Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert jól gyorsított ki Ez nem cáfolja a véleményem, sőt alátámasztja. De attól még simán lehet a legerősebb motor, nem szeretnék vitatkozni, csak nekem ez jött le az előzések láttán
Persze-persze. Azért volt végig a legnagyobb végsebessége az RSV4-nek...
http://sbk.perugiatiming.com/p...
De a kigyorsítás miatt ment el mindenki mellett úgy, nem a motor erő miatt. Az első 3-4 fokozatban nem hinném, hogy sok különbség van a motorok között erőben.
Részemről az a véleményem, h a motgp be való belépésükkel az elektronikájuk itt is ugrott egy szintet. Lehet, hogy nem így van, csak nekem gyanús nagyon. Senki más nem gyorsított úgy rá a célegyenesre, maximum Checa.
Az Althea főnöke, Genesio Bevilacqua ki is van akadva rendesen. Ők motorerőben és végsebességben már tavaly is hátrányban voltak, most kaptak ráadásul plussz hat kiló büntetősúlyt, erre van a mezőnyben egy ilyen motor, ami 10-15 km/h-val gyorsabb az egyenesben. Max óriásit ment tegnap, le a kalappal előtte, de úgy ment el mindenki mellett, mintha szembe jöttek volna. A motor hangja is olyan, mint egy GP-gépé...
2063 Moto Gp világbajnoka a 9 éves Szojacsíra lee Szan Húúúú
A race2 720p-ben letölthető valahonnan?
Minden torrenten sima SD van, az is szar minőségben, és ráadásul német kommentárral...
és kivetítik magukat a dobogó fokára 3(vagy 4)D-ben
Azért ez egy szép világ lesz. A versenyek végén nem a versenyző hanem a programozók fognak nyilatkozni :)
az előbb superbike volt kiírva még a szalagcímben is a képernyő alján és két böszme nagy bokszoló csépelte egymást..
E szerint harcművészet
http://port.hu/pls/tv/tv.prog?...
a versenyző fogja pofánvágni,amiért a célegy végi kanyarban túl hamar nyomott egy entert és kipörgött a hátulja...
Eurosport
Egyébként ha nam fognak gátat szabni az elektronikának akkor 50 év múlva nenm a versenyzőt hanem a rendszergazdát fogják kirúgni :) :) :)
Mit nézel ? :)
mévan boksz a motorok helyett?
„Az első versenyen életem legrosszabb esését produkáltam Ducatival. Nyomás alatt voltam, és túlmentem a határon. Nagyon nehéz megtalálni a pontos limitjét a motornak, a pályának és saját magamnak is, ma ezt túlfeszítettem és elestem."
Nem biztos, hogy jól láttam de mintha egy klasszikus koránadokkakaótmajdrábaszok szitunak tünt. Azért említettem, hogy a teknikus hibázott aki nem jól lőtte be a barombiztos kipörgésgátlót..
Checa maga nyilatkozta, hogy túlerőltette a dolgot azért esett el.
Érdekes amit mondasz mert vannak olyan hangok is akik azt mondják, hogy az elektronika versenyez és nem a versenyző. Valamellyik nagymenő nyilatkozta, hogy a frissen érkező motorosok egy két kör után közel olyan időket mennek mint akik évek óta nyomják.Kizárólag az elekronikának köszönhetően.
Ha így van akkor ma nem Checa hanem a teknikusa hibázott :)
A screamer blokk már csak ilyen. Amíg az elektronika nem jut el a GP-s szintre addig így lesz. V4 más elékelésű, másképpen érkezik az impulzus a kerékre. Kíméletesebben bánik vele így tovább tapad. V2 még inkább. Ott csak minden második főtengelyfordulatra jut egy munkaütem. Több ideje van a keréknek megtapadni.
Nyilvánvalóan edzésen egy körön ez nem jön ki. 15-20 kör után már igen.
Az a "srác" Colin Edwards,alias Texas Tornado.
Ne aggódj itt senki nem tud semmit legfeljebb tudni vél. A superbike motoroknak meg nem sok közük van a boltban kapható verzióhoz. Úgy a Hondának mint a Kawasakinak és az összes többi mocinak öhlins futóműve van. Kötve hiszem, hogy klasszisokkal jobban működne valamelyik alatt.
De ha a véleményemre vagy kíváncsi a dolog egyszerű. Amíg 750ccm 4 henger ment az 1000ccm 2 henger ellen addig a 4 hengeres motorok hátrányban voltak. A Kawasaki volt az utolsó 750-es gép amelyik futamot nyert. (Ha jól rémlik).
Az 1000-es négyhengeresek bejövetele óta a Kawasaki nagyon sokáig nem vette komolyan a VB-t. A motorok sokszor késve érkeztek meg nem volt idő tesztelni rendes gyári csapat nem is volt. A helyzet onnantól változott meg, hogy kiléptek a GP-ből és elég komoly energiát feccöltek a WSBK-ba. Egyébként pedig a versenyzőik se képviselték szinte soha az élvonalat. Aki a Kawával nem ment jól az mással sem.
Sykes ebben is változást hozhat. Részemről ennyi.
Szabályváltozás az idei évtől:"...az 1200 köbcentiméteres, kéthengeres Ducatik idén 171 kg-ot nyomnak, a szabályok értelmében 6 kg-mal nehezebbek, mint tavaly. A négyhengeres, ezres gépek súlya maradt 165 kg."
Anyum mindíg azt mondja, hogy a pénz nem boldogít. Igaza van. A pénz nem.................de a SOK PÉNZ NAGYON :)