akkor 1 címet+telszámot megköszönnék,hátha hasznát veszem majd most lehet h akár 40ből meg lesz a kerék szett mert lesz olasz börze imolában,hátha lesz vmi olcsó dolog és hoz az emberem
de azért 1 címet adhatsz hogy hol csinálták..mert akkor lehet inkább eltolom oda és akkor 20ból faszásra megcsinálják...amúgy van másik lehetőségem is...elveszik a krossz felni és az agyat átfűzik 17esre ráfra...ez 60ból lenne meg gumival,de hát azért a mito-s variáció jobban megéri.
igen igen a tárcsa marad nálam is a mitoé,az jó...a fék kiemelése nem nagy cucc,csak 1 köztes vasdarab kell...de a távtartók...azt honnan tudom hogy mekkorák kellenek? én úgy számoltam h 60ba megáll...40-50 körül fogok hozzájutni,ha tré a gumi akkor tudok 90%os gumikat 20ba(1 pár) meg még ez az....minél olcsóbban szeretném megúszni
adaptert a fékhez megoldom én az végülis csak 1 vasdarab,meg van esztergályos ismerős,a távtartókat gondolom ő megtudja csinálni. miből tudom h mekkora távtartó kell?
xlzx !Nem jártam békáson mostanában ,de a kerék 60 volt,+az átalakítás 18 ezer és még egyéb apróságok fényezés 6 rugó +a 2 db gumi szereléssel 25 ezer de még mindig jobb mint egy fűzött kerék szar gumival 2 minimum kilóért... Ha érdekel megadom hogy hol csinálták de nem akarom hogy szídjál tetű lassúak !!! 1 hónap elment nekem az egésszel
Hali!
Nem tudom mennyire spreheled az idegen nyelveket, de a husaberg honlapján megtalálod a szervízintervallumokat egy kis trükkel, lépések: -www.husaberg.se
-Downloads klikk
-Amelyik évjárat érdekel: Owners manual "06 mondjuk
-ez acrobat reader-es okosság és asszem a 24. oldaltól táblázatszerűen van.
Na itt elkeserítő dolgokat találsz egy japán motorhoz képest hangsúlyozom nem krossz japohoz képest mert azokkal ugyanennyit kell foglalkozni, csak egy átlagos utcai bringához képest.
De nekem annyira bejön a bringa hogy kész vagyok ezekre az áldozatokra. Csak még el kéne adni az RR-em.
Egyébként 15ü.ó. olajcsere, szelephézag állítás ugyanennyinként, de mindenki azt mondja hogy 50-ként elég tehát ami a manuálban van az kicsit szerintem sarkított, ja és a szelepek csavarosak nem lapkásak tehát nincs plussz költség csak be kell állítani.
kistrojak@freemail.hu
Cím: Rózsa út.20.
Csetény 8417
Telefon: 06-30-855-7633
video.google.com/videoplay?doc...
Nem tudom mennyire spreheled az idegen nyelveket, de a husaberg honlapján megtalálod a szervízintervallumokat egy kis trükkel, lépések:
-www.husaberg.se
-Downloads klikk
-Amelyik évjárat érdekel: Owners manual "06 mondjuk
-ez acrobat reader-es okosság és asszem a 24. oldaltól táblázatszerűen van.
Na itt elkeserítő dolgokat találsz egy japán motorhoz képest hangsúlyozom nem krossz japohoz képest mert azokkal ugyanennyit kell foglalkozni, csak egy átlagos utcai bringához képest.
De nekem annyira bejön a bringa hogy kész vagyok ezekre az áldozatokra. Csak még el kéne adni az RR-em.
Egyébként 15ü.ó. olajcsere, szelephézag állítás ugyanennyinként, de mindenki azt mondja hogy 50-ként elég tehát ami a manuálban van az kicsit szerintem sarkított, ja és a szelepek csavarosak nem lapkásak tehát nincs plussz költség csak be kell állítani.
Legalábbis én így tudom...
haverom fél évig telóvéfő és harisnya nélkül használt a amotorját..és cserélhettek is ki benne mindent...
szeritnem hagyd csak rajta...nemvéletlenül találták ki...
jobban jársz