És milyen jót tudtak apáink csajozni azokkal a verdákkal....és milyen érdekes, hogy nem haltak meg a kanyarban mert 250-el téptem neki....és mégis boldogok voltak!
Meg kell mondani, télleg szép munka...
Ilyenkor szívesen visszamennék az időben, amikor még kevesebb autó mászkált Budapest utcáin...egy csomó pancsi, meg még rengeteg más szoci motor gurult mindenfelé...
Akkor még nem arról szólt a téma hogy ki tud egykerekezni a lámpánál vagy 140000-res fordulaton bőgetni a vasat a piros lámpánál hogy mindenki azt nézze/hallgassa...
Hajj! Kiskőrösi bukó, kockás ing, élére vasalt gatyó...régi szép idők..!
Ez igaz lehet, de én már csak ilyen "modern" gyerek vagyok...jobban bízok egy új gépben, mint egy felújítottban...franc tudja, lehet hogy ez attól is van hogy olyan sokat szerelgettem annak idején szoci motorokat...
Andris!
Nem feltétlenül van igazad, mert sok Pancsi van úgy felújítva, hogy jobb és megbízhatóbb, mint új korában...
(elismerésem annak, aki olyan alapos munkát végez...)
Nekem volt alkalmam gurulni Royal Enfield-el és meg kell, hogy mondjam attól nagyobb szabadság érzetet és az a nyugodt harmónia amit az a motor sugároz ki magából.....hmmmm......tényleg mintha megáll volna az idő!
Valami eszméletlen, egész nap mindenkinak a rohanás és a kapkodás, de amikor ráülsz egy Royal-ra.....az bizony maga a megtestesült nyugalom.....az igazi szabadság érzet!
Egyszerűen állat
A röhely, hogy nem is akarsz gyorsan menni vele...pont ez a nagy benne, hogy elfelejtheted a száguldozást és olyan dolgokat tudsz meg a körülötted lévő világról amit utoljára apáink és nagyapáink éreztek!
Nagyon zsir
Köszönöm szépen, még azért van mit csiszolni rajta. Gyári a fényezése és ha közelről megnézed látszik, hogy azóta sok benzint elpöfögtek a világban... Amúgy van rajt alul üresjelző, fent a két óra között meg alávilágított számokkal mutatja, hogy hányadik. Akkor ez alap volt.
Amúgy a dízel kétkerekű mindig is piszkált, de az Enfield nekem virsli a Neander meg böszmenagy. Kéne egy arany középút. Mondjuk egy 1,2-es TD max 200kg önsúllyal már versenyképes lenne teljesítményre, kezelhetőségre, a fogyasztásról meg ne is beszéljünk...
Az a fontos!
leszakadt végtagokkal nem olyan jó csajozni..
Ilyenkor szívesen visszamennék az időben, amikor még kevesebb autó mászkált Budapest utcáin...egy csomó pancsi, meg még rengeteg más szoci motor gurult mindenfelé...
Akkor még nem arról szólt a téma hogy ki tud egykerekezni a lámpánál vagy 140000-res fordulaton bőgetni a vasat a piros lámpánál hogy mindenki azt nézze/hallgassa...
Hajj! Kiskőrösi bukó, kockás ing, élére vasalt gatyó...régi szép idők..!
Nem feltétlenül van igazad, mert sok Pancsi van úgy felújítva, hogy jobb és megbízhatóbb, mint új korában...
(elismerésem annak, aki olyan alapos munkát végez...)
Valami eszméletlen, egész nap mindenkinak a rohanás és a kapkodás, de amikor ráülsz egy Royal-ra.....az bizony maga a megtestesült nyugalom.....az igazi szabadság érzet!
Egyszerűen állat
A röhely, hogy nem is akarsz gyorsan menni vele...pont ez a nagy benne, hogy elfelejtheted a száguldozást és olyan dolgokat tudsz meg a körülötted lévő világról amit utoljára apáink és nagyapáink éreztek!
Nagyon zsir
(jó kis bringa volt a drága..)
Ez azért már rendben van!
Hát igen, jó lenne, sok szaladgálna belőle...
Amúgy a dízel kétkerekű mindig is piszkált, de az Enfield nekem virsli a Neander meg böszmenagy. Kéne egy arany középút. Mondjuk egy 1,2-es TD max 200kg önsúllyal már versenyképes lenne teljesítményre, kezelhetőségre, a fogyasztásról meg ne is beszéljünk...
Pedig nem mai gyerek...
Elismerésem!
Amúgy közlekedtem egy Electra- val és mondhatom KIRÁLYSÁG!
Nincs szupertechnika, csodakütyük, csak motor és ez benne a jó...
Te most itt ingyenreklámot csinálsz ennek a motornak! Ühümm.
Biztos meglesz ennek a motornak is a közönsége.
Nah, mennem kell, este visszatérek!