96-os ZXR 750 RR blokk van benne, de a 900-as is belefér. Német Superbike-ban ment, Öhlings verseny gátlók, Öhlings kormánygátló, kittes verseny hűtő, Scorpion kipufogó rendszer, 2 garnitúra Marvic kerék, alumínium tank, stb. jó állapotban, most lett felújítva. 150 LE, verseny-készen 162 kg. Ára: 999.000,- Ft, eredeti vámpapírokkal, gépkönyvvel.
Szia! Van egy eladó kawasaki pályamotorunk. Mondjuk nem 5-6 éves, de jó feltételekkel (árra is gondolva), most lett felújítva, kifejezett pályamotor a német Superbike-ban ment. Öhlings cuccok. stb....
Kicsit hozzászólnék a témához.
Az Aprilia Kupa valóban a DT keretein belül megy külön értékeléssel. Azaz először értékelésre kerül a DT, majd az Apriliások még külön is értékelésre kerülnek.
Háromszor megy egütt a csapat idén a 400-asokkal, és kétszer az Alpok-Adria alatt a 125 Sporttal.
Licenc tekintetébenvalóban a BR a legjobb megoldás a "piacon" manapság.
Amúgy az én motorom full gyári és marad is, kivéve a kipufogó, bár ha reszelve lenne az sem segítene rajtam
Ha van esetleg kérdésed akkor msn-en is megtalálsz. Eszter
eleje 2:19et ment,én így elsőre 2:32őt tudtam. a vége,2:46-2:50közt megy.
Versenyszellem,hát igen,most erre nemmondok semmit:) igazad van teljes mértékben,hogy ez a reszelés mizéria fasz dolog,bosszantó is tud lenni az tény,de nincs sajna választás..
nem is a nyerésről beszélek mert az nem izgat egyenlőre csak a "versenyszellem" ami igazából hajt... szét reszelni meg nem szeretném a motort meg akkor már főtengely csere is stb, és a szezon felénél 3/4énél elfogy a pénzem. most van egy full gyári rs 34es karbival, nagyobb fúvókákkal és ennyi. és szenvedek a pályaidomon amivel kapcsolatban benned bízok :))))
miyen időket mennek egyébként amikor te voltál? te mennyit mentél és mennyit megy a vége?
Így külön Dt125 nemlesz,egyben van az egész,rám is néztek tavaj rendesen hogy mit aakrok én az aprilia kupában egy mtioval,ert az emberek azt sem tudták hogy az dunlop trophy.
Amugy erre a reszelős dologra annyit,hogy mivel elméletileg nincs óvás,ott sokan susmusolnak,de az első 3 gép ha széria akkor a többi az fos állapotú roller azokhoz képest-
Nyerni nem egyszerű ottse,még reszelt vassal sem,szóval nembiztos hogy emiatt kéne elpártolnod a dologtól.
aprilia kupa szabályzatát még nem láttam. A DT is vonzó de ott mindenki szarrá reszelt hengerrel indul, csal össze vissza:). majd kimegyek az első versenyre ringen, és megnézem meyik az amatőrebb és először abba...
Egyesület válogatja, hogy kér-e tagdíjat.
A D licenchez nem kell egyesület, azt a licencet a helyszínen kell mindig váltani!, tehát tagdíj sincs!!!
A többi licenchez kell egy egyesületbe tartozni és azok adnak úgymond rajtengedélyt (aláírják a nevezési lapodon, hogy ott vagy tag).
Először azt találd ki, hogy hol akarsz indulni? Aprilia Kupában?
Mondok egy példát: én a BRO (Bulcsu Rezső) egyesületébe mentem és váltottam licencet. Ez 20e-be kerül, tehát 5e tagdíjat kér, de ezért az 5e-ért a nyíltnapok árából 30% kedvbezményt kapok, ami egy nyíltnapra ~4e Ft. Szóval már a 2. nyíltnapon megtérül, ha lehet így fogalmazni!
Soma jól mondja!
"D" licenc: napi licenc és csak az adott napra (ha kétnapos a rendezvény, akkor adott rendezvényre) érvényes (mint a nevében is benne van) kb 3000 Ft/nap vagy esemény
"C" licenc: valóban a legolcsóbb és éves érvényességű. Költsége: 6000 Ft a licenc kiállítás + 8800 Ft Balesetbiztosítás + sportorvosi (nekem ingyen volt)
Ha egy versenyen szeretnél menni, akkor elég a D is, de ha több versenyen szeretnél, már célszerű a C.
egyesület miért kell?
nem tudom még meglátom meyik licensz lesz. legkorábban áprilisban végefelé kezdeném, addig gyaksizás (remélem jön is a jó idő március elsejével:) és majd meglátom h a motor is miyen állapotban van, van-e értelme vele indulni. április közepén mérek egy köridőt hringen és majd onnan eldöntöm:)
Jah, de ha már véletlen három futamon indulnál akkor már bukón vagy...
Sztem egyszerűbb ha C-t váltasz
Amúgy a 6000mellé még megy a biztositási dij, a sportorvosit meg sztem orvosa válogatja...
Jah, meg egyesület is kell hozzá Tudom ajánlani: www.jtmotorsport.hu
hajrá. tényleg.
Apró ...P.L.
Itt van rögtön a sportmotor apro jobbra fent!
Az Aprilia Kupa valóban a DT keretein belül megy külön értékeléssel. Azaz először értékelésre kerül a DT, majd az Apriliások még külön is értékelésre kerülnek.
Háromszor megy egütt a csapat idén a 400-asokkal, és kétszer az Alpok-Adria alatt a 125 Sporttal.
Licenc tekintetébenvalóban a BR a legjobb megoldás a "piacon" manapság.
Amúgy az én motorom full gyári és marad is, kivéve a kipufogó, bár ha reszelve lenne az sem segítene rajtam
Ha van esetleg kérdésed akkor msn-en is megtalálsz. Eszter
Versenyszellem,hát igen,most erre nemmondok semmit:) igazad van teljes mértékben,hogy ez a reszelés mizéria fasz dolog,bosszantó is tud lenni az tény,de nincs sajna választás..
miyen időket mennek egyébként amikor te voltál? te mennyit mentél és mennyit megy a vége?
Amugy erre a reszelős dologra annyit,hogy mivel elméletileg nincs óvás,ott sokan susmusolnak,de az első 3 gép ha széria akkor a többi az fos állapotú roller azokhoz képest-
Nyerni nem egyszerű ottse,még reszelt vassal sem,szóval nembiztos hogy emiatt kéne elpártolnod a dologtól.
http://www.brorganisation.hu/d...
A D licenchez nem kell egyesület, azt a licencet a helyszínen kell mindig váltani!, tehát tagdíj sincs!!!
A többi licenchez kell egy egyesületbe tartozni és azok adnak úgymond rajtengedélyt (aláírják a nevezési lapodon, hogy ott vagy tag).
Először azt találd ki, hogy hol akarsz indulni? Aprilia Kupában?
Mondok egy példát: én a BRO (Bulcsu Rezső) egyesületébe mentem és váltottam licencet. Ez 20e-be kerül, tehát 5e tagdíjat kér, de ezért az 5e-ért a nyíltnapok árából 30% kedvbezményt kapok, ami egy nyíltnapra ~4e Ft. Szóval már a 2. nyíltnapon megtérül, ha lehet így fogalmazni!
"D" licenc: napi licenc és csak az adott napra (ha kétnapos a rendezvény, akkor adott rendezvényre) érvényes (mint a nevében is benne van) kb 3000 Ft/nap vagy esemény
"C" licenc: valóban a legolcsóbb és éves érvényességű. Költsége: 6000 Ft a licenc kiállítás + 8800 Ft Balesetbiztosítás + sportorvosi (nekem ingyen volt)
Ha egy versenyen szeretnél menni, akkor elég a D is, de ha több versenyen szeretnél, már célszerű a C.
nem tudom még meglátom meyik licensz lesz. legkorábban áprilisban végefelé kezdeném, addig gyaksizás (remélem jön is a jó idő március elsejével:) és majd meglátom h a motor is miyen állapotban van, van-e értelme vele indulni. április közepén mérek egy köridőt hringen és majd onnan eldöntöm:)
Sztem egyszerűbb ha C-t váltasz
Amúgy a 6000mellé még megy a biztositási dij, a sportorvosit meg sztem orvosa válogatja...
Jah, meg egyesület is kell hozzá Tudom ajánlani: www.jtmotorsport.hu