hy
van egy elado simson swalbem
jo állapotu
ára ötven ezer ft
érdeklödni lehet:attila.fotos@freemail.hu cimem
küldök képet is ha kell
msn cimem:attila.fotos@freemail.hu
Mert ha először a DT-re ül akkor azzal nem zanyázik el mert gyorsabb mint ha gyalog megy? 100ért szerintem már elég megbízható simsonokat lehet venni és ami fontos hogy van hozzá alkatrész és szerintem nem kerül annyiba mint a DT-hez.
és nem tudtok borsodban egy jó eladó DT-t??? nagyon kéne... mert saját mocim nincs, és lassan jön a vizsgám :S
gyakorolni meg a rutin pályán kívül nem nagyon van alkalmam, de az meg szart sem ér... szal sürgősen kéne egy YAMAHA DT 50!!! Borsod megyében. 100ezer körül, nem túl öreget...
DT VEGYÉL!!!A simók nem olyan megbízhatók és szépek mint 1 dt és ha simóval kezdenél útána ráülsz 1 dtre akk azzal eltanyázol mert gyorsabb lesz mintz a simó és nem bírod megállni h ne hajds mondjuk nekem mind1 ez 1 jó tanács!
a hangja olyan ami meg akar hallni, fulladni a benzintelenségtől, főleg alacsony fordultaon.Nekem szvsz tetszet. a fogyaztás nem változik!érezhetően....
De jó, egy rendes házban, teljesen átvezérelt motorral!Nekem középen semmi nyomatékom nem volt, agyig kellett forgatni! Ha kialakítod, h egy rendes házban legyen, ahol kap sok levegőt és hozzákarburálod frankó lesz!
teljes mértékben egyetértek veled!Én is használtam tavaszal,nyáron ilyen légszűrőt.A folyadékot rendes gázolajjal is pótolhatod, az is ugyanolyan jó a célra.Egyetlen előnye van:Nagyobb lesz hangja és városban sokszor jól jön. amúgy tovább forgatható valamivel a gép, de tényleges hozzállítást igényel.Használni semmiképpen nem használ a blokknak. Ami még megfigyelhető, az állandó dugulás, és a motor ingadozó teljesítménye a felső tartományban. Mert szinte minden nap hozzá kéne állítani levegőt és a gyújtást.Hiszen minden nap más páratartalmú és hőmérsékletű a levegő.A végén beleuntam és visszaálltam eredeti levegőszűrőre.Ha hiszitek, ha nem azóta teljesen stabil a motor, semmi baja sincsen.
Majd teszek még fel pár képet