Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

éjjt!
Hali!

Nekem van Duke1-es első sárvédőm, ha érdekel keress!
hej hej , ombrék
ne kapkodj Lukító,majd átveszem a gogo3 -on
bázz annyi dolgom volt ma (szerencsére!) hogy holnap reggel postázom! csütörtökön átveheted!
narancs? , ? ?
cipőből hatalmas készlet érkezett!
chevy nézd meg a videoim között, a bmx-es megmozdulásomat! amin ott gurulok, az 400péz!
elvileg elküldtem az emailt, hát igyekeztem rövidre fogni...sajnos nem értem a dolgot,mivel nincs tul sok tapasztalatom,ezért kérem a te segitséged. köszi!
adatlapomon ott cim....remélem nem tul hosszú,mert jövö márciusig kicsit hanyagolnám a motorokat és a szerelést,ide is inkább csak az ismerösök miatt köszöntem be.......
szia.
ha jol emléxem te állitottad be nekem a gogo2 ön a hátso teleszkópomat.
van msn-ed,vagy e-mail ed? lenne egy kérdésem amire te biztos tudsz válaszolni(futómüves dolog),de itt hosszu lenne.
köszi
hivatalosan én is még angliai kisnyugdíjas vagyok,aki rokkantnyugdíjából idehaza egy S14es Silvia-val jár az SZTk-ba....

Mo.n ritka szavak egyike a 'hivatalos' ,biztos valami szakzsargonban találtad
Nem véletlen az, hogy üzemórát adnak meg. Most javítottam egy 450 SX-et, amiben a tulaj költségkímélés miatt nem akart szeleprugót cserélni. Az eredmény: először egy szeleprugó tört el, aztán 2 óra múlva egy felső rugótányér tört ketté...szerencse a szerencsétlenségben, hogy nem lett nagyobb baj. Egyébként nyugodtan belehet tenni az acél szelepeket, a hozzájuk tartozó rugóval. Nem észrevehető a különbség, csak persze az árban...
Kis drágaság megérdemli még jó, hogy lehet kapni
Wattson vette vétel!

Ja vazzeg már mondták páran elmehetnék sztendapozni!
Az Édesapám meg azt mondta az ilyenekre, hogy hülyeségből meg a szart-körbebeszélésből már 5 diplomás doktor lehetnék.....
hivatalosan valóban ennyit ír a NAGYkönyv. ma kérdeztem a 4 titánszelep a 4 duplarugó 160000 Ft.-
Tényleg sokat kibír...40 üzemórát hivatalosan...
te milyen összefüggéseket tucc ...jól mekkfejtetted Wattson
persze persze most, hogy mondod így már értem a ktm-esek "personal alcohol" viselkedés módját amit a fórum oldalain is bőszen megosztanak velünk....

mert"az alap ,gáz palackért járó, takarmányzsák tartós" biciklihez is jár a strapabíró konstrukció imidzs,
mert a gáz palackot a bolt mellett lehet cserelni a meg minden rendes faluba a kocsmával van szomszédságba tehát palack csere után piÁzás, majd kimerítő út hazáig a rossz minőségű salakkal tömött traktor nyomvályús esőtől sáros murván! Aztán otthon palack letesz és irány a takarmányért a téeszbe, mert etetés idő van!
De a tészbe főzik a pálinkát is! A kis üstiből frissen lefolyt vegyes gyümi eszencia illata, kostolásba majd vedelésbe csap át igy a haza felé vezető úton tovább edződik a technika.....

Te hát ezért olyan strapabirók mert a legkisebb kétkerekű is így ki van tesztelve....!

ha 3.dikba feljön kerékre akkor jó még
Helló!
Tudnátok véleményt mondani ktm 640 lc4-ről 2004-es évjárat, tipushibákat vagy mit nézzek meg a vételnél?
Bocs h ide irtam.
Ez az alap ,gáz palackért járó, takarmányzsák tartós
Sztrájk...nem is lehetet sejteni

hát igen,helyzet az van a supermotoban.......bár én nem versenyzek így lehet,hogy más szemszögből látom a dolgokat...sőt biztos
ok köszi a tanácsot ezen speckóztam én is