A héten megnéztem B.örsön egy Panigale-t közelről. Érdekes lesz a WSBK szabályzat vázra vonatkozó tételének értelmezése. Váz ugyanis nincs a Panigalén. A Ducati eddig a térhálós csodára verte a nyálát, mostmár jó helyette a semmi is.
Hozzátenném még, hogy az Aprilia (ami eddig a leggyorsabb motor volt) erre a tesztre hozott egy még inkább a végsebességre kihegyezett blokkot, amit majd Monzában fognak bevetni.
Sykes közel 340-et ment az aragoni hátsó egyenesben...
Egy teljes másodpercet adott a második-harmadik Haslamnek és Lascorznak, Biagginak 1,6-ot.
Bár élek a gyanúperrel, hogy Max nem tette fel a kvalifikációs gumit, de Sykes versenygumin is 4 tizeddel gyorsabb volt Biagginál.
Nem feltétlenül. Tavaly a Ducatisok sehol nem voltak Aragonban így szerintem idén sem lesznek ott az élbolyban. Yamaha most nincs. Ha tényleg olyan gyorsak ahogy Laverty állítja akkor a győzelemért is küzdhetnek. Már ha bírja a gumi.
Sykes tegnap romba döntötte az összes létező aragoni pályacsúcsot.
Versenygumival 4 tizeddel volt gyorsabb, mint Checa tavalyi csúcsa, edzésgumival pedig közel öt tizedet vert a 2011-es pole időre.
Mikor lesz ilyen a GP-ben baszki? Le a kalappal a csávók előtt