Errol mar nagyon sokszor beszelgettunk, de mindig meddo a vita. Ahogy az a 695 gyorsul, azt en unott, lusta vanszorgasnak erzem. Epphogy elindul es mar el is fogy. Azt hallom, hogy morog, de nem megy... Szerintem. Ha beleolvasol a Z750, ZX-9R vagy GSX-R1000 forumba, lathatod, hogy igazabol egyiket sem ereztem eleg erosnek. Az YZ450 volt az egyetlen aszfaltmotor, amin nem ereztem azonnal gyengenek. 1.2.-ban gazra erocsusztat alig kesik. Egyhengeres letere eleg jol is forgott. Ehhez kepest egy sportmotor is loszar, egy ilyen V2 morgogep pedig egy vicc. Szerintem.
Nekem eppen vasarnap volt eletem elso Ducatis elmenye, legalja Monstert probaltam ki. Monster 695. (Nem szaraz kuplungos volt. ). Hazudnek, ha azt mondanam, hogy rabul ejtett az a bamulatos motorlegenda. De azt megertettem mit "esznek" rajta.
A 1198 még mindig egy 998 evolució volt, Tavaly a gp blokk már sokkal megbízhatóbb volt mint a wsbk. A 1199 blokk erősen a gp-s tapasztalatokra épült és nincs száraz kuplung amiből a csúszó igen rövid életű. Persze a puding próbája ezután következik.......
Nekem egyedul a kisse "ures" hatso traktus nem tetszik. Kicsit olyan, mint a Hayabusa K5 1000 farokidommal. Meg errol a felkaru villarol vegre leszokhatna mindenki. Persze az osszkep igy bamulatos.
A Suprsport világbajnok Chaz Davis, jövőre a Parking Go- val a WSBK-ban indul 2012 specifikációjú Ducatival , amit a gyár többek közt mérnökökkel is támogat.
Lefostam a lábszáramat...
Ezzel hozzák majd be a bukott versenyzőket a szervizúton...
http://youtu.be/ZiIcqZoQQwg
Az meg pont elég.
http://www.youtube.com/watch?f...!