Sziasztok!
Van itthon egy Suzuki Sepia ZZ-nk, még a régebbi, nem a New ZZ.
Segítséget kérnék a vezetékek bekötéséhez, mert nem írtam fel őket A váz és a blokk egység közötti rész érdekelne, karbi, trafo, stb Van ami kiadja magát, de a trafo testkábeleiben nem vagyok biztos meg 1 csokinak nem találok párt.
Kép, manual, bármi érdekelne!
hello! Segítség kellene! Van egy 2003as runnerem teljesen gyári,de sajna INJEKTOROS! Nincs bajom vele,de majd szeretném karbisra alakítani,és 70esre átalakítani. A cél nem a szénnétuningolás lenne, hanem a mindennapi használat,és az,hogy 70km/h utazót vigye max olyan 100körül.most 70et megy nyélen(100kg alatt).
A problémám,hogy nem építettem még soha át karbisra. tudomásom szerint, kell egy másik hengerfej,ha marad az 50es henger,szívócsonk,karbi, vagy esetleg ledugózni az injektoros hengerfejet. Ennyire egyszerű lenne? Sokan leakarnak beszélni erről,mert "nem lessz tökéletes", "szarul fog menni" stb.
Ha valaki tud segíteni és van ideje, írja már le,hogy hogyan kell átalakitani.
Üdv van valakinek malossi mhr50 hengersszetje vagy pollini evolution 50 mik a tapasztalatok rolla nekem van egy Motoforce racing 70hengerem szivesen cserélném valamelyikre +kp potolok
Szeva! Kellene nekem egy állóhengeres jogra 70es pollini hengerhez hengerfej. Nincs valakinek elfekvőbe, vagy nemtud valaki honnan lehet olcsón szerezni?
Sziasztok elado a motom egy cityi hooper( Yamaha gyártja)bár nem olyan elterjedt de egyre többet látok belöle a motoromba Motoforce racing 70henger van motoforce evolution fötengely motoforce racing membrán motoforce 21mm karbi pllini eco kit variátorsszet +egy pollini görgö készlet mvt gyujto tekercs alaplap és lendkerék +gyujtás eltoló ék stage6 vákumdob és stage6 átlátszo hazu légszűrö 2retegü szivacsal gianelli silencers sport kipu és str dekni csavar és levegö rásegitö mert fekvö hengeres minarelli a motorhoz minden gyari alkatrész megvan mindent számlával igazolok miota meglet csinálva 800km-et ment 98%gumikal akit érdekel irjon a burai_tibor19@freemail.hu-ra tudok vidit is küldeni rolla és képeket
Még egy!Két egyforma motorom van,uolyan kuplung és görgők.A kipufogo az egyiken leovince sp3 a másikon a gyári.A gyári kipufogóval mindjárt ugrik a motor,a leoval pedig lassan,lágyan indul el-de a végsebessége és a sebességtartása is jobb a Leo sp3 al.
És ha kisebbet teszek bele, pl 5,5 grammost, akkor mit fog mutatni? Gyengébb lesz, avagy erősebb? HA 70 es hengert teszek bele, akkor kell másik görgő?
Ha tényleg ezt szeretnéd akkor az összes alkatrészt gyári előírásoknak megfelelőekre kell cserélned. Az enyémen minden gyári és szépen komótosan de határozottan indul el, épp ma cseréltem görgőket és ékszíjat mivel már kopott volt az ékszíjam és több helyen lelapolódott a görgők felülete.
Nem sztenderen kezd 5000nél hajtani.. ha rajta ülök és nincs sztenderen, akkor. Más robogók elindulnak a legkisebb gázadásra is. Ezt szeretném én is... szépen, légyan, ugyanakkor magabiztos erővel induljon.
És a fogyasztásról annyit hogy a honda blokkomban mikor rövidebb ékszij volt 3cm el mint a gyári-akkor 4-4.5 litert evett országuton 100 km en.Miután hoszabbat tettem bele,mert csak az volt mikor tönkrement a régi-akkor a fogyasztásom visszament orsszáguton 2.5-2.8 közé!Igaz hogy nem is megy a 100 kilómmal 90 kmh-t,most csak 70 a végseb,de ez is bőven elég. És csak egy ékszijcsere volt!Véletlenül derült ki ez a dolog.
mindegy milyen, meg hogy néz ki, csak lehessen vele közlekedni
peugeot jet force
Van itthon egy Suzuki Sepia ZZ-nk, még a régebbi, nem a New ZZ.
Segítséget kérnék a vezetékek bekötéséhez, mert nem írtam fel őket A váz és a blokk egység közötti rész érdekelne, karbi, trafo, stb Van ami kiadja magát, de a trafo testkábeleiben nem vagyok biztos meg 1 csokinak nem találok párt.
Kép, manual, bármi érdekelne!
ha van engem érdekel!
06 30 480 7856
csörgess meg és visszahivlak!
A problémám,hogy nem építettem még soha át karbisra. tudomásom szerint, kell egy másik hengerfej,ha marad az 50es henger,szívócsonk,karbi, vagy esetleg ledugózni az injektoros hengerfejet. Ennyire egyszerű lenne? Sokan leakarnak beszélni erről,mert "nem lessz tökéletes", "szarul fog menni" stb.
Ha valaki tud segíteni és van ideje, írja már le,hogy hogyan kell átalakitani.
elöre is nagyon köszi a segítséget!
http://sportmotor.hu/motoros_v...
itt leírtam mindent
Valakinek nincs otthon elfekvőben egy Suzuki Ran cdi-je occóért? Hírdetések között nem találtam, gondoltam megkérdezem hátha....
Olcsó robogó NÉZZ BE NÉZZ BE
Ha tényleg ezt szeretnéd akkor az összes alkatrészt gyári előírásoknak megfelelőekre kell cserélned. Az enyémen minden gyári és szépen komótosan de határozottan indul el, épp ma cseréltem görgőket és ékszíjat mivel már kopott volt az ékszíjam és több helyen lelapolódott a görgők felülete.
15X12 6,2gramm