szombat van. elkocogsz az első autósbolthoz és veszel egyet
szerintem abba sima hosszúmenetes cucc kell
ha meg nem akkor rövid ......
3 napot kibír abban minden gyertya
beindulni meg beindul mindegyikkel ha beleér a hengerbe
takarítsd ki a karbit ha nem indul
Sziasztok!
Van egy Piaggio Liberty 50 (2T) robogóm. Az a bolond akitől vettem(motorszerelő!) nem a megfelelő gyertyát rakta bele, emiatt most kb el sem tudom indítani a téli állás(vagy más hosszabb állás) után . A megfelelő gyertya csak szerdán jön meg, de arra már vége lesz a szünetnek, ezért ha valaki esetleg tud valami megoldást a beindításra, az kérem jelezze!
Sziasztok!
Kaptam egy kuplung szerkezetet amibe kis piros rugó volt.
Be raktam a motorba nagy fordulaton indult, gondoltam egyet és újra szétszedtem beraktam az én gyári gyenge rugómat a piros +15 nyomót most jónak tűnik.Bár szerintem a piros és a gyári kis rugó között van az igazság.Tanulság ne ferodoroztasd a kuplung tárcsát. Úgy nézem kb 1-1,5mm- rel vastagabbra sikerült a ferodorozás a kapotthoz képest. Ki tud nekem segíteni abban hogy
+15 ös nyomó rugóhoz milyen kis rugó párosul?
Na figyelsz volt nekem egy motorom így jártam én is nem görgő meg más egyszerűen túl sok volt az olaj az üzemanyagba lerakódott a kipufogóba vagyis elkokszosodott megfojtotta a motort.Le lassult erőtlen volt aztán le állt míg ki nem hűlt a dob el sem indult.Néz utána annak is próbát megér.
Azért 300 km alatt nem járódik ám be rendesen a motor főleg ilyen időben, még járatnám legalább ugyanennyit és ha akkor is gyengélkedik csak akkor keresni a jelenség okát.
Nem túl nehéz az a görgő bele?
Van egy táblázat amiben 6 g-l indul a súly, típustól függően.
Megpróbálom csatolni, ha nem megy írd meg pontosan melyik Boostered van.
kicsi a blokk. Lehet még persze karburátor beállítási gond is, tisztítsd ki a légszűrőt is, de nem tudom hány kiló vagy, de én azért adtam el a 100-as robimat mert hídon halálfélelmem volt rajta.
Sziasztok!
Egy MBK Booster 50cc tréfál meg mostanában.
A diagnózis a következő a motor felmelegedés után erőtlenné válik,amit inkább dombon érzékelek.
Előzmények:Tavaly ősszel fúrás dugózás stb. 300km-t futott pont azért, mert erőtlen volt.
Most kicseréltem a görgőket, amik 6,8g-6,9g- re voltak kopva 112 szöglettel. Kicseréltem 7g-ra gondoltam gyári,cseréltem szíjat és cseréltem kontrax rugót. A kuplung ferodorozva lett 2mm vastag gyári érték.Mi lehet a baj segítsetek nekem!
Az első 200-300 km olajosabb benzinnel tettem meg, most váltottam a gyári központi olajozáshoz.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok vettem egy italjet formulát 2002-es
és a kérdésem az lenne hogy mik a tapasztalatok erre a motorra.
és hogy az elektromos szívató mitől tud elromlani mert hidegen nem indul pedig új a bele
de különben eladó
Sziasztok!
Ma vettem egy motowell magnet sportot. az lenne a kérdésem hogy ebben a motorban milyen fojtások vannak? és hogy a fojtott gyújtás elektronikát ki kell cserélni tiltás nélkülire vagy ki lehet valahogy sütni.
Sziasztok!
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy Yamaha Jog-ba mekkora fúvóka való eredetileg? A karbim 19-es torokátmérőjű és 80-as főfúvóka van benne Malossi légszűrővel használom, és így a fogyasztása 4-5 L, úgy hogy szinte csak gurulok vele! Vissza akarom "butítani" gyárira ezért szeretném megtudni, hogy mekkora kell bele. Egyébként nektek mennyit eszik és általában mekkora fúvókával mentek?
KÖszi!
Aprilia scarabeo 50 1996-os évjáratú robogóm nehezen indul hidegben.Ha a szívatót ráadom,akkor is ember legyen a talpán aki betudja indítani 10-15 rúgással!Megszívja magát és vehetem ki a gyertyát.Ez után a levegőztetés után is,ha újra indítom nagyon nehezen,de nagy sokára azért beindul.Ha már bemelegedett utána indul. Teljesen új gyári gyertyát tetem bele és így is gond van vele.
Nem hordhatok magammal kalorkályhát a motor melegítésére.
Mi lehet a gond?
Ha valakinek ilyen van kérem jelezze!