Hali! Van egy 250ccm es Pitem és olyan gondom van hogy valami ökör le tépte a kábeleket de meg van mind, ez nem is baj de nincs szikra hogy tudnám megoldani segicsetek léccives!
Igazából most még csak informálódok, télen tervezem a vásárlást, addigra lesz pénzem mert most még törlesztem a nyáron szerzett SV-t :)
Olyan 120e -ig mennék el, de csak akkor ha van lehetőség rendszámoztatni, és/vagy forgalomban használni. Erre még nem találtam választ sehol, hogy lehet e rendszámozni. Azt már olvastam, hogy a világítás megoldható rá, innentől kezdve már csak motorszám meg alvázsszám kell a műszakihoz szerintem, de ha bárki tud valamilyen infóval szolgálni akkor ne tartsa magában! :)
Eladóvá vált szeretett pitbikem. Nagyon erős, jó állapotban van, nem csörögm
nem zörög. Brutális hangja van. Elől 14-es kerék hátul 12. Gumik kb 80-90%-osak. Olajhűtővel,
olajhőfok mérő, 24-es Mikuni karbi, UNI légszűrő, gyorsgázkar, progrip
markolat, magasított ülés, hátsó verseny teló, hengerfej tuning. A motor
versenypályát soha nem látott csakis hobbi célra használt. Nem minden áron
eladó. Cserét meghallgatok de csak crossra. Érdeklődni email-be. kolozsiii@hotmail.com
Köszi a választ!
Az az Orion ennyire szar lenne? noname, vagy miért? Nekem nem versenycélra kell, vagy ez semmilyen célra nem jó? Azt olvastam, hogy a Lifan is elég jó, megbízható. Arról vélemény? Vagy csak és kizárólag a BSE -ket nézzem?
Az utcán való használatról tudsz esetleg valamit? Nyilván az 50-esként használásnak megvannak az előnyei és a hátrányai, de lehet ezeket rendszámozni? Az is még simán jó lenne úgy.
Van egy darabokban lévő pitbike blokkom 125 ccm! kompletten adom csak el! érdeklődni telefonon: 06308317774
vagy e-mail: szilko69@freemail.hu
Helyileg: zala-megye, Búcsúszentlászlón található
Meg van egy 14" es 90/100 as krosszgumim 95% os
Sziasztok!
Azon gondolkozok mostanában, hogy kéne venni egy pitbikeot. Igazából közúti használatra szeretném, egy 125-ös bőven elég is lenne. EZT nézegettem nagyon. Az lenne a kérdésem, hogy lehet e ezeket a motorokat vizsgáztatni, rendszámozni? Nem lenne vészes a fenntartása még úgy sem, viszont szerintem városi használatra nagyon ideális lenne az alacsony fogyasztás és a kis méret miatt.
A fentebb linkelt motorról egyébként mi a véleményetek? Vagy úgy általában milyet érdemes venni, ha nem a versenyzés, a cross-pályán nyúzás a célom vele?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok a következő lenne a kérdésem.Azt szeretném megtudni. hogy a pitbike-oknál mennyi üzemóra után kell felújítani a blokkot?Illetve mennyibe kerül, (persze nem noname 4T pitbike-ra gondolok), ugyan annyi mint egy krossz motor felújítása?Köszi előre is a választ, fontos lenne.
hali! érdeklödnék hogy ha ki van cserélve a gyűrűk meg a szelepszál szimeringek, hogy azért füstölhet még hogy kopikvössze vagy a kipfogoból ég ki alz olaj!?
a füst szine ilyen kékes fehér.
sziasztok!
lenne pár kérdésem: mit kell állítani a porlasztón ha csak akkor húz a gép ha egy picit a szivató rajta van? ha néha megtorpan 3.ba vagy 4.be akkor az gyertya csere? gép:125-ös
Úgy néz ki,sikerült kinyomozni a DJ kódot.Volt a helyi szervizben egy Ilyen motorkódos Pit.
Ducar felirat volt a deklijén.
Állítólag a Ducart sokan szidják.
Azt is mondják hogy ami jobb az Lifan meg Jialing(ez utóbbi inkább qvadokban van)
Nem tudom...
hali valaki tudna segíteni hogy hogyan kell bekötni a cdi-t ? nagyon megköszönném! most vettem tiszta ujj gyujtás állorészt és az istenért nem akar szikrát adni de mindejjo ( trafo, cdi doboz) a képen látni hogy melyik kábel micsoda (remélhetölrg) és 5 pontos cdi-m van.
a választ várom
Olyan 120e -ig mennék el, de csak akkor ha van lehetőség rendszámoztatni, és/vagy forgalomban használni. Erre még nem találtam választ sehol, hogy lehet e rendszámozni. Azt már olvastam, hogy a világítás megoldható rá, innentől kezdve már csak motorszám meg alvázsszám kell a műszakihoz szerintem, de ha bárki tud valamilyen infóval szolgálni akkor ne tartsa magában! :)
Lesd meg. :)
nem zörög. Brutális hangja van. Elől 14-es kerék hátul 12. Gumik kb 80-90%-osak. Olajhűtővel,
olajhőfok mérő, 24-es Mikuni karbi, UNI légszűrő, gyorsgázkar, progrip
markolat, magasított ülés, hátsó verseny teló, hengerfej tuning. A motor
versenypályát soha nem látott csakis hobbi célra használt. Nem minden áron
eladó. Cserét meghallgatok de csak crossra. Érdeklődni email-be. kolozsiii@hotmail.com
Az az Orion ennyire szar lenne? noname, vagy miért? Nekem nem versenycélra kell, vagy ez semmilyen célra nem jó? Azt olvastam, hogy a Lifan is elég jó, megbízható. Arról vélemény? Vagy csak és kizárólag a BSE -ket nézzem?
Az utcán való használatról tudsz esetleg valamit? Nyilván az 50-esként használásnak megvannak az előnyei és a hátrányai, de lehet ezeket rendszámozni? Az is még simán jó lenne úgy.
http://pitbike.hu/pitbike.php
Meg egy két motor ajánlat! : http://www.kepesmotor.hu/brand...
http://www.kepesmotor.hu/bsa-m...
S
ok sikert!
vagy e-mail: szilko69@freemail.hu
Helyileg: zala-megye, Búcsúszentlászlón található
Meg van egy 14" es 90/100 as krosszgumim 95% os
Érdekelne 125cc lifan blokkba 3 sebességhez való fogaskerék.
Válaszát előre is köszönöm.
üdv: István
Azon gondolkozok mostanában, hogy kéne venni egy pitbikeot. Igazából közúti használatra szeretném, egy 125-ös bőven elég is lenne.
EZT nézegettem nagyon. Az lenne a kérdésem, hogy lehet e ezeket a motorokat vizsgáztatni, rendszámozni? Nem lenne vészes a fenntartása még úgy sem, viszont szerintem városi használatra nagyon ideális lenne az alacsony fogyasztás és a kis méret miatt.
A fentebb linkelt motorról egyébként mi a véleményetek? Vagy úgy általában milyet érdemes venni, ha nem a versenyzés, a cross-pályán nyúzás a célom vele?
Segítségeteket előre is köszönöm!
a füst szine ilyen kékes fehér.
lenne pár kérdésem: mit kell állítani a porlasztón ha csak akkor húz a gép ha egy picit a szivató rajta van? ha néha megtorpan 3.ba vagy 4.be akkor az gyertya csere? gép:125-ös
(elsősorban zala és környéke)
Ducar felirat volt a deklijén.
Állítólag a Ducart sokan szidják.
Azt is mondják hogy ami jobb az Lifan meg Jialing(ez utóbbi inkább qvadokban van)
Nem tudom...