Hát a fogyasztását mindenkinek magának kell tudnia. Az én motorm elvileg tényleg nem eszik 4 litert és ha nem sietek, akkor még 3 alá is betehető.
Mivel itt nagyon nagy távolságról van szó ezért megéri kicsit lassabban menni - hiszen így kb. a feléből is kijöhet, ami már óradíjnak se rossz...
A lényeg: a 80 órához nem kell rohanni, csak kitartónak lenni... Vagy rohanni kell és sokat költeni. Ön dönt.
Énpedig úgy számolgattam h egy társaság részletesen leírta a napi km/fogyasztást! nekik 4,5-4,8 jött ki 100-asonként aztán enyém még többet is eszik annál szóval az húzós eléggé
Hát annyira benne lesz a több mint 10e-be, hogy kétéve amikor már egyszer megcsináltam, akkor 30e-t vittem és örülhettem, hogy kifutotta...
2100km... egyen a motor nagyon kedvező 3.5 liter 100-on. Akkor az 73.5 liter benzin. Ez a mai árak mellett kb. 26500Ft. És ekkor még nem számoltad az 1000-1500 km-enkénti olajat... Szóval ez kemény gyűjtögetést jelent, de az élmény is ott lesz.
Értem, köszi! bár régebben mikor még számolgattam akkor szerintem nemsok embernek lesz meg 80 óra alatt
egyébként szívesen elmegyek majd, ha addig még nemlesz nagyyobb motor és lessz pénzem is! tankolás szempontjábók is beleugrik több 10.000ft-ba
Ha van GPS-ed... (de akár papír térkép is okés...), akkor a túra útvonala tökegyszerűen megtervezhető önállóan is... Csak annyit kell tenned, hogy a kíírásban szereplő (http://www.mopedrally.hu/index...) 11 db benzinkút közül a hozzád legközelebbit megkeresed és onnan elindulsz az ország határához legközlebb fekvő aszfaltúton az óra mutató járásval egyező irányba úgy, hogy mindig figyelsz arra, hogy közted és a határ között ne legyen másik aszfaltos út... (ugye ez jelenti az, hogy a határhoz legközelebb). Ennyi. Egyszerű és nagyszerű. (A zsák falukba nem kell bemenni... tehát ha egy faluból csak ugyanazon úton tudsz kijönni, mint amin bementél, akkor azokat hagyd figyelmen kívül) (Természetesen ha úgy esik, hogy van egy Fő-fő-fő út a határ mentén és van mellette, de kicsit távolabb egy al-al-al út, akkor mi itt az al-al-t fogjuk preferálni - erre csak az észak-nyugati részen lesz szükség a duna mentén).
sziasztok! lenne egy eladó kis jogom! http://www.kepesmotor.hu/yamah...
ha valakit érdekel, írjon e-mailt vagy hívjon nyugodtan, valahogy megegyezünk! csere is érdekelhet
szereztem egy öreg Yamaha Mint-et , jó állapotú naggyából szép kompresszió van benne de nem indul , megnéztem és nincs szikrája próbáltam sok gyertyával de nem ad szikrát , de a lámpa világít ahogy rugdosom , kérlek segítsetek mit kell cserélni rajta vagy mi lehet vele?
kiveszed a porvédőt és megnézed mi van ráírva
ilyent keress:
aa x bb x c
a betűk számok leszenek
aztán elballagsz egy csapágyboltba és rákérdezel
de robogósboltba tuti adnak akár kompletten is
egy meghajlított küllővel simán ki tudod szedni a szimmeringet, a porvédőt meg egy csavarhúzóval óvatosba kifeszegeted
szimmering felett lehet lesz egy gyűrű azt csavarhúzóval ki lehet piszkálni
mondjuk én már szétszedném, kiganéznám aztán nincs vele gond
Mivel itt nagyon nagy távolságról van szó ezért megéri kicsit lassabban menni - hiszen így kb. a feléből is kijöhet, ami már óradíjnak se rossz...
A lényeg: a 80 órához nem kell rohanni, csak kitartónak lenni... Vagy rohanni kell és sokat költeni. Ön dönt.
mert úgy nemtudok utánakeresni sem, hogy 125 4t kínai
CDI a lényeges, a trafó jó akármilyen nagyfeszkós
2100km... egyen a motor nagyon kedvező 3.5 liter 100-on. Akkor az 73.5 liter benzin. Ez a mai árak mellett kb. 26500Ft. És ekkor még nem számoltad az 1000-1500 km-enkénti olajat... Szóval ez kemény gyűjtögetést jelent, de az élmény is ott lesz.
egyébként szívesen elmegyek majd, ha addig még nemlesz nagyyobb motor és lessz pénzem is! tankolás szempontjábók is beleugrik több 10.000ft-ba
vagy esetleg lehet más motoréval is helyettesíteni?
Komplett ez amit itt leírtál ezért adnék elektronikai dolgot ha érdekel!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
ha valakit érdekel, írjon e-mailt vagy hívjon nyugodtan, valahogy megegyezünk! csere is érdekelhet
szereztem egy öreg Yamaha Mint-et , jó állapotú naggyából szép kompresszió van benne de nem indul , megnéztem és nincs szikrája próbáltam sok gyertyával de nem ad szikrát , de a lámpa világít ahogy rugdosom , kérlek segítsetek mit kell cserélni rajta vagy mi lehet vele?
2000évjárat. 110.000Ft
http://www.kepesmotor.hu/peuge...
Esetleg véleményeket kérnék az árról!
ilyent keress:
aa x bb x c
a betűk számok leszenek
aztán elballagsz egy csapágyboltba és rákérdezel
de robogósboltba tuti adnak akár kompletten is
egy meghajlított küllővel simán ki tudod szedni a szimmeringet, a porvédőt meg egy csavarhúzóval óvatosba kifeszegeted
szimmering felett lehet lesz egy gyűrű azt csavarhúzóval ki lehet piszkálni
mondjuk én már szétszedném, kiganéznám aztán nincs vele gond