Kecskeméten elhaladási zajt mérnek, a toronyépület aljára van szerelve egy mikrofon.
Ez a célegyenes közepén van. Elméletileg 96db a határ, ha ezt túlléped körözgetés közben, akkor egy sárga lámpa villogni kezd, és piros zászlóval kiintenek. Természetesen a befizetett pályadíjat visszakapod, és ha későbbiekben határon belül tudsz maradni felmehetsz.
Kb ennyi. Ami jó hír, hogy eléggé rugalmasan kezelik ezeket a dolgokat.
Pl: az én SXV-m is eléggé hangos mégsem villog a lámpa...
Hooligánus: Sajnálom!
Foxy: A Racetech nagyon jól néz ki!
Renthal kormány van a husabergen nem?
gyóóóóó
aztkéne.
szeptember 1 től pesten lessz a motor egyjódarabig, aztán első hetem regisztrációs hét lemehetnénk pénteken
De ez még nem 100% csak igy terveztem, ja és menyi km lenne akkor?
Szasztok,
benéztem már ide is.
Úgy néz ki Pestről megyek a gogo2 re motorral, ki tart velem? És kb hány km?
Börni hozod a gumizógépet mert lehet kellene majd, és ezt az öntött peremes felnit is tudod gumizni?
nekem pont forditott a tapasztalatom,mert én ugy odabasztam a motort ,hogy a müanyag kézvédő 3 felé a magura fékcucc meg 2 felé rottyant el.
a fémbetétessel ilyen még nem volt,pedig estem azokkal is szépeket.Az előfordulhat,hogy nagy esésnél tekeredik a kormány miatta
A méréseket terheletlen járművel, nyílt és megfelelően csöndes területen kell végezni (a környezeti zaj és a szél zaja legalább 10 dB(A)-lel legyen kisebb, mint a mérendő zaj).
Ez a terület lehet például egy 50 m sugarú nyitott terület, amelynek a központi, 20 m sugarú részének gyakorlatilag vízszintesnek kell lennie, amelyet beton, aszfalt vagy más hasonló anyag borít, és nem boríthatja porhó, avar, laza talaj vagy hamu.
Az útburkolatnak olyan kiképzésűnek kell lennie, hogy a gumiabroncsok ne keltsenek túl nagy zajt. Ezek a feltételek csak a mozgásban lévő járművek zajmérésére érvényesek.
A méréseket tiszta időben és legfeljebb gyenge szélben kell végezni. A jármű vagy a mikrofon közelében nem tartózkodhat más, csak a megfigyelő, aki a műszer leolvasását végzi, mert a nézelődők jelenléte a jármű vagy a mikrofon közelében jelentékenyen befolyásolhatja a mérőkészülékről leolvasott értékeket. Minden olyan kiugró értéket, amely láthatólag nincsen kapcsolatban az általános zajszint karakterisztikájával, a kiértékelésnél figyelmen kívül kell hagyni.
A jármű minden oldalán legalább két mérést kell elvégezni. Előzetes beállító méréseket lehet végezni, de ezeket nem lehet figyelembe venni.
A mikrofont a talajszint fölött 1,2 m magasan, a jármű CC’ hosszirányú tengelyének egyenesétől, az arra merőleges PP’ egyenesen mérve 7,5 m távolságra kell elhelyezni (1. ábra).
A PP’ egyenessel párhuzamosan, attól előre és hátrafelé irányban egyaránt 10–10 m-re két egyenest (AA’ és BB’) kell a próbaútra felfesteni. A járműveket az alábbiakban megadott állandó sebességgel kell vezetni egészen az AA’ vonalig. Ekkor a fojtószelepet a lehető leggyorsabban teljesen nyitni kell, és a szelepet ebben a helyzetben kell hagyni mindaddig, míg a teljes jármű [1] át nem halad a BB’ vonalon, ezután a szelepet, amilyen gyorsan csak lehetséges, el kell zárni.
A mérés eredményeként a legnagyobb rögzített hangszintet kell tekinteni.
Ez a célegyenes közepén van. Elméletileg 96db a határ, ha ezt túlléped körözgetés közben, akkor egy sárga lámpa villogni kezd, és piros zászlóval kiintenek. Természetesen a befizetett pályadíjat visszakapod, és ha későbbiekben határon belül tudsz maradni felmehetsz.
Kb ennyi. Ami jó hír, hogy eléggé rugalmasan kezelik ezeket a dolgokat.
Pl: az én SXV-m is eléggé hangos mégsem villog a lámpa...
Hooligánus: Sajnálom!
Foxy: A Racetech nagyon jól néz ki!
Renthal kormány van a husabergen nem?