Azt már megnéztem, nem volt ilyen szorulás(először énis erre gondoltam). Most vettem bele új görgőt, egy oldalon megtaláltam a gyári méretet. Nemsoká belerakom, aztán kiderül hogy mit mutat. Szted azért nemlehet, hogy a szíj megégett vagy ilyesmi?
Első lépésben vedd le a variátor fedelét és nézd meg, hogy nincs e szorulás vagy rendellenes kopás a mozgó alkatrészeknél. A variátorral kezd, esetleg pont a görgők szorultak meg vagy a tárcsa nem mozdul a tengelyen. A görgő méretben nem tudok segíteni mert ugyan van egy elég bőséges katalógusom, de ez a típus nem szerepel benne.
Másik kérdés. Múltkor jöttem haza a Tactal, és egyszer csak elkezdett lassulni. Kb 20km/h-ra. Aztán másnap beindítottam, ment rendesen, de kb 2 km után megint belassult, hazajöttem, letettem, másnap reggel mikor indultam volna, már alapból olyan lassú volt és gyenge. Sztenderen felpörög rendesen, de ha ráülök és mennék, akkor olyan mintha fulladozna, de 20 fölé az istennek se megy, és erőtlen mint a picsa. Gyertyát tettem bele újat, karbit kitakarítottam, légszűrőt is, de nem javult semmit. Mi a sz@r lehet az, ami egyik pillanatról a másikra így elromlik, aztán mégis jónak tűnik, de csak rossz marad, szal értitek :D ?
Sziasztok!
Haveromnak van 1 malaguti f12-es robogója! 70-es pollini corsa hengerrel , gyári 3 pofás 107-es kuplunggal , Leo vince kipuffal , 21-es dellortó karbival 86-os fúvókával( nem kevés?) malossi variátorral , 4.2-es görgővel , és topp racing légszűrővel!
Igazság szerint 1 kerekezésre lett csinálva de nem igazán veszi magát kerékre , inkább csak pörgős a gép! Szerintetek mi lehet a baj? Mentem már hasonló tuningolt géppel és elég szépen felvette az elejét! És szinte ugyan ez a tuning volt benne!
Nem tudunk rájönni mi lehet a baj , nehezen is indul , és mikor odaverem a gázt kicsit lehörög , levegőt már próbálgattunk állítani de nem sok változás észlelhető! Ha valaki tudna segíteni mennyi levegő kell hozzá vagy mi lehet a baja , akkor azt nagyon megköszönném!
aprilia sr 50-be melyiket érdemes venni? a karbisat vagy az injektorosat? szempont a gyorsaság meg a tartósság ( h ne kelljen hetente szervizbe vinni) . erősebb az injektoros mint a karbis?
A rendőr szerinted ránézésre meg tudja állapítani hogy nincs fojtás a robogóban? A forgalomból sosem fognak kiszedni mert nem 40-l mész. Ezt tapasztalatból mondom. A 40-l való tötymörgés sokkal veszélyesebb mint a forgalommal való haladás. Ha rajtam múlna már rég eltöröltem volna ezt az idejétmúlt 40-s korlátot és legalább az 50-t engedélyezném. A mostani segédmotorok már mind tudják az 50-t. Talán csak akkor barackolnak meg ha mérnek de szerintem a mérő nem 40-re van állítva hacsak nem a lakó-pihenő övezetben akarnak pénzt szedni.
de tegyük fel van egy full gyári aeroxom és kiszedettem belőle a fojtást. megállít a rendőr nem fog érte izélni h nincs benne a fojtás? mert vhol olvastam h fojtás nélkül robogó nem mehet közúton. ja és mivan akkor ha elkap mondjuk mert 50-el mentem városban? mert ugye robogóval csak 40 el lehet menni.
sziaztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy a Piaggio NRG-be milyen féle folytás van és hogy lehetne kiszedni belőle otthon! a választ előre is köszönöm a képen láthatóról lenne szó!
Első lépésben vedd le a variátor fedelét és nézd meg, hogy nincs e szorulás vagy rendellenes kopás a mozgó alkatrészeknél. A variátorral kezd, esetleg pont a görgők szorultak meg vagy a tárcsa nem mozdul a tengelyen. A görgő méretben nem tudok segíteni mert ugyan van egy elég bőséges katalógusom, de ez a típus nem szerepel benne.
az alábbi linken találtok egy eladó Piaggio NRG MC2est. Ha kérdésetek van a motorral kapcsolatban szóljatok. Mérsékelten alkuképes.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio_vespa/piaggio_v
espa_nrg_mc2_csere-3900948
Haveromnak van 1 malaguti f12-es robogója! 70-es pollini corsa hengerrel , gyári 3 pofás 107-es kuplunggal , Leo vince kipuffal , 21-es dellortó karbival 86-os fúvókával( nem kevés?) malossi variátorral , 4.2-es görgővel , és topp racing légszűrővel!
Igazság szerint 1 kerekezésre lett csinálva de nem igazán veszi magát kerékre , inkább csak pörgős a gép! Szerintetek mi lehet a baj? Mentem már hasonló tuningolt géppel és elég szépen felvette az elejét! És szinte ugyan ez a tuning volt benne!
Nem tudunk rájönni mi lehet a baj , nehezen is indul , és mikor odaverem a gázt kicsit lehörög , levegőt már próbálgattunk állítani de nem sok változás észlelhető! Ha valaki tudna segíteni mennyi levegő kell hozzá vagy mi lehet a baja , akkor azt nagyon megköszönném!
Van egy eladó LeoVinche kipufogó tartó konzol.Nem tudom mien robogóhoz való.
A rendőr szerinted ránézésre meg tudja állapítani hogy nincs fojtás a robogóban? A forgalomból sosem fognak kiszedni mert nem 40-l mész. Ezt tapasztalatból mondom. A 40-l való tötymörgés sokkal veszélyesebb mint a forgalommal való haladás. Ha rajtam múlna már rég eltöröltem volna ezt az idejétmúlt 40-s korlátot és legalább az 50-t engedélyezném. A mostani segédmotorok már mind tudják az 50-t. Talán csak akkor barackolnak meg ha mérnek de szerintem a mérő nem 40-re van állítva hacsak nem a lakó-pihenő övezetben akarnak pénzt szedni.
http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Suzuki Sepia Zz alkatrészek eladók! szinte minden van hivjatok batran... majd dobok fel egy ket kepet is
0630 480 7856
ezt találtam ha érdekel.