egyébként a simsonnnal is el lehet jutni a-pontból b-pontba,csak nem mindegy hogy milyen szinvonalon.mert kb. annyi a különbség,mint egy trabant és egy ferrari között. na igen,abban hasonlitanak csak egymásra,hogy 4 kereke van mindegyiknek...:) http://youtu.be/KHgD0wJGcR0
Nemtudom mi a bajotok a simsonokkal gyönyörűen jár velük sok sok ember ugyanannyi idősek mint a puchok azok talán jobban néznek ki.de végeredményben a simson is csinált 50 cm is meg 250 est is es mind jól működő gép volt. A teljesítményről szólva bárki idejöhet hozzám egy 125 ös puchkal sachsal zündappal mert a laverda kb 1.5 szer olyan erős és ennyivel is volt drágább mikor elkészültek ezek a gépek anno. Mindennek van vetélytársa ezzel oda akarok kilyukadni.
igen,a tisztelt kollégának igaza van,a simsont hiába próbálják egy szintre hozni,a puch,sachs,stb. gépekkel,nem arra van tervezve,hogy birja a tuningot.mint a mondás tartja,fából nem lesz vaskarika.amig pld. egy nyugati gép vigan birja a 20 lóeröt is tartósan....persze 50ccm és tuninggal!
Elnézést kérek azok nevében, akik baromságokat írkálnak. Tisztában kéne lenni a motorjaik tulajdonságaival. Bár alig fél éve kezdtem motorozni, rájöttem, hogy minden korombeli csak és kizárólag szét akarja gyalázni a kis Simsonokat, meg "sztrítfájtert" építeni belőlük. Mint mondtam kezdő vagyok, de én képes voltam felfogni, hogy ez a motor nem erre van. Egyáltalán nem arra tervezték, mint a Puchokat, Sachsokat. Értem ezalatt a komoly használatot, nagy sebességet. A héten éppen egy ismerősöm Simsonját próbáltuk életre kelteni (sikerült is), de a beindítás pillanatában csapatunk robogósa már éppen arról áradozott, hogy hogyan fogja majd használni (én a helyében inkább a tönkretenni szót használtam volna...) azt a motort, ami nem is az övé. Erre mondtam neki, hogy személyesen vágom szájba, ha valami ilyenen töri a fejét. Cégül nehezen, de megértette. Minden álmom egy Puch Cobra, de mire nekem annyi időm, kapcsolatom, tapasztalazom, szakértelmem lesz, már egy darab sem lesz amit megvehetnék, ezért választottam a Simsont. Ha nincs ló, jó lesz a szamár is, ahogy a mondás is tartja.
Első rendszámos mocim ez volt. Hiába a korengedményes nagymotor jogsi, a fater nem akarta, hogy 17 évesen odacsapjam magam. Kecskemét-Budapest csutka gázon 2 és fél óra. Egyszer bevállaltam vele a Bp.-Siófok utat, lejtőn akár 65-öt is ment, de a végén nagy fordulaton már áthúzott a gyújtótekercs. Igaz városban, amire készült használható volt a schwalbe. Szóval az a két év, amíg használtam, bőven elég is volt belőle.
még mindig nem értem,hogy az idézett b..zi szimszonosok milyen jogon irkálnak ide mindenféle baromságot,mikor fingjuk sincs,hogy milyen egy kreidler pld????
Évek óta nem bírja megérteni,hogy a nyugati motorok másfél-kétszer annyiba kerültek,mint a Simson,ezért(ettől) nyilván lehettek sokkal jobbak is,mert a sokkal magasabb árból(nyilván) sokkal magasabb műszaki színvonal valósítható meg.
Ne foglalkozz vele,csak a szokásos trollkodás,nyilván unatkozik,nem kapott pinát,és itt próbálja helyreütni a sérült egóját,azzal,hogy jólbeszól a buzi szimszonosnak.
Öt (5) kisebb-nagyobb motoros csoprtban vagyok admin fácsén,jellemzően 8-15ezres a tagságuk.
Rendszeresen látom a képeket,megpakolt utánfutókról.
Van egy szeged környéki faszi, az 30-40 motort pörget át havonta.
Többen gyűjtik neki faluhyelről a pöcsköszörűket,szaréhugyé, megint másik emberei meg utaztatják, mikrobusz+tréler.
Bizonyára NEM utaznának a romhalmazokkal 1300kolmétert,ha csak annyiért lehetne eladni, mint itthon.
A bádogos az tényleg nagyon súlyos..
Valami elfuserált, kifordított kéztartással kellene,vele motorzani,de aztamúgy sem lehet,mert a futómű olyan fos,mintha 10 centi sárban menne az ember folyamatosan,egy métert nem tud egyenesen menni.
A légellenállása is kiváló,kbmint egy féltégla olyan áramvonalas, viszonta szél az befúj a"kabin"-ba,szóval nagyon célszerű bicó:)
(persze,ettől még bírom az öreg bádogost:)
tabletről, már nem is tudtam belépni. Még szerencse, hogy van egy régi laptopom. A simson polémiához csak annyit: Akinek az kell, vegyen azt. suzunak mondom: itt már régen nem közlekedési eszközről beszélünk, hanem élvezeti cikkről, (arra meg jobb egy ultra 5 vagy 6 sebivel, mint a schwalbe)
Kérhetnék egy e-mailt?
Ne foglalkozz vele,csak a szokásos trollkodás,nyilván unatkozik,nem kapott pinát,és itt próbálja helyreütni a sérült egóját,azzal,hogy jólbeszól a buzi szimszonosnak.
Öt (5) kisebb-nagyobb motoros csoprtban vagyok admin fácsén,jellemzően 8-15ezres a tagságuk.
Rendszeresen látom a képeket,megpakolt utánfutókról.
Van egy szeged környéki faszi, az 30-40 motort pörget át havonta.
Többen gyűjtik neki faluhyelről a pöcsköszörűket,szaréhugyé, megint másik emberei meg utaztatják, mikrobusz+tréler.
Bizonyára NEM utaznának a romhalmazokkal 1300kolmétert,ha csak annyiért lehetne eladni, mint itthon.
Valami elfuserált, kifordított kéztartással kellene,vele motorzani,de aztamúgy sem lehet,mert a futómű olyan fos,mintha 10 centi sárban menne az ember folyamatosan,egy métert nem tud egyenesen menni.
A légellenállása is kiváló,kbmint egy féltégla olyan áramvonalas, viszonta szél az befúj a"kabin"-ba,szóval nagyon célszerű bicó:)
(persze,ettől még bírom az öreg bádogost:)