Lenne egy pár kérdésem. Az 50 köbcentis 4 ütemű robogómból kiszedtem a hengert mert gyűrűt cserélek, és az lenne a kérdésem, hogy ami fekete korom lerakódás van a szelepeken és a dugón azt lekaparjam? És hogy lehet észrevenni ha a gyűrű már kopott? És csak a két gyűrűt kell cserélni? Vagy van az a hullámos vmi azt is kell? És a láncon milyen jel van h be tudjuk állítani a szelepeket? Bocsi a kérdésekért de fontos lenne. Előre is köszi a választ.
Am az miért van, h amikor indulok el a motorral, akkor egy éles nyikorgó hangot ad ki a kuplung felől? Mint amikor megcsúszik az ékszíj. De csak ha indulok el. Ha felgyorsultam, akkor abbahagyja. Megcsúszik az ékszíj? Vagy kuplung hiba? Mert nem rég volt cserélve a kuplung, és utána abbahagyta, de egy idő után megint visszajött a nyikorgás. Ilyen hamar megnyúlik a szíj? Vagy szélesebb kell?
Hát jó csak pénz is kell hozzá. Am én is tudnék. Am tudok 80-as 4 ütemű komplett hengert dugattyúval, hengerfejjel 10 ezerért újonnan. Ezen gondolkodok. Csak a rendőrök lehet zaklatnának.
akkor annyi a megoldás hogy veszel egy dobozos ászokot megiszod levágod a tetejét rágyártod a kipuff végére és jó hangos lesz de a motor nem hal meg eléggé kókányul néz ki de ha ügyesvagy akár tűrhető is lehet haver simsonján simán müxik...
És mi lenne akkor, ha azt a kis pucut ami kilóg a kipufogóból, amin jön ki a kipufogógáz, az eredeti kisujjméretéről kb porszívócső méretűre fúrnám? Lehet ilyet csinálni?
0630 480 7856