Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom nagyon rá vagy kattanva erre a turbóra.
És hogy 1 Husaberg-re?
Hát ilyenről még nem hallottam.
Azt az amúgy is bivaly 1 hengerest megölné hamar meg a váz se birná.
De szerintem ez csak álom marad.
Amúgy a Busa ,ZZR14 vásárlói meg is érdemlik a 60kg pluszt birkózzanak csak vele.
De autopályán kívül semmi esélyük!
Zókának 100 as Zóka meg az edzőnő egyszer kijöttek slikkel a monori crosspályára komolyan röhelyesek voltak de pénz az van
Héhé!Én nem akarok megszorongatni senkit,és azt sem mondtam,hogy a Berg turbóval lenyomja a K5-öt, mert még úgy is bőven esélytelen ellene.Csak,és kizárólag salyát szórakoztatásomra fogom megépíteni.Ha az lenne az életcélom,hogy lenyomjam a K5-öt,akkor vennék egy Hayabusát,vagy ZZR-1400-est és felpattintanék rá, egy turbó kitett.Vagy egy K5-turbóval.(:
Nagy szavak! Turbó, stb. Meg megszorongatni 1 super motoval 1 K5-öst.
Ringen úgy kerülgettem ki a KTM-es osztrákokat legutoljára mint a bólyákat.
Zókának se sikerült a Husabergel elkapnia Oncsikot a Faser-rel, és az nem K5.
Ez már dupla adrenalinbomba!
vagy ez
Ha összejön a "07-es Berg,akkor felpattintok rá egy kis turbót,az lesz csak az igazi adrenalinbomba!
hát ja csak vigyázz ne hogy végzetes legyen az az adrenalinbomba k5 autósok közt nagy a veszély amúgy az biztos ,h nem gyengén haladós a k5
De lehet,mert mint már mondtam,16-40!
Köszi!
Sajnos én még K5-ös GSX-R 1000-el nem mentem,de lehet, hogy az én Maicom is hozná az érzést,ha fel merném rá tenni a 15-48-as lánckerekeket!
FOXridersco. valószíneleg múltkor talizttunk harasztin, majd keres meg neten aztán motrozhatunk.
msn címem ki van írva
Nekem is még a régi volt 2002-es,szivtam is vele amíg rá nem jöttem az indittás technikájára.
Azthittem ez a legnagyobb adrenalin bomba amig meg nem vettem a K5-ös GSXR-t.
Ja biztos csak én jóidőben inkább motorozni szeretek,mint érteni hozzá és bütykölgetni
Mármint ez a Maico .
A Husaberg 2004-től jó.A korábbiak is brutálok csak érteni kell hozzá.
2004-ben keihin kokusan ,a régi dellorto denso helyett.
Nekem volt 650-es Husabergem ,de ez tényleg .Teljesitményre.
De kinézetre viszont .Tudom hogy ez másodlagos de akkoris.
Ezzel utcán kell menni és oda kell a kraft persze pályán viszonylag motorozhatatlan lenne,de arra amire készült szerintem ideális ahhoz hogy 205km/h-t mennyen,meg ugorjon is ahhoz kell az erő utcán meg olyan motorral nem is mernék menni,amitől gyorsabbak a köcsög ignisesek
gondolom normálisan nem lehet vele menni....2t és 685 ccm
nagyonszép mocc!
A régiek tényleg problémásabbak voltak,de az új 2007-est, alaposan megerősítették.
Meg versenyen amúgy is minden sokkal hamarabb széthullik,nekem meg utcára kell.
Köszi a reklámot,az mindig jól jön.Sajnos nagyon sokan félnek tőle,és egy kezelhetetlen vadállatnak tartják,pedig egyáltalán nem az.
Szóval a kiskökénynek sem sokáig volt a husabergje supermotoban pedig qrvajól nézett ki a gép,de volt baj vele bőven:szeleptörés stb majd kérdezgetem hátha kell vkinek a maico
Megyeget,igazi haladós,lépegetős a masina! 82 lóeró 8200-nál,és 88Nm 6000-nél.Még így is elég jól gyorsul a 16-40-es lánckerekekkel,de nem sok supermoto van itthon,aminek 205 a vége.
Ha valakinek kevés a gyorsulása,akkor meg lehet rá rakni 15-48-as rövid crossáttételt,de akkor az itthoni élversenyzőkön kívül kevés ember tudná megülni!
berggel?azt annyira nem kamázom csak a baj van vele hosszutávon biztos jól megy,csak meddig de ez a maico álat nak tűnik,csak nem gazdaságos,de kit érdekel lényeg,h mennyen
Mentél már a 2007-essel?
azt én a helyedben nem annyira bánnám