Én remélem hogy pár év múlva visszatér a Yamaha gyári szinten
az SBK-ba a Big-Bang-es R1-el és mondjuk Rossival meg Spiessel.
Akkor jó kis szezonok lennének.
itt azokra gondolok akik esek-pesek szindrómások, szezon végére össze forr mindenük és majd ők megmutatják a szponzoroknak és a szurkolóknak........................ sztán átírják egy év kemény munkáját, mennyi volt ilyen
nem azt mondom hogy 3 emberes az uccsó futam, de aki lemaradt az tisztelje meg azokat akik kevesebbet vállaltak az elején hogy a nem tesznek keresztbe egy VB cím csatában.
előny itt a ződeknél csak végig kőő menni és fel állni a dobogóra!
REMÉLEM nem köp a levesbe sem melandri sem davis sem más az utolsó futamon megmutatom mit tudok versenyző. hagyják el meccselni a kawa és az áprilisok között ki a király!
tiszteletem gadea-nak mikor talmaxi vs faubel csatába nem szólt bele, nem kanalazott nem halászott kivárta míg azok akik a végszóra oda értek a bajnoki cím közelébe, lemeccseljék ki a király!
A konkrét példától eltekintve is általánosan nem látok szoros összefüggést egy váz évjárata és "jósága" között. De a jövő szerintem mindenképpen a Kawasakié, mert a BMW projektje kezd "bedögleni". Az Aprilia továbbra is marad a toppon. (A Ducati pedig végre megtalálta méltó helyét. )
Alapvetően nem is azért mondtam mert Kawasakis vagyok. A BMW vázikusan egy jóval régebbi konstrukció. Bevallottan a K5 1000 az alapja és azóta a váz nem módosult számottevően. A ZX-10R meg 2011-es fejlesztés.
Egyébként a széria BMW-nek nagyobb a tengelytávja mint a ZX-10R-é.
Az Aprilia meg egy utcai GP motor szóval...
Hol tudnám megnézni az idei futamokat?
Téli időtöltésnek szánnám
Köszönöm szépen.