Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor kalandos hétvégétek volt! Még jó, hogy ennyivel megúsztátok! Szerencsére a mi túránk is "eseménymentes" volt! És nagyon jó!
köszi.
a kavicságyban tartani a kormányt mint a disznó, s amikor lassul húzni a gázt! :o)

ebben is van tapasztalaotom,:o)

akkor jól megúsztad te is.
jelentem, én is voltam kavicságyban tegnap.

euroring, első kör. miután 4 órát (!!!) vártunk arra, h felmehessünk, cseppet idegesen nagyobb gázzal mentem mint kellett volna, épp langyos gumival... beágyazódtam, nem dőltem el, uh nem volt vészes a dolog, de agyilag helyre tett...

ügyesen kezelted a tiédet, túró! az nem lehetett semmi. lehet, h bütykös gumikat kéne felrakni??
túró ez nagyon ismerős csaknekem hál istennek nem volt árok ja meg a fékbetéteket se hagytam el da a kavicságy meg a fű na az tutti 150 km/h nál
helló!

lx nem jött.
amikor leértünk (9:15) a faluban meg a pályán már ment 1 motoros. verőfényes napsütés volt.
aztán jött a köd.ez tartott negyed egyig. utána napsütés, motorozás orvérzésig.
már aki tudott menni.
kevesen voltak, így nem volt csoportbeosztás, de sok lassú volt nagyon.

én zakóztam egyet ezennel jelentem.
ami csak azért zavar, mert nem vezetéstechnikai hiba volt, hanem szerelési.
így a 4-es kanyar előtt (addigra derült ki) elhagytam 2 fékbetétet. pumpáltam én a féket, de hiába a dugó ment beljebb, de nem pumpáltam olyan gyorsan, hogy a dugó odaérjen a tárcsához.
így harmadikban nyélgázról amit sikerül a pályán lassítani annyit lassítottam, majd egyenesen tovább...
kavicságon keresztül, majd szervízút, ami megdobott, de megültem mint egy bikát. aztán fű, ami szintén megvolt még, csak jött egy árok.
na azt nem vállaltam be. hátsófék, s elfektettem a motort.
plexi tört el, meg a beömlő, meg az oldaldekni kilukadt. idom 2 helyen a csavarból kiszakadt, de ez otthon javítható. kipufogón látszik egy két nyom :o)

szóval a kár kicsi.
az időmön javítottam így panaszra semmi okom.
meg annak örülök, hogy végig full control alatt tartottam mindent.
meg annak, hogy ráéreztem a nal kanyarokra. meg annak, hogy sokkal tempósabban megyek már be a kanyarokba. szóval a 2.10 sima ügy lesz tavasszal!


mentem a cimborám zx 10-ével. igaz csak 26-os köröket, de valami félelmetesen jó volt....
Túró!!
Jól sikerűlt a pályanap?
Milyen volt az idő? Jól mentetek?
Nekem is dolgoznom kell, pedig ens mentem volna.
A gixxerrel nem is mentem meg pringen :(
Túró, LX ZX !!

Sajnos vasárnap mégse tudok menni pannonringre mert be kell menjek melózni
Pedig már gumit vettem,láncot fújtam.......ilyen az én formám :-(
Azért ti érezzétek jól magatokat és döntsetek új pályacsúcsot!!
Üdv
Sziasztok pályások!
Nyíregyháza közelében új pályamotorozási lehetőség nyílt.
Supermoto,robogó ,quad,MZ ,gyermek, mini motorosoknak.
Az idén már kétszer volt motorozás ,kurva jó volt jó idő jó aszfalt jó emberek:)

itt egy kép ízelitőnek

üdv mindenkinek Zsolt
És az hogy kurra erős GSXR ezer ?
Jól beszélsz András..
minél több R annál jobb...
Akarom mondani Fireblade
A CBR-ben 4R is van... CBR1000RR Fireblade...
Én GSXR beteg vagyok, voltam, leszek és maradok, abból is kék-fehér. Az ok egyszerű. Kiskoromban faternak egy 1,1-es duplakereklámpás kék-fehér Gixxerje volt. Akkor eldöntöttem, hogy nekem is lesz egyszer. Lett. És nem azért, mert 300.000-el olcsóbb volt, mint az R1-es. Szerintem egy hárommilliós motornál nem gondolkodik ilyenen az ember, ha már ekkora összeget rááldoz, azt vegye, ami tetszik neki.
ajánlom a Yamaha R1et
Nem is fikázni akartam, még ha annak is tűnt elsőre. Nekem a mostani előtt egy GSXF750-em volt. Aztán ráültem erre a Gixxerre és azóta tudom, hogy míg világ a világ, a motorom típusában az R betű benne kell hogy legyen.
hááááát, az XX egy igen kezes, és fordulékony motor... az tuti hogy nem olyan erős mint egy Haya, de hogy tol mint egy villanymozdony az biztos! Nekem bejött, csak nem pályára való!

LX
Hát nem tudom, de remélem én is. Egyik kollégám ismeri közvetetten, ő azt mondta, hogy gerinc és koponyasérüléssel vitték kórházba. Jobbulást neki.

Más: Én mentem egyszer XX-el, hát nem tudom... Iszonyatosan érezni a súlyát, és nagyon túra az üléspoziciója. Inkább túra motornak tartom mint sportnak. ( mert ugye az is :) )
Az, meg hogy a Hayabusa elvileg az XX-re válaszolt, jócskán túllőtte a célt. Közvetlen a saját GSXR-emről ültem át az XX-re, és határozottan gyengébbnek tűnt. Nem kicsivel, sokkal. A Hayabusán annyira nem érezni a súlyt, az üléspoziciója is elég jó szerintem, és az erő... Kuplungból indul, mint egy 3000-es dízel autó. Naggyon kemény. És Dobogókőtől amikor jöttem le vele, nem fordult xarul. Jó, nem egy GIXXER, de meglepett.
ez nagyon szomorú..... nekem volt XX-em, de azzal nem voltam pályán... nem odavaló..... remélem már jobban van!!!!

LX
Én meg láttam a helikoptert, mert ott szállt fel mellettünk, és rajta volt az a kék nemtomhányágú kereszt, ami a mentőkön van.
Eleve nem bőrruhában volt, hanem termóban. Egy kört mentünk együtt, aztán én elmentem, viszont akikkel voltam, ők nem, és pont előttük esett a Mansellben. Tipikus hidegben erős motor esés volt, hátulja el, aztán megtapad, és eldob. A két cimbi azonnal megállt (tudom, nem szabad) és odamentek hozzá, nem válaszolt, nem mozdult. Nem mertek hozzányúlni, az XX-ről levették a gyújtást és kész.
Más: Pályán nem gáz az XX fékrendszere? Tudjátok mire gondolok, hogy ha húzod az elsőt, megy a hátsó is és fordítva?
legyen igazad!!!!

LX
Én azt hallottam, hogy a helikopter nem mentős volt!
persze, ebben igazad van. Nem véd mindentől..... főleg nem ha nagyon balszerencsésen esel. Rajtam is mindíg van! Remélem helyre jön a srác....

LX
Reffes mondta masnap. Tobbet nem tudok az esetrol.
Gerincvedo lehet hogy volt rajta de amennyire en tudom a gerincvedo az gerincseruleses esetek kb 15%-aban jatszik szerepet. Akkor ved csak ha kozvetlen hatulrol jon az utes. Siman eltorhet a gerinc oldal vagy szembol jovo ero hatasara. Ilyenkor pedig szart sem er a protektor :( Szvsz a gerincvedoket nagyon tulbecsuljuk :( (rajtam mindig van!)
Balagee,

valakinek gerinc törése volt? Akiért a helikopter jött? Az XX-es srác?
nem volt rajt gerincvédő?

LX