Ő nyilvaán arra epellál hogy ha megunja 5ccörös haszonnal eladja hamar.
Minimalizálja a költségeket a nagyobb haszon illetve kevesebb munka érdekében.
Abban igazat adok neki hogy így többet ér mint átgányolva.
Viszont abbanigazat adok neked hogy RENGETEG pénz idő kutatás után totál restaurált gép többet érne mint jelen állapotbeli.
A teljes restauráláson tudna nyerni nyilván sok tapasztalatot meg barátot illetve egy jó motort meg némi pénzt is csak ezen pénzösszeg csekély lenne az előbb említett akadályok miatt.
Amit slampinak javasolnék hogy egyrészlől hagyja meg másrészlől újjítsa fel.
Aztmondom ha nyerni akar haggya így ha jó motort akar és nem válik meg tőle 20-évig akkor újítsa fel persze tökéletes minőségben.
A lényeg hogy a teljees restaurálással is lehetne nyerni főleg ha jóbarát a fényező krómozó szeretnek helyette dolgozni .
Ja a másik egy ilyen műveletbe belekezdeni sok türelmet igényel és sajnos sokan nem bírják ki hanem félúton összebarmolják (mint és a DS-t) vagy besem fejezik.
Ez hülyeség, nehogy elhidd.
Az ecsettel odamázolt festéket soha nem polírozod össze az eredeti fényezéssel. Szépen legalábbis nem. Ennek más technikája van (ködölés), de azt nem ecsettel csinálják, hanem fújják.
Úgy látszik, ma mindenki megtalál.
Köszönöm tanár úr!
Legközelebb nem kérdezek, hanem mindent végigolvasok.
Bár van pár kolléga, akinek a dolgait nem egyszerű követni...
Amúgy éppen a szolnoki veterán találkozón voltam 3 napot, ha el tetszik fogadni ezt igazolásnak.
Slampixxx tisztába(n) vagyok a dologgal, ugyanis van két OT-s járművem. De csak oktass, ha gondolod.
Azért a Zündappod szintje nem az, ami ebben az állapotban többet ér, mint felújítva. Továbbra is azt mondom, hogy azok szövege ez a "többet ér eredeti kopott állapotban", aki nem akarja, vagy tudja felújítani, vagy csak igénytelen. Nem sorollak az utóbbi kategóriába, ezért próbálkozom. Egy SZAKSZERŰEN és eredeti alkatrészekkel felújított gép sokkal többet ér, mint a "megőrzött" állapotú.
Nem akarok beleszólni,de ha eddig eredeti fényezése van akkor ha kisebb ha nagyobb a hiba hagyd úgy mégis csak eredeti,és az értéke is jóval több mint egy felújítottnak.
Eredeti fényezéssel sokkal értékesebb szokott lenni némely tárgy, mint felújítva. Mégha kopott is. Gondolom azért ezzel tisztába vagy.
És én nem csilli-villi motort akarok, hanem minnél inkább eredetit. Viszont azért nagyobb kopások, hibák ne legyenek (mint a lengővillán).
Ezt az eredetiség meghagyást nem értem.
Általában azok mondják, akik nem akarják, vagy tudják felújítani.
Az a lényeg szerintem, hogy minden olyan színű legyen, mint az eredeti. A helyedben ha már így szétszedted, lefényeznék mindent.
Vázat, elemeket, stb. Most látom ezeken a képeken, hogy rá is fér.
Messziről nagyon szép volt, de van mit szépíteni rajta.
Köszi!
Igazából még nem tudom hogy legyen...
Hogy csak a hibákat javítsam, vagy fényezzem is az aktuális elemet... Mint pl. a lengővillák. Minnél jobban szeretném meghagyni az eredetiséget.
Most a 70-et se hinném el
A másik órával való bemérés is becsapós. Én a BMW-vel mértem és ott pontosnak tűnt. Aztán a GPS megmutatta a tutit.
Sok sikert a felújításhoz!
Ne röhögtess.
Ezek milyen mérések?
Nézd meg egyszer GPS-el. Az én órám is kb. 10-et siet 100 körül.
110-nél meg már 12-t, így amit 110-nek mért az órája, az valójában 98.
Hogy hogy le tiltotak?