Gondolkodom és nem értem, hogy nálad miért 30dkg 1 liter benzin mikor inkább 70, és hogy lett nálad 4l olaj 5kg? Az olaj úszik a vizen.Tudtommal a 162kg-os határ a WSBK-ban teletankolva értendő.
Szóval 155kg+3kg olaj+14kg benzin+2kg fagyálló+villaolaj+fékolaj+akkumulátofolyadék-5kg kipucsere=180kg menetkész tömeg. Akkor még nem beszéltünk a 30Le hátrányról meg arról, hogy 1,5 millával többe kerül.
akkumlátorfolyadék??? viccces.
most a wsbk-ról beszélünk, vagy pályamotorról? mert ha pályamotor, akkor ne tankold tele. nincs benne akku. nincs lámpa, önindító, index....
a honda 600 rr meg magasan a legjobb szárazsúly jelenleg. téma lezárva!
szóvel felesleges szájtépés amit itt művelünk, mert keverjük a dolgokat, csak hogy igazoljuk azt amit írunk...
legyen igazad! csók a családnak!