Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi?
Sajnos még nem jutottam el Dobogókőre,de ha tavaszig nem viszik el a gépet,akkor kimegyek vele,már felrendszámozva.
Én mindig Érden lakom,de bármikor kijöhetsz megnézni a vasat,és ha be tudod indítani,akkor ki is próbálhatod.
Akkor vittem forgalombahelyezésre,és vizsgáztatni. Rendszám nélkül pörögtem be az éj leple alatt Érdről Pomázra a fekete géppel.
maicora gondoltam
pilisszentkereszt adatlap....
nem találkoztunk mi már dobogókő fele van egy "parkoló" ami után van az az út ami esztergomba vezet.multkor találkoztam ott egy TOMTECHes gixivel
wáhááááá pomáz? ne már itt laksz vhol? én itt a 3.kerben esetleg összefuthatnánk
to xlzx link,tudom,hogy drága......
Maico multkor láttalak Pomázon a vizsgáztató telep elött reggel 7körül, amikor mentem melózni.
Zsír a gép!
A gyártó biztos azt mondaná, hogy ez a világon a legjobb, ebben igazad van. Én is azt mondom,de a vevőnek majd azt is elmondom,hogy szerintem mi a szar rajta.
na persze de az nem az átlag emberek tapasztalata....szerinted mit mond a gyárto igen jó motor de ez+ez negativum a többi gyártoval szemben....azt+szerintem hogy te mit mondasz az érdeklödönek,nem dob sokat a latba(legalábbis engem valszeg nem gyözne meg...mindenki a saját lovát ....stb)nehéz kenyér ez.....ne érts félre biztos jó+minden de nem bizonyitott kishazánkban,sok embernek ez a hozzáállása szerintem...(megnézem a lottomat ....)
Hívott már egy millerember,de az is csak elcserélni akarta.Legalább a blokkját vinné el valaki.
Na azért ez így ebben a formában nem igaz. A Maico mindent tud az általa vagy 50 éve gyártott motorokról,és ha éppen olyan kedvem lenne,akkor kitelefonálhatnék,és megkérdezhetném a tapasztalataikat.
Sajnos ezt nem tudom. De ez miért fontos?
Hát azért ha lenne rá pénezm meg lennék anyi idős akkor lehet megvenném uygis lesz oylan miller ember aki megveszi mert fog neki számítani!!!!!! CSak hát mire iylet talál az meber sok idő!!!!
nahát ez az amiért nem veszik meg.....semmi hosszutávu tipus tapasztalata/tudása senkinek...nehéz dió lesz eladni az bizti.....
Van valami alapja ennek a váznak vagy tök egyedi illetve maico?
Minden kupec a maga lovát dícséri. Az az igazság,hogy fogalmam sincs,mennyit bír ennek a blokkja,de én úgy gondolom,hogy egy 700-as kétüteműt már igen nehéz széthajtani,hacsak fel nem mész az autópályára,és addig mész 207-tel,amíg meg nem hal.Azt tudom,hogy amikor egyszer bejöttem vele Érdről Pestre, ami 15 km volt,akkor teljesen kikészített,főleg az alkarjaimat.A 7-es úton jöttem,és előzgettem a kocsikat,folyamatosan csutkagáz,satufék.Tehát a motor sokkal jobban bírja,mint,én pedig gyúrok,kosarazok,röplabdázok Az alkatrésszel meg az a helyzet,hogy volt már nekem egy japán belpiacos Yamahám,amihez az összes alkatrészt mindig Japánból kellett megrendelni.Németország meg egy kicsivel közelebb van.Szervizelni bárki tudja,mert egy sima egyszerű kétütemű,semmi extra.Ha nem esik szét, akkor csak a váltóolajat kell cserélgetni.Arról viszont fogalmam sincs,hogy mennyibe kerülnek hozzá az alkatrészek.
nem ugy nem hallottam......nem tudni mit/meddig bir,alkatrész hol-mennyi...stb...inkább vesznek valami tucat motort amit ismernek.....
Ennek a blokkjára fáj a fogam.
www.koestler-bikeworld.de/
Sajnos ez az extrákkal 3 millába került.Ez a motor 2006 júliusi gyártású,és 2006 októberi forgalombahelyezésű.Nézd meg a honlapjukat,ott azt is láthatod,hogy már 2007-es modelleket is árulnak.Igaz az is teljesen ugyanolyan,mint a 2006-os. Egyébként én a Maicót nagyjából 16 éve ismerem,csak 16 éve pl. még csak 500-ast gyártottak.2004 januárjában tudtam meg,hogy 700-ast is gyártanak.
igazábol szerintem nem ismerik(én sem)+2miller....te ezt még gyártják...mert 2006 ot irsz,vagy csak a forghelyezése az...
Az a baj,hogy nem kell senkinek.Talán mindenki fél tőle,mert 700-as kétütemű? Én meg a jövő szezonra mindenképpen erősebbet akarok.