látom kellő képpen megőrjítettelek az AMA dvdvel! azokat a mezeket személyre gyártják neki. ha jól tudom, forgalomban nincsen. csak a reklám hordozás a szerepe, funkcionálisan semmit nem lát el. tudom, hogy jól néz ki, de bele gondoltál már abba, hogy a bőrruhára, még pluszba, egy nylon mez?
sziasztok!
valaki nem tudja,hol lehet olyan mezt kapni,amit az ama supermotoban használnak?(rálehet húzni a börruhára)
ja és persze puklis a ruhám,szoval sima cross mez nem jó
most itt felén ajánlgatnak egy szét tuningolt CRF 450et, milláról indult a licit, most már 500ért is adná a gazdája. jah természetesen supermoto. 2005ös gyártású.
Nekem mikor volt LC4, a hátsót növeltem 2-vel, légszűrőt cseréltem, 160-as fúvókát raktam, és egy sportdobot. Kettesben gázra jött, Harmadikban egy kis kuplunggal, de ott is jött. Szerettem, csak volt az a bajom vele,h nehéz volt.
Áttétel cseréjétöl függetlenül 2-ben is ugornia kell kerékre,simán.kuplungot használod mikor probálod megemelni az elejét?
Nekem öreg lehajtott nx hondám van és az simán ugrik 2-ben is.Csak az uj ktm-et probáltam az szinte gondolatra is reagál ha kerekezni akarsz vele és ebböl kifolyolag okoskodom
Szevasztok az lenne a problémám, hogy 2008ban vásároltam egy Ktm LC4 supermotót.
Próbálgattam az egykerekezést de gázra csak 1 be jön ki kerékre, 2 be meg seehogy..aztán kitaláltam ,hogy átkéne áttételezni mint a streetfighter motorokat, hátra nagyobb lánckereket vagy elöre kisebbet. De mivan ha egyszerre kicserélem az elsöt eggyel kisebbre a hátsót meg eggyel nagyobbra akkor mi lenne. mennyit veszíthetnék a végsebességéből... vay netán elég lenne kicserélni csak az eggyiket?,
várom a hozzáértök válaszát de más véleményére is kiváncsi vagyok köszi csá
most néztem Michael Flatley: Lord of the dance produkcióját. tudni illik a fickóról, hogy 1 mp alatt 8at lép. öcséééém ha ez supermotozna, 6ból 1be visszagangolná nagyon gyorsan a gépet!
Jaja, az nem az enyém! Viszont ismerem a srácot, neki is sima 640-ese volt, szeret endurozni és azért cserélte le, mert zavarta a széles tank. Nem a 2 liter (vagy legyen 3 liter ) különbség a mérvadó, hanem a tank-ülés vonalvezetése, keskenysége. Az, hogy mennyire hagy mozogni, előrecsúszni, "felülni" a tankra ill. egy keskenyebb komboval sokkal irányíthatóbb a motor. Az SC ebben jobb, az SX-EXC meg mégjobb!
Isten ments, hogy rábeszéljelek, az az LC4 tank-ülés 25eft-ért ajándék. Csak nem leszel előrébb vele, kivéve ha csak a dizájn érdekel.
Gondold meg nyugodtan, azért a Supermoto-topicos kedvezmény jár, szóval 40eFt-ért megkapod az SC cuccost ha esetleg arra fáj a fogad.
valaki nem tudja,hol lehet olyan mezt kapni,amit az ama supermotoban használnak?(rálehet húzni a börruhára)
ja és persze puklis a ruhám,szoval sima cross mez nem jó
Annyit írtok pár nap alatt, hogy lehetetlen visszaolvasni...de, legalább él ez a fórum rendesen.
am Ma jönnek a felnicsíkok. Remélem sikeresen fel tudjuk rakni.
Az utolsó képen a segítségeim egyike.
Nekem öreg lehajtott nx hondám van és az simán ugrik 2-ben is.Csak az uj ktm-et probáltam az szinte gondolatra is reagál ha kerekezni akarsz vele és ebböl kifolyolag okoskodom
Próbálgattam az egykerekezést de gázra csak 1 be jön ki kerékre, 2 be meg seehogy..aztán kitaláltam ,hogy átkéne áttételezni mint a streetfighter motorokat, hátra nagyobb lánckereket vagy elöre kisebbet. De mivan ha egyszerre kicserélem az elsöt eggyel kisebbre a hátsót meg eggyel nagyobbra akkor mi lenne. mennyit veszíthetnék a végsebességéből... vay netán elég lenne kicserélni csak az eggyiket?,
várom a hozzáértök válaszát de más véleményére is kiváncsi vagyok köszi csá
Eddig elsősorban a dizájn érdekelt, nemtudtam hogy ilyen külömbségek vannak! Amint eldöntöttem szólok
Isten ments, hogy rábeszéljelek, az az LC4 tank-ülés 25eft-ért ajándék. Csak nem leszel előrébb vele, kivéve ha csak a dizájn érdekel.
Gondold meg nyugodtan, azért a Supermoto-topicos kedvezmény jár, szóval 40eFt-ért megkapod az SC cuccost ha esetleg arra fáj a fogad.