Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van annyi ilyen.motor akkor?
Eddig csak a garis, plusz bmw-ktm-harley-ducati meg pár ritkább különlegesség lett kivéve, de sztem guzzi, norton, triumph se fordul meg ott mert ezek tulajai tehetös finnyás banda 😅
Mindeközben... 😀
8000 elégedett ügyfél,csak 400+ ccm-es motorokból.
400 ccm alatt nem vállalok semmit. ZZR esetleg, ha szépen könyörög, és végképp elfogadja, hogy a szerviz árából vehetne egy 4-600as zzr-t kb. ( nyilván itt a full mindent is új állapot stb-re gondolok)

Engem 2 -3 napja kerestek egy hasonló ügyben, egy 250-es zizivel kapcsban, nagyon brutál eset. Megyek majd nyomozni, le kell cikkeznem, rendőrségi ügy stb.

Egyébként a ZZR, CBR , GSXR vonalról 6 millió cikk van tervben, csak.... idő minden.
Szerintem ezt elég jól összefoglaltad, hasonlóan gondolom. Nekem csak a Simsonom kellett mondjuk lecserélni, de hasonló okok mentén. Meg egyszer csináltam egy haveromnak egy vezérléshibás ZZR 250-et, ami nyilván előtte sem volt kímélve. Bárcsak ne vállaltam volna. Nem is lett olyan munka amire azt mondom, hogy “meg lett csinálva”, de beindult…
Ha már ZZR téma, még megemlíteném az 1100, 1200-at is, ezek már jelentősen másabbak alkatrészek terén, de ezek sem 5 éves gépek, és szintén megvan a betegségük sok tekintetben, mint a kicsiknek, sőt vannak új betegségeik is ahhoz képest. Ez a kék is hatalmas munka volt, olcsón vették termesztésen. Egy épp alkatrész nem volt rajta kb. 🤐 Most meg egy 1200 van bent, az egész jó állapotú, mondjuk hatalmasat estek vele. Kezd motor alakja lenni annak is végre.
És.még nem is jót ír.....
Je meg még ide annyit, hogy 6 év alatt begyűjtöttem egy millió alkatrészt kb, itt van polcon minden, ezért is járnak ezekkel hozzám főleg, senkinek hozzá semmi, de kedv sem. Egyszerűen nem éri meg őket szervizelni sem.
A pinken kívül mind üfes volt :)
Itt a Ha szón van a hangsúly.

Pénz relatív nyilván mindenkinek, de pénztemető.

Kawasaki, kis köbcenti, pörgetni kell, már mindenki kipróbálta egyszer legalább "hánnyal megy".

Sokszor az elhanyagoltság játszik közre, nem megfelelő intervallumok betartása a szervizre és agyonra hajtás, amíg megy. Aztán mikor baja lesz, akkor hűha, elvisszük, vagy otthon taknyoljuk, és van hogy már akkor épphogy menthető.

Ha menteni akarod, pl egy blokkfelújítás, itthon nagyon kevés gépműhely van, aki precízen tud ilyen blokkot felújítani, rendbetenni. Az én blokkom is a gépműhely "tette tönkre", ezért kapott egy újabb évet időben, mire kész lesz. A másikat meg sem említem, az 5 évre lett most betervezve.

Alkatrészek nincsennek, hisz japán belpiac, 30 évesek, örülsz ha a bontóban talán nagy nehezen drágán kapsz egy szar állapotú vmit a te fos állapotúd helyett. Örülsz, hogy mehetsz vele újabb 2 ezer kmt- vhogy, és kezded majd elölről.

Mivel kis ccm és öreg, és nincs alkatrész, rákényszerülsz gondolkozni, mit hogy oldj meg, netán gyártatni. Határ a csillagos ég... Hálistennek sok év alatt sikerült egy - két helyet is már találni meg beszállítót, ahol tudok új alkatrészeket venni (gyárit), de ez évek keresése, munkája.

Én most kezdtem el újra a a szerviz nyitása óta az egész bulit, pedig 6 évem van ezekben a gépekben. Már álmomban is... Épphogy 3 hetet dolgoztam az új zizin, eszembe jutott a 6 évem minden pillanata, hogy de hiányzott. 😂

Egyébként rengeteget lehet tanulni általuk. Engem is ez vitt. Ezért os vagyok hálás nekik, neki, és nem engedem el. Érzelmi kötődés erősen.

Szerviz adatok sem elérhetőek hozzá természetesen, örülsz, ha nagy nehezen megveszed a japán gyári manualt, és elkezded tanulmányozni.

Egyébként igen, ehhez "beteg állatnak" kell lenni valahol, hogy szeresse az ember. Nem véletlen mondják a zzr-esekre, hogy "zizisek" külön állatfaj . 😀

600 már picit jobb, mivel az már nem japán belpiac.

Most mindegy ZXR, ZZR a szempontból, amit írok, egy kutya.
Ha van pénz meg alkatrész akkor szerintem csodát lehet kihozni belőlük. Gondolom újkorukban ezeket sem kellett tízezrenként újraépíteni. Inkább a taknyolás, és a végletekig hajtott blokk miatt megkövetelt precizitás elmulasztása miatt lehet olyan hírük amilyen.
😀 FZR gyönyörű 😍
😀 😀 😀 😀 😀
Nekem személy szerint pl csak az a bajom ezekkel a literes meg afeletti gépekkel, hogy már így is akkora farkam van hogy alig fér el… Ha ilyenekkel nekiállnék hosszabbítgatni, már nem tudnám elrakni. 🙄

Ja és a 400 már a nagyon max amire még hajlandó vagyok szemet vetni, 50cc-n vígan élem az életem…
A többihez túl drága az óradíjad. 😸
Annak jó lehet, aki még kezdő a sportgépek kezelésében, és elsőre sikerélményt szeretne. Egy 600/750-es súlya és a gázráncigálásra adott reakciója azért egy kezdőnek okozhat "hűűűbaszki" lábremegést.
Az összeset!! Telhetetlen vagyok 😉
Melyik? (4 van)
Most műszakiztunk mi is reggelé, ma ezen fogok nedvesedni 😂 Nem amúgy, FZ6-ozok, de este sztem megint ZZR400 karbit copok 😀 😀
😹 Nem, amid most van 😛
ja, oszt' másnap hengerfejes lesz, baszod 😹
Miről? A majdnem lett Banditról? 😸
Na ezaz… egy pillanatig sem tudom megérteni azokat akik ilyen 250 meg 400 sor4 pöcsköszörűket akarnak…