Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali RMC-motor, 33e volt
látom kellő képpen megőrjítettelek az AMA dvdvel! azokat a mezeket személyre gyártják neki. ha jól tudom, forgalomban nincsen. csak a reklám hordozás a szerepe, funkcionálisan semmit nem lát el. tudom, hogy jól néz ki, de bele gondoltál már abba, hogy a bőrruhára, még pluszba, egy nylon mez?
sziasztok!
valaki nem tudja,hol lehet olyan mezt kapni,amit az ama supermotoban használnak?(rálehet húzni a börruhára)
ja és persze puklis a ruhám,szoval sima cross mez nem jó
Tiéd az egész nap, hát olvass....én is most kapcsoltam, hogy egész nap vasárnap van
most itt felén ajánlgatnak egy szét tuningolt CRF 450et, milláról indult a licit, most már 500ért is adná a gazdája. jah természetesen supermoto. 2005ös gyártású.
Köcce!
Köszönöm szépen Foxi!
Annyit írtok pár nap alatt, hogy lehetetlen visszaolvasni...de, legalább él ez a fórum rendesen.
Boldog neved napját Biker1000
jó lenne ....csak a számlát küld a furcsány gyerencnek
Szerezzünk ilyet?
Köszönöm Lukító!
Szeva ...a 3. az enyém stipi stopi
Szevasztok,
Jó képek !
Nekem mikor volt LC4, a hátsót növeltem 2-vel, légszűrőt cseréltem, 160-as fúvókát raktam, és egy sportdobot. Kettesben gázra jött, Harmadikban egy kis kuplunggal, de ott is jött. Szerettem, csak volt az a bajom vele,h nehéz volt.
wwááááááááháááááááá Jeeeeee. Ez az a zeneee.. Nagyon köszönöm nagyon királyság (Y)
am Ma jönnek a felnicsíkok. Remélem sikeresen fel tudjuk rakni.
Ma félig felmatricáztam a gépet, segítséggel több kevesebb sikerrel. Meg végre van kép az új bukómról
Az utolsó képen a segítségeim egyike.
Áttétel cseréjétöl függetlenül 2-ben is ugornia kell kerékre,simán.kuplungot használod mikor probálod megemelni az elejét?
Nekem öreg lehajtott nx hondám van és az simán ugrik 2-ben is.Csak az uj ktm-et probáltam az szinte gondolatra is reagál ha kerekezni akarsz vele és ebböl kifolyolag okoskodom
Szevasztok az lenne a problémám, hogy 2008ban vásároltam egy Ktm LC4 supermotót.
Próbálgattam az egykerekezést de gázra csak 1 be jön ki kerékre, 2 be meg seehogy..aztán kitaláltam ,hogy átkéne áttételezni mint a streetfighter motorokat, hátra nagyobb lánckereket vagy elöre kisebbet. De mivan ha egyszerre kicserélem az elsöt eggyel kisebbre a hátsót meg eggyel nagyobbra akkor mi lenne. mennyit veszíthetnék a végsebességéből... vay netán elég lenne kicserélni csak az eggyiket?,
várom a hozzáértök válaszát de más véleményére is kiváncsi vagyok köszi csá
Morzekirály, a kgb nem tudja megfejteni a kódját, amit kopog ...géppuskalábú Fletlee
most néztem Michael Flatley: Lord of the dance produkcióját. tudni illik a fickóról, hogy 1 mp alatt 8at lép. öcséééém ha ez supermotozna, 6ból 1be visszagangolná nagyon gyorsan a gépet!
Oké köszönöm szépen!
Eddig elsősorban a dizájn érdekelt, nemtudtam hogy ilyen külömbségek vannak! Amint eldöntöttem szólok
Jaja, az nem az enyém! Viszont ismerem a srácot, neki is sima 640-ese volt, szeret endurozni és azért cserélte le, mert zavarta a széles tank. Nem a 2 liter (vagy legyen 3 liter ) különbség a mérvadó, hanem a tank-ülés vonalvezetése, keskenysége. Az, hogy mennyire hagy mozogni, előrecsúszni, "felülni" a tankra ill. egy keskenyebb komboval sokkal irányíthatóbb a motor. Az SC ebben jobb, az SX-EXC meg mégjobb!
Isten ments, hogy rábeszéljelek, az az LC4 tank-ülés 25eft-ért ajándék. Csak nem leszel előrébb vele, kivéve ha csak a dizájn érdekel.
Gondold meg nyugodtan, azért a Supermoto-topicos kedvezmény jár, szóval 40eFt-ért megkapod az SC cuccost ha esetleg arra fáj a fogad.
Sztem hülyeség a 11 liter, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a kisebb tank a drágább...