Látom nagyon rá vagy kattanva erre a turbóra.
És hogy 1 Husaberg-re?
Hát ilyenről még nem hallottam.
Azt az amúgy is bivaly 1 hengerest megölné hamar meg a váz se birná.
De szerintem ez csak álom marad.
Amúgy a Busa ,ZZR14 vásárlói meg is érdemlik a 60kg pluszt birkózzanak csak vele.
De autopályán kívül semmi esélyük!
Héhé!Én nem akarok megszorongatni senkit,és azt sem mondtam,hogy a Berg turbóval lenyomja a K5-öt, mert még úgy is bőven esélytelen ellene.Csak,és kizárólag salyát szórakoztatásomra fogom megépíteni.Ha az lenne az életcélom,hogy lenyomjam a K5-öt,akkor vennék egy Hayabusát,vagy ZZR-1400-est és felpattintanék rá, egy turbó kitett.Vagy egy K5-turbóval.(:
Nagy szavak! Turbó, stb. Meg megszorongatni 1 super motoval 1 K5-öst.
Ringen úgy kerülgettem ki a KTM-es osztrákokat legutoljára mint a bólyákat.
Zókának se sikerült a Husabergel elkapnia Oncsikot a Faser-rel, és az nem K5.
Nekem is még a régi volt 2002-es,szivtam is vele amíg rá nem jöttem az indittás technikájára.
Azthittem ez a legnagyobb adrenalin bomba amig meg nem vettem a K5-ös GSXR-t.
Ezzel utcán kell menni és oda kell a kraft persze pályán viszonylag motorozhatatlan lenne,de arra amire készült szerintem ideális ahhoz hogy 205km/h-t mennyen,meg ugorjon is ahhoz kell az erő utcán meg olyan motorral nem is mernék menni,amitől gyorsabbak a köcsög ignisesek
A régiek tényleg problémásabbak voltak,de az új 2007-est, alaposan megerősítették.
Meg versenyen amúgy is minden sokkal hamarabb széthullik,nekem meg utcára kell.
Köszi a reklámot,az mindig jól jön.Sajnos nagyon sokan félnek tőle,és egy kezelhetetlen vadállatnak tartják,pedig egyáltalán nem az.
Szóval a kiskökénynek sem sokáig volt a husabergje supermotoban pedig qrvajól nézett ki a gép,de volt baj vele bőven:szeleptörés stb majd kérdezgetem hátha kell vkinek a maico
Megyeget,igazi haladós,lépegetős a masina! 82 lóeró 8200-nál,és 88Nm 6000-nél.Még így is elég jól gyorsul a 16-40-es lánckerekekkel,de nem sok supermoto van itthon,aminek 205 a vége.
Ha valakinek kevés a gyorsulása,akkor meg lehet rá rakni 15-48-as rövid crossáttételt,de akkor az itthoni élversenyzőkön kívül kevés ember tudná megülni!
berggel?azt annyira nem kamázom csak a baj van vele hosszutávon biztos jól megy,csak meddig de ez a maico álat nak tűnik,csak nem gazdaságos,de kit érdekel lényeg,h mennyen
És hogy 1 Husaberg-re?
Hát ilyenről még nem hallottam.
Azt az amúgy is bivaly 1 hengerest megölné hamar meg a váz se birná.
De szerintem ez csak álom marad.
Amúgy a Busa ,ZZR14 vásárlói meg is érdemlik a 60kg pluszt birkózzanak csak vele.
De autopályán kívül semmi esélyük!