Helló!
Adott egy (talán) honda pitbike, aminek a blokkját és vezérlését leszedve kaptuk meg. A vezérlést hogyan kell helyesen beállítani? Felső holtpont, szelepösszenyitás, ilyesmi? Segíssééééég!
Előre is köszi
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy 1978-as Suzuki GS550-es motorom. amit építgetek. A hátsó lengéscsillapítókat szeretném lecserélni. Nézegettem a pitbike hátsó telókat, természetesen én kettőt alkalmaznék. Arra lennék kíváncsi, hogy a külföldi oldalakon feltüntetett LB adatot figyelembe véve milyen erősségű telókat vegyek. Esetleg itthoni beszerzési forrást tudtok ajánlani? Erről mi a véleményetek. Erősség? http://www.ebay.com/itm/Pit-BI...
Köszi
Jó hát. Egy csomó sor4röl ültem rá lassan 5 éve. Nagyon beadja. A blokk 60fokos V2 Rotax magnesium. Szárazkarteles, dupla olajpumpás, bolondbiztos. A blokk hibátlan. Konstrukciós hibák miatt el szokott levegősödni a kuplung meg a hátsófék, de kis ráfordítással (DOt 5.1) javítható A futómű Öhlins, a fék Brembo. Szokták még panaszolni, h az indítórelé alultervezett, de azzal nekem még nem volt bajom. Van hozzá bontott motyó, ha véletlen lekarcolod, ha véletlen gyári alkatrész kéne, az ne nyáron jusson eszedbe, mert júli-augusztusba zárva van a gyár, szarnak mindenkire.
220mm-es első tárcsám van új.Van 2db 12-es komplett kerekem akár gumi nélkül is.
Tárcsa : 2500.-
2db 12-es kerék 30e(első: 1.85x12, hátsó: 2.5x12 alu CNC aggyal.)
A gumik : Dunlop TT 92 Gp 100/90-12 és 120/70-12 95% -os állapotban. 25e a 2db.
veszilacikukaccitromail.hu
Barátom AGB-30 típusú pitbike-ja eladó! 2008-es évjárat kifogástalan állapotban, keveset használt, 250-es 4ütemű 30 Le körüli teljesítménnyel! Önindítós-berugós, elől-hátul tárcsafék, fordított teló, tank 5 literes. Ára 180.000 Ft. Veszprém megye, 0620/380-7905
Sziasztok!
Teljesen amatőr és fárasztó kérdéssel fordulnék hozzátok, de remélem segít valaki.
Szeretnék venni olcsón, egy használható pitbikeot.
Bohóckodásra lenne, földúton/sárban/hóban, aszfaltra nem mennék. Nem várok csodákat, ha lehet legyen olcsó (alkatrész is hozzá), de azért ne essen szét az első 500km-en.
Van 3 kiszemelt: első második harmadik
Melyiket érdemesebb választani? Kinek milyen tapasztalatai vannak az adott típusról?
Előre is köszönöm a segítséget.
(Ui: 150nél többet nem tudok ráfordítani)
Tudom, hogy vannak ezektől erősebbek, de én csak azt szeretném megtudni, hogy ez a két blokk között mi a különbség.
Ha tudsz segíteni, kérlek tedd meg:)
Eladó a képen látható maradék összes cucc szinte uj 125-ös karbi sportlégszűrővel.
+140ccm polir blokk olajhűtővel +tartozékokkal.
Tell: +3630 2649336