Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Email:cstamas16(kukac)freemail(pont)hu
Nem értem ezt az embert... Névszerint: SZARAZ18
Sehogy nem lehet vele kapcsolatba lépni...

Hamár ezt az üzenetet olvasod írd már meg a telószámod az e-mail címemrevagy valami elérhetőséget...
nekem valahol 170 körül van mert ezt csere útján szereztem. lehet kapni persze 100 alatt is de közel sem ilyen állapotú.
Már elkelt...
A 15 az tök jó haver 2007-es rs 125ös aprinkója 167 8 9-et megy.
Ez nagyon szép!Mennyibe kerül egy ilyen állapotú 125-ös?
nem olyan nagy még, csak 125-ös yamaha rd yvps. nincs nagymotor jogsim ezért van egyenlőre ez a megoldás. magyarországi utakra ha a kressz szerint akarok közlekedni bőven elég amit tud. autópályán is mentem már vele gond nélkül. kb 140-150 a vége óra szerint, de akkor is sokkal tartósabb mint a többi olasz 25-ös sportmotor.
a 23-as nem kicsit sok? inkább bőven elég a 21 es...
Üdv!
Tudnál küldeni képet hogy milyen szívócsonk van a kreidlereden?
Üdv!
Nagykarbihoz való Kreidler szívócsonkod van? Olyanra gondolok mint az RS eken van. Mert a mostani karbival is sokat eszik de ha már lúd legyen kövér kapna egy 23 as SLH karbit mint az RS eken van.
Érzékeny szerkentyűk amúgy milyen nagy motorral jársz?
a stílus váltásra válaszolva: megcsapott a sebesség szele amit ezek a csettegők nem nyújtanak. olyan szempontból továbbra is lesz kismotorom hogy "nepperkedjek" de már rég nagyobbal közlekedek amivel ráadásul el merek menni akármilyen messze szerszám nélkül, meg nem tolnak le az útról. persze feelingje van én is tudom, de majd neked is benő a fejed lágya
nemtudom. az én vizes blokkom lehet jó lenne ha szánnák rá még egy kis időt mert legutóbb amikor próbáltam nem kapott benzint. "bmw..." ktm-jével mentem vizes és levegős blokkal is de ott is kurvanagy gond a karbi beállítása mert nem olyannak kellene lennie. az én levegős blokkom ami most benne van alul is jobban húz de légszürő nélkül megy csak rendesen. nem tudom jobbal elfojtani tőle a benzint pedig igencsak sokat kap. benzinszint a legkissebbre állítva, súbertű legalúl és még így is csak szűrő nélkül megy valahogyan. lehet csak én vagyok hülye a karbi beállításhoz. a blokk szét-össze rakás becsukott szemmel megy hézagolással, váltó beállítással. a váltójuk jók ezeknek a blokkoknak akárki akármit mond, nem dobálja ki a sebességet és szépen kapcsol az összes ha JÓL BE VAN ÁLLÍTVA!
Nemtom még nem tudtam megvizsgálni egyenlőre a motor elindítása kuplungbowdencsere (fél blokk szét) és a benzincsap vitte el a délelőttöm.Már mentem vele a légszűrűt megkell csinálni mert arra a vizes sachsok nagyon érzékenyek ha elkezdem forgatni még nem akar menni igazán karbinál van valami szösz szerintem légszűrő.Párszor elforgott itt a lakóteepen tömbök között élmény a hangja amikor igazán szól és szépen feláll a rendszer állat gázreakcsióval fönt 4 5-ezreket egy szempillantás alatt ugrik
szal hol lyukas? :S
én meg mindig lefotózom telómmal :) az a sokkal eccerűbb:)
és mindig tökéletesen tudom ez alapján visszakötni:)
AZ úgy nemlesz jó, semmiylen festék nem marag meg a rozsdán.

Ki kell homokoltatni.
Errejársz vagy mi? Addigra rendberakom a tegnapi kezdetlegessgeket.Az fényezett tank nagyon idegesít nemtom mit lehetne vlee csinálni mondjuk szarrávan rohadva bellűlől. lehet kimosom aztán kiöntöm fetékkel.
ilyenkor a legegyszerűbb hogy megjelölöd mindeggyik kábelt más színű alkoholos filccel ami belemegy a csokiba és ha már jó és netán valami más baja van és szerelni kell egyszerű lessz bekötni!
Elvileg Brutálok, majd meglátom jövő héten...
Remélem nem csalódok...
igaz milyen brutálisak ezek a vizessachsok ha jól bevannak állítva?Amúgy miért fejezed be az 50-eseket a legnagyobb élmény ilyen seggrakétákkal van amikor a herculessel keményebben előzöm az ikarust 70-nél min MZ-vel!
köszcsi