akkor le lehet vonni azt a következtetést az egész féktémából hogy radiális elég versenyszinten?
Jo estefelét!
Most akkor radiális v nem?
ahham
kezdem érteni a lényeget
csakhogy a mi motorjaink is attól jobbak és attól szebbek hogy mindig behoztak egy kicsike aprócska uj változtatást.lehet hogy minden csak századokat számít de abból lesznek a mp-ek.most amugy mi a faszról van szó?mert kurvára nem olvastam bele csak beleugatok mer mé ne?