Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok igyekszem
Majd teszek még fel pár képet
nem tudtam hogy nekem van a legtöbb fent.
még vannak olyan képeim amikor át volt alakítva majd rakok fel olyat is
nem tudnátok i egy S50 es simóhoz tuning leírást küldeni?
már most se gyári
hú neked van a legtöbb kép az adatlapodon Hihető huzz bele
nem megvenni akarom csak vmi nagyobbat akarok mint a simo
ha érdekel,akor eladja
hy streetfighter89! mennyiért jutottál hozzá az NSR-hez?
HÁt meg mondom őszintém nekem csak egy babettám van és akarok egy simsont de ahogy hallottam a dt-sek től nem lehet alkatrészt kapni a dt hez !!!!!
hy
van egy elado simson swalbem
jo állapotu
ára ötven ezer ft
érdeklödni lehet:attila.fotos@freemail.hu cimem
küldök képet is ha kell
msn cimem:attila.fotos@freemail.hu
Mert ha először a DT-re ül akkor azzal nem zanyázik el mert gyorsabb mint ha gyalog megy? 100ért szerintem már elég megbízható simsonokat lehet venni és ami fontos hogy van hozzá alkatrész és szerintem nem kerül annyiba mint a DT-hez.
és nem tudtok borsodban egy jó eladó DT-t??? nagyon kéne... mert saját mocim nincs, és lassan jön a vizsgám :S
gyakorolni meg a rutin pályán kívül nem nagyon van alkalmam, de az meg szart sem ér... szal sürgősen kéne egy YAMAHA DT 50!!! Borsod megyében. 100ezer körül, nem túl öreget...
DT VEGYÉL!!!A simók nem olyan megbízhatók és szépek mint 1 dt és ha simóval kezdenél útána ráülsz 1 dtre akk azzal eltanyázol mert gyorsabb lesz mintz a simó és nem bírod megállni h ne hajds mondjuk nekem mind1 ez 1 jó tanács!
100k körül kéne. még nem volt saját motorom, de hajtani azért tudom :)))
a simsonon jó lenne megtanulni szerelni, mert az még nem naon megy... :)
mennyi pénzből.....mind a 2önek megvan az előnye
nem tudom eldönteni, h simo legyen, v yamaha dt 50...
köszi, de még mocim sincs :(
próbáld ki, aztán passzold el valakinek jó pénzért utánna. Én sem nyugodtam még ki nem próbáltam!sok sikert hozzá!
a hangja olyan ami meg akar hallni, fulladni a benzintelenségtől, főleg alacsony fordultaon.Nekem szvsz tetszet. a fogyaztás nem változik!érezhetően....
a hangon, meg a fogyasztáson kívül van vmi érzékelhető különbség?
De jó, egy rendes házban, teljesen átvezérelt motorral!Nekem középen semmi nyomatékom nem volt, agyig kellett forgatni! Ha kialakítod, h egy rendes házban legyen, ahol kap sok levegőt és hozzákarburálod frankó lesz!
szóval azt mondod, h a sportlégszűrő nem jó???
teljes mértékben egyetértek veled!Én is használtam tavaszal,nyáron ilyen légszűrőt.A folyadékot rendes gázolajjal is pótolhatod, az is ugyanolyan jó a célra.Egyetlen előnye van:Nagyobb lesz hangja és városban sokszor jól jön. amúgy tovább forgatható valamivel a gép, de tényleges hozzállítást igényel.Használni semmiképpen nem használ a blokknak. Ami még megfigyelhető, az állandó dugulás, és a motor ingadozó teljesítménye a felső tartományban. Mert szinte minden nap hozzá kéne állítani levegőt és a gyújtást.Hiszen minden nap más páratartalmú és hőmérsékletű a levegő.A végén beleuntam és visszaálltam eredeti levegőszűrőre.Ha hiszitek, ha nem azóta teljesen stabil a motor, semmi baja sincsen.
áááááááááááááááááá simson nélkül mit érek én simo simo simo nélkül mit érek én
SIMSON keellllllllll !
de ha lesz simson akkor hozzátok fordulok tanácsért!