Még élek...pontosabban vérkeringek...
Mostanra már nyuggeresen nyomom...beöltözve,szabályosan...ahogyan a szedáltak:)
Nem lettem buzi...csak mostanra rájöttem ,hogy azért a pár másodpercért nem tarok el egy egész nőt....mi több még mindig utálom ha valaki mögém akarna ülni..
A húspiacos roncstelep pedig már nem motivál..a rögtönzős valós az izgalmasabb.
Van valami tipped ,hogy kardános vackon ,hogyan módosítsak áttételt? Csak úgy ,hogy egy nagyobb köbcisből kiszedem és áthebregálom az utolsó fokozatot?
Szia Ámokfutó!
A C5 blokkos vackommal kellene valamit csinálni. Megy mint az állat..én pedig félek rajta.
A Közútkezelő most jelentett fel, mert egy-egy gázfröccs után a hátsó gumim szélességében kénytelenek kátyúzni. (szívatom is őket...keresztbe is húzok csíkot)
Jó gumival pedig állandóan kerékre áll...nem győztem sárvédővel.
(10 év fölötti kő kemény gumira vevő vagyok...használt is lehet)
Az elejével is kellene valamit kezdeni,mert stoppie alkalmával megül nagyon az első teló. Próbáltam már rugó helyett seprű nyelet beépíteni....de úgy meg nem komfortos. Az általam aszfaltba vájt árkokon egyenesen öngyilkosság végigmenni.
Kanyarodni egyáltalán nem lehet vele mert hosszú mint a Bivalybasznádi vonatfütty. Ha a vázból kivágnánk néhány centit...
Nehéz is,pedig már egy csomó vackot leszedtem róla. Szinte már csak a váz,kerekek a pet.palackos tank és néhány elektromos bizbasz maradt ...de ezek nélkül állítólag nem menne.
Jó lenne rá egy hangos Leoraptorakrapovic vince dob is,hogy a sok buzi ne csak a városban hallja ,hogy fingatom a szaromat..Hallja az egész megye! (ettől még várok 5cm pöcsnövekedést is)..Mondjuk karbonos Bodis trioválkocka véggel kellene,hogy jól meg is nézzék..(nem baj ha ronda/drága legyen) irigykedjenek mennyi pénzt kidobok az ablakon.
Kis segítség kéne, nos én megvettem ezt a szóban forgó PC-t a 2003 as Z1000-emhez és nincs köze hozzá... Tudsz abban segíteni hogy mire jó ez a PC?! Ha egyszerűbb Neked akkor beviszem hozzád a gyárba mert így még eladni sem tudom illetve nem akarok átverni senkit..
Előre is köszönöm
Egy nagymértékű fejlesztés sikeressége révén, motorokra is lehetőség nyílt Közép-Magyarországon profi chiptuningra. Igazi fanatikusok a srácok, nagyon jól dolgoznak, bátran ajánlom őket mindenkinek!
Szia Ago.
olyan kérdésem lenne hogy a 210-410 PCIII mely típusokhoz jó?
mert neten ezeket találtam: Z 1000 2003-2006 - Z 750 2003-2006,
illetve még olyat is találtam hogy zx-10 '04-hez is jó lehet?
Köszi.
Ago! További félreértések elkerülése végett, erről a motorról volt szó (ha jól emlékszem, 0.1 LE-vel csúsztunk le a dobogódról).
Se Bazzazz, se nem vittem máshoz.
Szia ago motors,
így 3 évre rá nekifutnék újra.
közben a rángatás problémám megoldódott (szinkronizálás volt a gond), így nem tűnt fontosnak a fékpados beállítás.
Viszont mostanra lehetne kicsit erősebb, így újra eszembe jutott.
Az F1-et rendelném, akkor egy egy térképes fékpadi mérés van benne, egy teljesímény méréssel? ez a jobb, vagy egy PCIIIusb használtan 50e (itt egy másik fórumban hirdetik) + 48e a beállítás? (az új PC-t már akkor is elvetettük, mert sokkal drágább lett volna)
A PC beállítás kb. ugyanaz mint amit az F1-hez jár?
kb. mikorra lenne időpont?
Mostanra már nyuggeresen nyomom...beöltözve,szabályosan...ahogyan a szedáltak:)
Nem lettem buzi...csak mostanra rájöttem ,hogy azért a pár másodpercért nem tarok el egy egész nőt....mi több még mindig utálom ha valaki mögém akarna ülni..
A húspiacos roncstelep pedig már nem motivál..a rögtönzős valós az izgalmasabb.
Van valami tipped ,hogy kardános vackon ,hogyan módosítsak áttételt? Csak úgy ,hogy egy nagyobb köbcisből kiszedem és áthebregálom az utolsó fokozatot?
Te még élsz?! Motorod van még? Buzi lettél?! :)
A C5 blokkos vackommal kellene valamit csinálni. Megy mint az állat..én pedig félek rajta.
A Közútkezelő most jelentett fel, mert egy-egy gázfröccs után a hátsó gumim szélességében kénytelenek kátyúzni. (szívatom is őket...keresztbe is húzok csíkot)
Jó gumival pedig állandóan kerékre áll...nem győztem sárvédővel.
(10 év fölötti kő kemény gumira vevő vagyok...használt is lehet)
Az elejével is kellene valamit kezdeni,mert stoppie alkalmával megül nagyon az első teló. Próbáltam már rugó helyett seprű nyelet beépíteni....de úgy meg nem komfortos. Az általam aszfaltba vájt árkokon egyenesen öngyilkosság végigmenni.
Kanyarodni egyáltalán nem lehet vele mert hosszú mint a Bivalybasznádi vonatfütty. Ha a vázból kivágnánk néhány centit...
Nehéz is,pedig már egy csomó vackot leszedtem róla. Szinte már csak a váz,kerekek a pet.palackos tank és néhány elektromos bizbasz maradt ...de ezek nélkül állítólag nem menne.
Jó lenne rá egy hangos Leoraptorakrapovic vince dob is,hogy a sok buzi ne csak a városban hallja ,hogy fingatom a szaromat..Hallja az egész megye! (ettől még várok 5cm pöcsnövekedést is)..Mondjuk karbonos Bodis trioválkocka véggel kellene,hogy jól meg is nézzék..(nem baj ha ronda/drága legyen) irigykedjenek mennyi pénzt kidobok az ablakon.
power vagy nem power Boxos üdv. S K Y
Jövök valamelyik nap, köszi
Nem tudom miről is van szó, de megnézem, ha behozod...
Kis segítség kéne, nos én megvettem ezt a szóban forgó PC-t a 2003 as Z1000-emhez és nincs köze hozzá... Tudsz abban segíteni hogy mire jó ez a PC?! Ha egyszerűbb Neked akkor beviszem hozzád a gyárba mert így még eladni sem tudom illetve nem akarok átverni senkit..
Előre is köszönöm
Örülök neki.
Milyen kormánygátló? Tipus? stb..
Már akartam írni, hogy nagyon jó lett a motorom most hogy 1x-2x mentem vele :)
Nem tudsz esetleg valakit aki kormánygátlóm meg szimeringezné?
Egy nagymértékű fejlesztés sikeressége révén, motorokra is lehetőség nyílt Közép-Magyarországon profi chiptuningra. Igazi fanatikusok a srácok, nagyon jól dolgoznak, bátran ajánlom őket mindenkinek!
Azé jó, me köll...
A Kawások meg tudjak, mi a jó...)
És miért vannak ennyire ráizgulva a kawások?
Z1001 (2003-2006)
Z750 (2004-2005)
olyan kérdésem lenne hogy a 210-410 PCIII mely típusokhoz jó?
mert neten ezeket találtam: Z 1000 2003-2006 - Z 750 2003-2006,
illetve még olyat is találtam hogy zx-10 '04-hez is jó lehet?
Köszi.
246LE / 180Nm
Se Bazzazz, se nem vittem máshoz.
Gondolom a regedből, hoyg a DL-ről van szó....
Meg gondolom nem az F1-ről, hanem az FI-ről (FI Tuner Pro)...
Az FI Tuner Pro egytérképes beállítással van, beszereléssel és a végén egy teljesítmény méréssel.
A PC valamivel jobb, mivel nem 500, hanem 250 fordulatonként állítható és nem mellékesen lehetne (plusz költség ellenében) hengerenként is beállítani.
Időpontot csak bentről tudok adni...
így 3 évre rá nekifutnék újra.
közben a rángatás problémám megoldódott (szinkronizálás volt a gond), így nem tűnt fontosnak a fékpados beállítás.
Viszont mostanra lehetne kicsit erősebb, így újra eszembe jutott.
Az F1-et rendelném, akkor egy egy térképes fékpadi mérés van benne, egy teljesímény méréssel? ez a jobb, vagy egy PCIIIusb használtan 50e (itt egy másik fórumban hirdetik) + 48e a beállítás? (az új PC-t már akkor is elvetettük, mert sokkal drágább lett volna)
A PC beállítás kb. ugyanaz mint amit az F1-hez jár?
kb. mikorra lenne időpont?