na én is ezt montam,h betámaszt a lendkeréknél...haver is mindig úgy csinájja..
húú voltunk a gátnál ma,haverék kegyetlenül ölték a szinyókat...nagyon durván nyomták,a kibaszott nagy vízbe,beázott a gyújtás,meg mindenelmerült a block..
nagyon megnyírták a gépeket..
sajna nem lehet hanem biztos.. Ha így szedné le, lőnének a főtengely centírozottságának...
a legjobb módszer ha egy olajszűrő fogóval /szorító/ ráfog a lendkerékre és kész is.. Vagy a csavarhúzót betámasztja a lendkeréknél /ez az egyszerűbb, de nem árt vigyázni ezzel/
cső..mi is kéne pontosan? most tutta mvolna egy versenytuinnogs blockot,kompletten 35ér..6felömlős tuninheger,könnyíttt hajtókar meg minden finomság...de az elkelt már...
nah akk mi kellene?komplett tuning block?és mien árkategóriába gondolkozol?
ha van msn ed ,vegyél föl,ott van a címem az adatlapon..
A belsejében leesik a végéről a fogaskerék, de szerencsére nem tud sehova elmenni úgyhogy nyugodtan ki lehet húzni a tengelyt vissza tudod rakni az újat.
aki tudna jó állapotban lévő blokkot/motort, az irjon vagy jó egy váznélküli motor is vagy akár egy összetört gép aminek !jó! a motorja, mind1 (lényeg: S51, 12V, 4gang) aki tud annak megfizetem amit kér (mármint a motorért).
a két kipuf nem jó (de attó még lehet) az 1 henger kétütemhez az csak a legalább 2 henger és/vagy négyütemühez ((((sztem)))) (((((((((((és mások szerint is)))))))))).
Hát a tanácsom az hogy töltsél le egy javítási kézikönyvet a: http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom -ról és nézd át alaposan (a lagalján találod a simókat), DE sztem hogy kivedd a berugó kar tengelyét nem kell levened a lendkereket meg a fkereket, ha végig nézed a javítási kézikönyvet akkor láccik hogy kijön az egyész minden nélkül. asszem 1 vagy kettő zeeger tartja + a rugó
hello!!!!épp 1 Simson turbós moci szétszedésén ügyködöm és kéne 1 kis segítség....a lényleg az h a lendkereket és a túl oldalon lévő fogaskerekeket nem tudom leszedni...ehhez kéne nekem vmi ötlet!!!!azért kéne szetkapni h a berúgókartengelyét ki tudjam cserélni!!!légyszi adjatok vmi tanácsot!!!előre is köszi, üdv
Szeva. Jó ötlet ez a két kipufogósdi, én is iesmi félét szerettem volna még... ,de én kicsit másképp , DE lebeszéltek róla mert nemfog menni tőle ojan jól a motor. Mivel a kétütemü mototrnak a kipufogó a lelke!!! Ha gondolod megcsinálhatod csak lehet hogy nemfogsz tudni vele menni (annyira). Ha átgondoljuk, akkor, ha te + egy ugyan olyan kiput akarsz rárakni mint ami a másik oldalon van csak a tükörképe akkor az (szerintem) oan mintha 1 kétszer akkora átmérőjö kiput raknál rá ergó a folytás csökken és nem lesz benne erő. (de ha van valaki oan ember itt aki jobban ért a kipufokhoz az javítson ki mert még engem is érdekel ez. )
nah van egy elképzeelésem. a képen ahol megjelöltem, ott kivágnám, és annak a hejére hegesztenék egy kipufogót.vagyis olyat, ami van rajta, egy ugyanolyat, éskiegyengetném, hogy ugyanolyan legyen. vélemyén?vagy hülyeég?
húú voltunk a gátnál ma,haverék kegyetlenül ölték a szinyókat...nagyon durván nyomták,a kibaszott nagy vízbe,beázott a gyújtás,meg mindenelmerült a block..
nagyon megnyírták a gépeket..
a legjobb módszer ha egy olajszűrő fogóval /szorító/ ráfog a lendkerékre és kész is.. Vagy a csavarhúzót betámasztja a lendkeréknél /ez az egyszerűbb, de nem árt vigyázni ezzel/
nem gondolod h elcsavarodna a főtengely?!
nah akk mi kellene?komplett tuning block?és mien árkategóriába gondolkozol?
ha van msn ed ,vegyél föl,ott van a címem az adatlapon..
naon kene!!!
de kül ez nem az én simóm
egyébkén tt nézzétek meg a boborjános vidit, most a legfölső, nagyon keény.nemtugytok, hogy az hol van?