A lényeget persze nem mondtam.Az enyémnek eléggé erős a váza és a lengővillája,talán jobban bírná az ütéseket,mint egy régi,vagy akár új,de gyengébb blokkra tervezett gépé.Ugye ez 82LE,és 88Nm.
Ez csak nálunk ritka kincs,de a németeknél kommersz tömegtermék/tucatáru. Meg aztán valamiből meg is kéne finanszírozni a projektet,mert sajnos nem vagyok milliomos.Sponzored by fater cash system.
képesvagy szétszedni 1 ritka kincset.....(ez kb az mikor a nagytudásuak az gyári RD500-at faragják szét )én ha projektelnék inkább vennék valami, crosst aztán azt szedném szét....
rakd be a kereket távtartok nélkül,állitsd be középre mérd le tolomérövel a kerékcsapágy és a villa közötti távolságot.érthetö ...nekem + a féknél is kellet távtartó de konzol nem(de neked nem tudom kell-e..)
Mostmár inkább a blokkját szeretném eladni,mert szívesen projektelnék egy kicsit az ezressel.Amerikában már csináltak 800-as 160 lovas hillclimb motort.250-es krossz vázba tették be a 2 hengeres kétütemű 800-ast,gondoltam nekem elég lenne,egy gyengébb is.
Hát itt senki nem szeretne 700-as kétüteművel gurulni? Pedig éppen most helyeztettem forgalomba, és már le is vizsgázattam. Szerintem karácsonykor igen jól mutatna a fa alatt.
Akciósba,ócsóért adom. Vagy leagalább a blokkját vigyétek el, mert akkor rakhatnék végre bele,egy durvábbat. Jó lenne bele,egy 1000-es kéthengeres,kétütemű 163 lovas Ski-Doo hószán motor! Ha elviszitek a blokkot,akkor az árából megveszem,és beleteszem cipőkanállal.
Igen a tengelynél lévő távtartók miatt....nem kell azt aluból...majd vmi rozsdamentes dologból,de ha elrozsdásodik akkor se olyan nagy gáz.... az a legkevesebb mert télleg csak 1 vasdarab!
xlzx.Nem tudom az eredeti kerék méretét mert eladtam....de hívd fel a számon őket amit küldtem ,ha időben nem is de hozzáértésben azért ott vannak...meséld el nekik hogy milyen mocira mit szeretnél biztos tudják a méreteket
majd meglátjuk,sajnos ez pénz kérdése de leeht nem lesz ez a 18ezres dolog...mert vmi rozsdamentes cuccból meg tom csinálni az adaptert csak a távtartó a necces
szia
igen van tapasztalat, 640 lc4 el találkozok mindne nap, ugyanis ktm ben melozok.
az fe 650 meghaveromnak van. ha gondolod, akkor kishapsi@vipmail.hu az emil cimem, ott kérdezhetsz.
Akciósba,ócsóért adom. Vagy leagalább a blokkját vigyétek el, mert akkor rakhatnék végre bele,egy durvábbat. Jó lenne bele,egy 1000-es kéthengeres,kétütemű 163 lovas Ski-Doo hószán motor! Ha elviszitek a blokkot,akkor az árából megveszem,és beleteszem cipőkanállal.
Nem tudom jól értem-e, de a kerékagyhoz a távtartókat 18-ért csinálták? Nem vagyok otthon a forgácsolós árakban de durvának tűnik.
igen van tapasztalat, 640 lc4 el találkozok mindne nap, ugyanis ktm ben melozok.
az fe 650 meghaveromnak van. ha gondolod, akkor kishapsi@vipmail.hu az emil cimem, ott kérdezhetsz.