ha keményebb akkor még nem jelenzi hogy kikopott hanem beszáradt az olaj meg sár került bele
és ilyenkor olajcsere szükséges.
bár nem olyan könnyű azért szétszedni
egy dolog aim biztos kell cserélni bele a szimering
de ha a krómszár ki van kopva akkor hiába cseréled benne a szimeringet mert szivárogni fogbelőle az olaj
ilyenkor max futómű csere. vagy nem teszelbele olajat és csak max gépzsírral vastagon hogy óvjon a rozsdától... ebben az esetben rúgózni dog rendesen csak nem csillapítja max.
Ránézésre semmi, csak nem tudom az előéletét, hogy mennyire lehet belül elrohadva. A másik motoromhoz képest keményebbnek tűnik, de az sztem eléggé ki van kopva.
asszem az ugyan az a váz vagy nagyon hasonló.
Az első teleszkópot nagyon nehéz szétszedni? Érdemes belekezdeni ha nincs műhelyem?
Még az lenne a kérdésem hogy oldal burkolatod van hozzá?
Üdv
Amúgy visszaigazoltam Skype-on.
Tervezek egy ennél jobbat festeni már nekiálltam előkészülni de még soká lesz kész ezt most igazán tunyingosra szeretném.
http://www.technik-ostfriese.c...
http://www.ebay.de/itm/ws/eBay...
és ilyenkor olajcsere szükséges.
bár nem olyan könnyű azért szétszedni
egy dolog aim biztos kell cserélni bele a szimering
de ha a krómszár ki van kopva akkor hiába cseréled benne a szimeringet mert szivárogni fogbelőle az olaj
ilyenkor max futómű csere. vagy nem teszelbele olajat és csak max gépzsírral vastagon hogy óvjon a rozsdától... ebben az esetben rúgózni dog rendesen csak nem csillapítja max.
Az első teleszkópot nagyon nehéz szétszedni? Érdemes belekezdeni ha nincs műhelyem?
Még az lenne a kérdésem hogy oldal burkolatod van hozzá?
Üdv
Puchinátor neked volt egy hercules supra 2D-d?
Amúgy visszaigazoltam Skype-on.
Tervezek egy ennél jobbat festeni már nekiálltam előkészülni de még soká lesz kész ezt most igazán tunyingosra szeretném.