Én pont ugyanezt csináltam. 520 EXC-m volt, és azzal supermotoztam. Arany Brembo nyereg alul, felül 16-os radiális Brembo. Arra kell figyelni, hogy nyereg belső oldalát le kell reszelni, hogy a küllők elférjenek. 2 szezont végig versenyeztem vele, Spiegler 320-as tárcsa, és Ferrodo betét kell bele. (CP911)
Radiális vs. hagyományos témában szeretnék kérdést feltenni a tisztelt fórumolvasóknak!
Itt kell megjegyeznem, hogy nem cél egy gyári smr létrehozása... cél az hogy hétköznaponként egy jól használható supermoto legyen egy 525 EXC-ből. Melyet hétvégen 1-1,5 óra munkával gyári állapotú endúróvá lehessen "visszafejleszteni" .
Tudom, hogy a two in one megoldások eleve kudarcra vannak ítélve, de két motor eltartása drága mulatság meg hát profi sem vagyok, így a lehetőségekhez képest, abból gazdálkodok amim van :-)
Supermoto átalakítás során úgy éreztem, hogy a gyári EXC féknyereg adapterrel történő megtoldása és a 320-as tárcsa nem a legjobb megoldás. Ezt talán nem kell részletezni, sem a fékhatás sem az adagolhatóság nem megfelelő, még egy ilyen amatőr számára is mint amilyen én vagyok.
Venni kell féket! Nincs más megoldás! Elhatározás már meg van...
320-as Brakingwave adott. Adottság sajnos a WP villa is (nem radiális féknyereg rögzítéssel), ez utóbbit le lehetne cserélni ugyan,
de akkor bukom az endúrózást, hiszen 1-1,5 óra alatt nem lehet visszacserélni.
Másik megoldás a "gyári" beringer nyereg beringer munkahangerrel. Ez kissé túlzásnak találom (főleg az árát), nem beszélve arról, hogy a 320-as tárcsát is le kéne cserélni 310-es re. https://www.ktm-parts.com/mm5/...
Főfékhengerrel
együtt még használtan az ebay-en is több mint 150.000 Ft
Tehát marad az ebay és marad a brembo
Hosszú bevezető után abban kérném segítségeteket, hogy milyen brembo féknyerget és hozzá milyen radiális főmunkahengert vegyek?
Első kérdés az, hogy szerintetek van értelme 4 dugattyús brembo nyeregnek?
Második az hogy ha igen, akkor ehhez mekkora átmérőjű főmunkahengert vegyek (13-16-19-20mm) ?
Vagy hagyjam az egészet és menjek inkább busszal :-(
Második csengetés! Ki szeretne a képen látható bukógombákból? Fehér vagy fekete színben. KTM-re vagy Husaberg-re való, de ha kapok egy minta motort, akkor bármire lehet...
14/45--még mielött belekötnél, nem biztos hogy kell a rövidebb,de ettöl függetlenül én hosszunak találom,6ost szinte nem is használok,csak ha épp ugy van kedvem felkapcsolok,de tök fölösleges.3ezret meg megér kiprobálni,milyen a motor egy rövidebb áttétellel.
de ha mindenképpen alul is radiálisat akarsz hagyományos felfogatással akkor ezt ajánlom
Radiális vs. hagyományos témában szeretnék kérdést feltenni a tisztelt fórumolvasóknak!
Itt kell megjegyeznem, hogy nem cél egy gyári smr létrehozása... cél az hogy hétköznaponként egy jól használható supermoto legyen egy 525 EXC-ből. Melyet hétvégen 1-1,5 óra munkával gyári állapotú endúróvá lehessen "visszafejleszteni" .
Tudom, hogy a two in one megoldások eleve kudarcra vannak ítélve, de két motor eltartása drága mulatság meg hát profi sem vagyok, így a lehetőségekhez képest, abból gazdálkodok amim van :-)
Supermoto átalakítás során úgy éreztem, hogy a gyári EXC féknyereg adapterrel történő megtoldása és a 320-as tárcsa nem a legjobb megoldás. Ezt talán nem kell részletezni, sem a fékhatás sem az adagolhatóság nem megfelelő, még egy ilyen amatőr számára is mint amilyen én vagyok.
Venni kell féket! Nincs más megoldás! Elhatározás már meg van...
320-as Brakingwave adott. Adottság sajnos a WP villa is (nem radiális féknyereg rögzítéssel), ez utóbbit le lehetne cserélni ugyan,
de akkor bukom az endúrózást, hiszen 1-1,5 óra alatt nem lehet visszacserélni.
Másik megoldás a "gyári" beringer nyereg beringer munkahangerrel. Ez kissé túlzásnak találom (főleg az árát), nem beszélve arról, hogy a 320-as tárcsát is le kéne cserélni 310-es re.
https://www.ktm-parts.com/mm5/...
Főfékhengerrel
együtt még használtan az ebay-en is több mint 150.000 Ft
Tehát marad az ebay és marad a brembo
Hosszú bevezető után abban kérném segítségeteket, hogy milyen brembo féknyerget és hozzá milyen radiális főmunkahengert vegyek?
Valami hasonló 4 dugattyús nyeregre gondoltam:
http://cgi.ebay.de/Brembo-GOLD...|66%3A2|65%
3A12|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting
és hozzá valami hasonló radiális munkahengerre:
http://cgi.ebay.de/16er-BREMBO...|66%3A2
|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Meg persze adapter és fémfékcső...
Első kérdés az, hogy szerintetek van értelme 4 dugattyús brembo nyeregnek?
Második az hogy ha igen, akkor ehhez mekkora átmérőjű főmunkahengert vegyek (13-16-19-20mm) ?
Vagy hagyjam az egészet és menjek inkább busszal :-(
KÖSZI A SEGÍTSÉGET!
megvetem a 13as fogaskereket,kiváncsi vagyok mit szól majd hozzá a motor