Nekem a 250-esekkel való túrázás során (végig két személy, nyakig elakadt sarazás, extrém elásások nélkül) alig 2 L / óra. Ugyanilyen tempónál a 250-es ettől kb 5-8 decivel kért kevesebbet.
Én pont a "takarékossága" miatt szeretem: ha elmegyek motorozni, egy nap 4-500 km, az 10-15 rugó és még felhőtlenül jól sem érzem magam.
A nagy quaddal ha egy nap megetetek 10 L benzint, az effektív 7-8 órás program (megállásokkal, kajálással stb) és 5-6 óra fix menetelés. alig 3ropi, és egy hétig látni sem akarom a gépet...
Nekem bejött, imádom. Olyasmi érzés a 250-esek után, mint egy Astra után a Hummerrel végigmenni ugyanott. A Quad-Fun idei első számában részletes tesztet olvashacc róla, épp párban egy 250-essel.
Kérdezném hogy ami neked van 650-es mennyit fogyaszt? Mert sajnos ez is számit... Filózok hogy vennék egy 4x4-es csak a multkor olvastam a fefa fórumán hogy ezeknek bazi magas a fogyija.
OK, örülök hogy egy hangon vagyunk.
Azért próbáltam "segíteni" , mert hallva a tavasszal várható árakat, és látva a kínálatot minden egyes perc felesleges idő lehet egy eladásra váró motornak...
Ettől függetlenül egy ilyen jó gép könnyebben talál gazdát, mint egy full leharcolt/olcsó darab.
( JA tényleg : lesz egy szép 250-es ATV, két személynek is elegendő, saválló kipu, csörlő, műszerfal stb.. 1000 km alatti futással. Motorját megfőzték, indítható a vas de fogyasztja a vizet. Valószínüleg h.fejtömítés és /vagy síkolás kell neki. Viszont olcsó lesz: 300 alatt.)
Ha valakit érdekel, küldjön mélt és szerzek bővebb infot, képeket !
Teljesen egyetértek veled és örülök hogy igy fogod fel.Pedig tudom hogy te is quadokat árulsz.Igazából hogy mennyiért tudom eladni az majd azon múlik mennyit adnak érte.De mivel tényleg nagyon tuti ezért elherdálni sem akarom.Ja és fekete!
Igaz: a kínai sose lesz (vagyis 2-3 éven belül nem lesz) japán vas.
De az új/használt árakat és kínálatot látva, ahogy telik az idő, egyre kevesebb esély lesz 8-assal kezdődő áron 250-es vasat eladni - még ha oly" megkímélt is mint a Tied.
Laci: nem Lexxon, a sajátom. Lakást fogok valószínüleg vásárolni, és ennek a vételára hiányzik pont belőle. Ha elkel, akkor idén télen lakás, jövő tavasszal másik quad.
Ha nem, akkor marad a lakás behitelezése: de ezt inkább elkerülném..
Ez az a vas, 900 km, egy éves. 1,250 EFt volt. Ha a lakás megvételéig nem megy el, akkor fixre marad: az eddigi legjobb quadom.
Ha valakinek megér 8 kilót, akkor gondolkodóba esem... De hirdetni egyenlőre nem fogom, túlzottan ragaszkodom hozzá ahhoz. (...és a havat is túlzottan várom )
Meg az árán sem árt gondolkodni 1 kicsit.
Ettől jóval olcsóbban kapsz ilyen futású kínai 4x4-et, vagy új 250-es gépet, sőt: pár hónap múlva egy 400-asért sem kell sokkal többet fizetni (4-6 % on belül), ha igazak a hírek.
A versenyeinken 15 évesen már ettől 2-3 szor erősebb gépeket ülnek meg - más meg 40 évesen is bénázik.
Nem korfüggő, de neki azért vissza kell fojtani az első karikákra: a 90 országúton nem sok, egy földúton meg nem kevés...
Kutya van egy 15 éves fiú annak jó egy ien gép? én inkább azér javasoltam a hondát mer azok a legjobbak tudomásom szerint meg hát na.. amugy jó álásu kis gép ,
Az én jelenlegi vasam ÖRÖKÉLETŰ blokkja (legalább is az előző 2005-öst nem tudtam kinyírni full pályán sem)
Ha jobban ránézel, rájössz melyik Suzukiban láttad ezt legutóbb...
Én pont a "takarékossága" miatt szeretem: ha elmegyek motorozni, egy nap 4-500 km, az 10-15 rugó és még felhőtlenül jól sem érzem magam.
A nagy quaddal ha egy nap megetetek 10 L benzint, az effektív 7-8 órás program (megállásokkal, kajálással stb) és 5-6 óra fix menetelés. alig 3ropi, és egy hétig látni sem akarom a gépet...
Nekem bejött, imádom. Olyasmi érzés a 250-esek után, mint egy Astra után a Hummerrel végigmenni ugyanott. A Quad-Fun idei első számában részletes tesztet olvashacc róla, épp párban egy 250-essel.
Azért próbáltam "segíteni" , mert hallva a tavasszal várható árakat, és látva a kínálatot minden egyes perc felesleges idő lehet egy eladásra váró motornak...
Ettől függetlenül egy ilyen jó gép könnyebben talál gazdát, mint egy full leharcolt/olcsó darab.
( JA tényleg : lesz egy szép 250-es ATV, két személynek is elegendő, saválló kipu, csörlő, műszerfal stb.. 1000 km alatti futással. Motorját megfőzték, indítható a vas de fogyasztja a vizet. Valószínüleg h.fejtömítés és /vagy síkolás kell neki. Viszont olcsó lesz: 300 alatt.)
Ha valakit érdekel, küldjön mélt és szerzek bővebb infot, képeket !
De az új/használt árakat és kínálatot látva, ahogy telik az idő, egyre kevesebb esély lesz 8-assal kezdődő áron 250-es vasat eladni - még ha oly" megkímélt is mint a Tied.
Laci: nem Lexxon, a sajátom. Lakást fogok valószínüleg vásárolni, és ennek a vételára hiányzik pont belőle. Ha elkel, akkor idén télen lakás, jövő tavasszal másik quad.
Ha nem, akkor marad a lakás behitelezése: de ezt inkább elkerülném..
Ez az a vas, 900 km, egy éves. 1,250 EFt volt. Ha a lakás megvételéig nem megy el, akkor fixre marad: az eddigi legjobb quadom.
Ha valakinek megér 8 kilót, akkor gondolkodóba esem... De hirdetni egyenlőre nem fogom, túlzottan ragaszkodom hozzá ahhoz. (...és a havat is túlzottan várom )
Ettől jóval olcsóbban kapsz ilyen futású kínai 4x4-et, vagy új 250-es gépet, sőt: pár hónap múlva egy 400-asért sem kell sokkal többet fizetni (4-6 % on belül), ha igazak a hírek.
Nem korfüggő, de neki azért vissza kell fojtani az első karikákra: a 90 országúton nem sok, egy földúton meg nem kevés...
Mint láthatod sima GN 250 blokk, csak 300-as hegerrel.
Ha jobban ránézel, rájössz melyik Suzukiban láttad ezt legutóbb...