Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DRZ topicban láttam egy magán embert aki 20-30 között csinál fasza dobokat olyan hangal és mérettel amit te szeretnél, na az megmozgatta a fantáziámat
a 4T gépeknél is lényeges, a kipufogási ellenállás, a hiedelmekkel ellentétben.
nagyon szép munka! nem gondoltam, hogy ilyen kúpos végeket is gyártasz már!
evve tixtába vagyok énis. de neki sztem még furulya (perforált cső) se volt benne , de így sztem még a teljesítményből is vissza vesz nem?
(tettem fel pár képet magamról meg a ducatimról! )
na mindegy, a Sportmotor nem tudja értelmezni a Q betűket a hivatozásban
Na még egyszer mert nem jó a link.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Én is szelep cserén gondolkozom, ebay-en találtam ezt: http://cgi.ebay.com/ebaymotors... mit jelent az oem rövidítés, érdemes ezzel foglalkozni vagy inkább a gyárit vegyek?
Dehogynem! Akkor hangja lesz mint egy ágyúnak
A dob lényege a hangtompítás.Ha üres az nem jó.olyan a hangja mintha egy fazékban petárdáznál.
A sportdobokban általában egy átmenő perforált cső van amit körülvesznek valamiféle hangelényelő anyaggal.Én az autómba azt hiszem kőzetgypotot raktam.De van aki üveggyapotot rak.Természetesen lehet venni direkte kipufogóba való cuccot is.
A hang milyensége az a gyapot sűrűségétől és az átmenő csövön lévő lyukak számától illetve nagyságától függ.
Tehát az üres dobank nem sok értelme van!
A pulcsi is új szerzemény? Széééép
Sziasztok
egyik haverom csinálta h töküres volt a dob. de rettenetesen xar hangja volt
nemtudtam mellette menni a motorral...
Szerintem a legjobb egy ilyen lenne
nekem a 660on a gyári van gyönyörű szépen megcsinálva, és az SMR dobja is hamarosan arra a sorsra jut.
és mivan a gyárinak a "kiherélésével"?
nekem a Proex-esek csinálták meg. kicserélték a furulyát nagyobbra és a végén a szűkítést kivágták. 15pénz körül csinálták meg a 2 dobot ('05ös Lc4)
Szia(sztok)Jól nyomod a vidin....Még jóhogy lehet kapni hát nagyon fanatikusnak kellene lennem nekem, hogy bicajért egyaltalán pénzt adjak .
Jo reggelt lanyok
Nemtom, mennyit szánsz rá. Mer ha nincs cash akkor tudom általába nulla forintért is sok
De cimbi a Duke-ra 40ért csináltatott egy ovál karbon dobot.
Futty.Ezt nálam okosabbtól kell megkérdezni,számít-e,hogy túl bő Nemtom.
Próbát megér,ha nem bonyolult...
adatlapomon van egy CBR 600 videó na arról fogom áthajintani a dobot egy próbára ( yoshimura )
akkor szerinted ha van egy jó dob ( természetesen sport dob) eltekinthetek attól hogy mondjuk cbr 600 ra van tervezve? nyilván nem lessz 100% os de ennél a szar fojtott hokinál csak jobb lehet .
Az enyémen is valami kawa ovál carbon dobja volt rövidre vágva az előző gazdánál. Rohadt lavór hangja volt(monnyuk DRZ-nek mikó nem? )
én még félálomban vagyok

Töröm a fejem...
akarok valami fasza dobot,de vannak gondok egy az hogy ktm re vagy 620asra alig találok, ( újra nó cash) meg nem igazán tudom hogy mondjuk egy gyorsaságiét vagy más 4t motorét fel lehetne tenni? nameg alig van baloldalra való dob
Hö mire becsekkolok már megint mindenki lepunnyadt...
Alszik a város, csendje halálos, részegen hajt a kerékpáros.