Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hétvégi futam: link
Szép volt Checa papa,szép volt Ducati
Sykes nyerte az esőfutamot!
Valaki tud live stream-et adni hozzá?
Érdekességek:

Ez volt az év kilencedik hétvégéje, a 17. és 18. futam.

- Checa 14-15. győzelme a 100 rajtból.
- 2008-ban a Miller-hétvégén nyert először, az volt a Honda 100. győzelme.
- Idén a 10. győzelmét érte el a második futamon, tavaly ennyit nyert Biaggi.
- Matematikailag van még esélye az abszolút csúcsra, Doug Polen 17 győzelemmel lett világbajnok.
- Melandri a 18 versenyéből 11-szer állt dobogón!
- Első évben a dobogók számában csúcstartó Biaggi és Spies, mindketten 17-szer állhattak fel a pódiumra debütálásuk évében.
- Lascorz 10 verseny óta most kényszerült először műszaki hiba miatt kiállni, az előző kilenc futamból nyolcszor az első 10-ben végzett.
- Haga a 2006-os asseni verseny óta először kényszerült mindkét futamban kiállásra.
- Toseland mindkét futamban pontokat tudott szerezni a visszatérése alkalmával, ilyenre pont egy éve volt példa.
- Haslam lett a WSBK 21. pilótája, aki átlépte az 1000 pontot.
- Corser viszont az abszolút csúcsért motorozik majd a Nürburgringen, hiszen még senkinek nem volt 4000 pontja a pályafutása során. Ő most 3996,5-en áll.
- Maxime Berger legjobb eredményét érte el, az első futamon nyolcadiknak jött be.
- A Supersportban a Yamaha rekordokat döntöget: már most hat győzelemnél járnak, ennyi volt a teljes éves mérlegük 1999-ben, 2001-ben és 2009-ben.
- Petrucci a STK1000-ben első győzelmét aratta, méghozzá "mesterhármassal": pole, leggyorsabb kör, győzelem.
- A STK1000-ben jó éve van a Ducatinak. Tavaly sem pole-juk, sem győzelmük, sem leggyorsabb körük nem volt, idén viszont már négy győzelem, öt pole és négy leggyorsabb kör szerepel a nevük mellett.
- A STK600-ban első pole-ját ünnepelte Michael van der Mark és első győzelmét Joshua Day.
- A 2006-os silverstoni versenyen fordult elő utoljára, hogy egy szabadkártyás elhozta a pole-t: akkor Tommy Hill tette ezt.
- Érdekesség, hogy 2009-ben Hopkins még a top10-be sem tudta kvalifikálni magát.
-Tavaly az első versenyen, Phillip Island-en állt utoljára Suzuki a pole-ban (Leon Haslam).
- Biaggi 17 verseny óta először esett ki a top 10-ből a superpole-on.
És ami szintén fontos 7 tizedre volt a legjobb köre a versenyben futott legjobb körtől.

Nagy gratula!
Németh Balázs nagyon nagyot motorozva a 21.helyről rajtolva 7.-nek ért célba! Tóth Imre 17.lett!
Hát igen! Kíváncsi lennék Viktorra mondjuk Haga motorján mit mutatna. Mert bár le a kalappal a Prop-tech előtt , de nem hiszem, hogy egy szintre tudták hozni a motort az ottaniakkal.
En nem lattam a futamot, de megneztem a galeriakat es elolvastam a hireket. Minden honfitarsamnak gratulalok a helytallo eredmenyekhez es tovabbi sikerekert drukkolok!

A kritikusoknak ajanlom magamat, en vagyok az, aki mindent kritizal. Van is mit ugy altalaban, a magyar motorsportban pedig plane, csak erre nem ez az alkalmas platform. Itt nem a Kecsoring kupa open kategoriajaban indultak Viktorek, hanem a vilag legjobbjai kozott (egyelore) beugrokent, tehat oriasi anyagi, technikai es sportpolitikai hatranybol. Gondolom lehengerlo versenypotenciaval mennek itt az ellenfelek. Nyilvan nem az a kategoria, amikor fel kezzel lemotorozod a nepet, amikor egyetlen es legfobb ellenfelednek (aki a haverod is) eppen rossz napja van a bajnoksagban, hanem az, amikor ugy erzed eleted legjobbjat nyujtod, vert izzadsz es az ellenfelek igy is csak tavolodnak. Nincs az az Isteni szikra, hirtelen jott fizikai plusz, amivel be tudnad tomni a rest. Egyszeruen azert, mert nem lehet. Az ellenfelek jatszva is gyorsabbak, mert mindenuk jobb. Meg a WC papirjuk, meg a hajzselejuk is. A motorjuk meg....
Sziasztok!
Szeretnék Én is gratulálni minden magyar versenyzőnek jó volt látni Őket!
Sajnos Jani balesete pont előttünk történt, de amit utána csinált az fenomenális volt, végig mértem a különbséget az előtte haladókhoz képest és kiszámoltam, hogy minden előzését látni fogjuk (mintha kárpótolni akarna minket, hogy láttuk az esést)! És így is volt 6mp-el ment jobb köröket, mint az előtte haladó 3 versenyző, megelőzte őket (láttuk), aztán a következő 2 versenyzőt - 2-3 mp-el jobb idők alapján - az utolsó körben kellett volna otthagyni. Sajnos a kifolyt olaj miatt leintették a futamot (azt is láttuk ) így Jani már nem tudta abszolválni a 20. helyet, de meg lett volna.

Szóval külön nagy gratula Chrobák Janinak és remélem látjunk még a VB-n!
És gratula mindenkinek aki részt vett és segített sokak álmához
Hali és mégis mire gondoltál hogy elsőre mindjárt bajnokokat avatunk sajna csak ahhoz még nincs elég szponzor tehát pénz (és nem a motoros bérére)ja meg még kellene pénz is mert elszántság az van tudás is az látszik de sajna nálunk nem ezt támogatják
Kicsiszivemet mindig örömmel tölti el ha azt látom hogy ebbe a szegény országban sikerül néhány tehetséges motorosnak meg mutatnia magát a nagy világ előtt ,remélem nem áll le a dolog. Úgy hogy hajrá és gratulálok bízva hogy lesz folytatása a dolognak.
Helló!

Chrobák így írják pontosan a nevem!
Sziasztok! Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki kijött szurkolni nekünk Brno-ba! Jó sok magyar motorossal találkoztam és ez nagyon jól esett! Sajnos a verseny nem épp úgy sikerült, ahogy azt elterveztem, de a lényeg, hogy sikerült végigmennem a futamon.

A versenyről beszámolót ezen a linen olvashattok:


http://www.facebook.com/notes/...
a hétvége best of csaja (melandrié), és best of matricája...
Na meg általában ilyen melegben amúgy is lassulni szoktak.
Nekem nem kell elmagyarázni semmit hidd el.
Régi "barátság" köt össze engem atyafingal.(pontosan tudom ki van eme gyönyörű arctalan nick név mögött)
Ő az aki szerint egy stock szabálynak megfelelő motor az gyári motornak számít.
Ilyen alapon tele van a GP is gyári motorokkal. Mert ugye azok is megfelelnek a GP szabályainak.
De hát mondhatod a vaknak, hogy pirkad.
Beszéltem a Bregyóval az előbb telón. Pénteken a Viktor ropira törte a hondáját. Valami széria 1000 rr ből épitettek össze egy vasat. Versenyen ezért volt 2 mp-el lassabb mint edzésen!
Még inkább le a kalappal!
Neked meg azt kell elmagyarázni, hogy üres adatlapos csak a feszt jön gerjeszteni, az ilyen hsz-re kár reagálni, úgy kéne kezelni, mintha meg se történt volna.

Én is rögtön ezt kezdtem nézni, hátha a galériában van kép a motorjáról. Ha jól értettem a német kommentátort, ő ment egyedül hondával. Aztán ugye ott vannak a képek. Okos tónik meglátogathattak ilyen-olyan oldalakat életükben, ahol árulnak öhlins telót és rugóstagot, pont amilyennel az sbk-n mennek. Előbbi annyi, mint egy új motor ára, úgy tűnik, hogy a hondában nem ez volt. Az is lehet, hogy pl. ami tanknak látszik, míg egyes sbk motorokon az már csak airbox és lejjebb van (súlypont, tömegközéppont). Aztán arról se igen hallani, hogy prop-techék hogy állnak a kipörgésgátlójuk fejlesztésével, ellenben a közvetítés alatt igen hallható volt, hogy egyes motorok igen jól, dolgozott a cucc rendesen. Még várjuk azt az economy tehetséget, aki egy szalonmotorral lemossa a VB mezőnyt, meg a gyárak is, rögtön csak útiköltsége lenne a gyári csapatnak...
Viktort akkor lehetne összehasonlítani, ha a menők is ilyen motort kaptak volna. Vagy mondjuk Stoner, Rossi vagy hasonló ment volna a motorjával inkognitóban. De nekik nem lett volna újdonság pl. a 16,5" felni és gumik.
No, mindegy.
Melandriék nagyon komolyan nyomták Biaggival, Checa meg úgy festett, mintha nem is erőlködne, hanem csak várna, hátha elrontja mindkettő, aztán kikerüli őket, nevető harmadikként. (lehet, hogy így is nevetett, nem néztem a díjkiosztókat :) )
Látod Te böcce? Ilyen mikor valaki full gyári motorral megy a nagyok között. Mindenkinek tökre gyári motorja volt. Még szerencse, hogy van Magyarországon valaki akinek kicsit gyáribb motorja van mint a többieknek.
De Ők olyanokkal versenyeztek akiknek jobb motorjuk volt.
Na de neked minek is próbálok bármit is elmagyarázni? Olyan mintha a vaknak mondanám, hogy pirkad.