köszi!
Igazából még messze van, de nem lehet időben elkezdeni a hangulat kezdést...
Egy-két üzletben én is voltam, ahol ígéretet kaptam, hogy évelején a hírlevelükben rólunk is szót ejtenek....
Szeretnék megkérni minden félőrültet, hogy ismerősei körében reklámozza már meg a www.mopedrally.hu oldalon található két - kizárólag 50 köbösöknek - szervezett jövőévi rendezvényünket!
1) Bp-Szeged offroad mopedrally... (kb. 220 km)
2) 80 óra alatt Magyarország határai mentén... (kb. 2100 km)
sv2, nem hiszem, hogy a görgővel lenne probléma, azon gondolkodtam, lehet azért lő ki, mert gyengék a kisrugók a kuplungban, erősebb kisrugókat teszek a kuplungba ezáltal később indul el a motor és jobban fel tud pörögni, mert a mostaniakkal hamar elindul és szerintem nincs ideje felpörögni a motornak. Én erre gondolok szerintetek?
A robogóm valamiért kis fordulaton nem megy csak éppen hogy és 5500-6000 fordulatnál kilő de akkor nagyon megindul. Tuning ami benne van: Leo Vince TT, 4,3 grammos görgők amit a kipuhoz adtak, sárga színű kuplungrugók amit szintén a kipuhoz adtak. illetve egy sárga színű malossi kontrasztrugó +60%-al erősebb a gyárinál. próbáltam gyengébb kuplungrugóval is de ugyanolyan. Más kontrasztrugó vagy kisrugó kellene. Ja és új kuplung, varió, szíj tehát ezek nem lehetnek hibák. Válaszokat előre is köszönöm.
Helló. Érdekel vkit egy finn márkájú (solifer) teljesen jó állapotú robogó? Fogyasztása szinte nincs, 4 ütemű, ahhoz képest nagyon jó erőben van, jól húz, egyben van. 3 éves, valós 1700 km van benne. Új benne az akksi, a gyertya, a teljes kuplungszerkezet is új, az ékszíj, a görgők. Adok hozzá főfúvókákat, egy sportlégszűrőt és két sisakot. Csere érdekel, ára 100 ezer Ft. Itt egy videó róla:
Sziasztok!
Segítség kellene nekem!
Az lenne a problémám,hogy 1hónapja vettem gumigyűrűket,illetve teflon gyűrűt a levegő injektorra. Már ott kezdődtek a gondok,hogy amit küldtek nekem a 3 gumi tömítésből a legkisebb nem passzolt a nútba.( a képen megjelöltem) A többi jó volt. A teflongyűrűt is szépen sikerült fölraknom.( meleg vízbe tettem kb3 percre,utánna finoman ujjal dörzsölgetve fölnyomtam a helyére)
Nos összeraktam, és nagyon fasza volt óra szerint 90-95km/h(100kg-al) Szép egyenletes alapjárat, de kb 1hónapot bírt, és az a legrosszabb benne,hogy kb 60km mentem vele, csak melóba jártam,ami napi 2km! A zöld injektor az enyém, szarrá égett az összes tömités, ráadásul a teflon gyűrű mintha ketté vágtam volna, 1x csak megállt, egyből tudtam,hogy nincs kompresszió...
Szóval tudom,hogy injektorosat nem érdemes venni,de igy eladni sem bírom meg kellene csinálni. Azt szeretném,ha valaki tudja a tömitések méretét,és hogy holt tudok normálisat venni az legyen szives segitsen! Köszönöm! Ja és bocs a regényért!
Örülök hogy tudtunk segíteni. Sajnos eléggé kényesek a hidegre, az enyém még automata szívatós de biztos hogy bőven engedi neki mert hideg motornál azonnal indulnom kell különben gyárkémény effektus lép fel. A simsonnak elég pár méter is aztán lehet visszanyomni a kart.
görgök voltak a hunyok .... még a hosszászólás írása után 2 órával kész voltam. minden patika lett :) ma pedig össze raktam teljesen a gépet.
1 valami nem hagy még nyugodni. kipróbáltam és mikor vissza nyomtam a szivatót rá 4méterre csőgáznál torpant/fulladt a motor. Ennyire kényes lenne hogy hideg a motor ? am. szerintem tuti hogy az volt a baj.
A görgök huncut jószágok próbálkozz. a hátsó ékszíjtárcsa rugó ellenében nehezen de széthúzható. az első az a legkisebb hozzányúlásra szétesik a görgők keresztbe fordulnak.
Na legalább meglett a hiba. Nem nyílik a variátor? Alapjáraton a szíjnak belül kell lennie ha felpörög akkor kell kimenni a tárcsa széle felé. Érdemes lenne a variátort is leszerelni és megvizsgálni lehet hogy megszorult.
ahogy van a 2 szíj tárcsa. most raktam fel az új szíjat mert eltépte. Nagy nehezen felszenvedtem. indítom és tra tra tra tra. Első tárcsa ami a váltóval van az nem nyílik. Ott csak elég a tárcsát cserélni, mi?
Csákány! Az lenne a kérdésem, hogy motoroztam a motorral egy fél órát és amikor leállítottam, a kipufogóból még egy ideig szivárgott ki a füst (nem sok, mintha egy cigi parázslana benne), mintha égett volna benne valami. A kipu amúgy forró volt. Egy 4T 125 robogóról van szó. Mi okozhat ilyet?
Igazából még messze van, de nem lehet időben elkezdeni a hangulat kezdést...
Egy-két üzletben én is voltam, ahol ígéretet kaptam, hogy évelején a hírlevelükben rólunk is szót ejtenek....